Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Löytyykö netistä enää mistään kuvaa vuoden 2006 äitiyspakkauksesta?
16.05.2007 |
Kertoisko joku linkin jos löytyy. Olisin ystävälle vertailun vuoksi tulostanut sen kun olen ehtinyt oman 2006 vuoden pakkauksen jo levitellä ympäri asuntoa eri kaappeihin ja hoitopöydän laatikoihin, osa on vielä pesemättäkin niin en viitsisi rueta kasaamaan pakkausta enää nähtäville kokonaisuudessaan.
Kommentit (2)
eli jos laitat sähköpostia prikkeliina@vahtera.org niin voinen laittaa sulle kuvan vastauksena? se on se yleiskuva.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Laitoin postia tulemaan antamaasi osoitteeseen!