Tungetko itsesi juhannuksena sukulaisen mökille kylään?
Sinne valmiiseen ruokapöytään ja saunomaan. Kenties sähköautokin latautumaan.
Kommentit (34)
Olen omalla mökilläni kissan ja koirien kanssa. Yhä kiikun kaakun vietänkö juhannuksen ilman ihmisseuraa. Perheenjäsenet ovat tervetulleita tietenkin, mutta suku ja tuttavat pysykööt poissa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne lokkeilijat taas tule mökillemme.
Jos tulevat niin se on ihan sun oma vikasi.
En todellakaan. Pidän kodistamme, en hyttysistä.
En mene lokkeilemaan enkä edes puolison perintö mökille, sillä en halua mökkeillä. En viihdy eikä mökkeily kiinnosta millään muotoa. Ollaan kotona ja sään salliessa grillaillaan omalla pihalla.
En tunge. On kutsuttu. Kukin vie sovitusti oman osansa ruuista, juomista jne. Hommia tehään yhdessä. Sähköautoja ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Menen, jos saan kyydin. Mulla ei ole autoa.
Kai sulla sentään oma pyyhe on mukana, jos aiot saunoa.
Vierailija kirjoitti:
Minun mökille ei tule kukaan. Laitan puomin mökkkitieltä kiinni. Tuossa mökkitiellä on metallipuomi jonka asensin varkaiden varalla ettei autolla pääse pihaan.
Entä jos tuttavat soittavat, että oletko mökillä, kohta oltaisiin tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kutsuttuna, takakontissa186 hyvää ruokaa ja juomaa ja tärkein, positiivisella mielellä, satoi tai paistoi...
Aika paljon saat sinne takakonttiin mahtumaan , 186 ?
no lipsahti tuo tunnus ensin siihen, tietty
Kun ei viitsisi edes omalle mökille mennä, niin miksi tunkisi jonkun sukulaisen mökille.
Toiseksi, ei taida kenelläkään sukulaisella edes olla mökkejä.
Ei, en tunge. Lähden ulkomaille, sopiva pidennetty viikonloppu kaupunkilomailuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP: lienee harjoitellut aihetta. Kun ei sulla mitään mökkiä itselläs oo.
Me mennään matkailuautolla leirintäalueelle. Syödään saunotaan ja uidaan muksujen kanssa. Siinä se.
Leirintäalueelle ? Ettekö, parempaa paikkaa keksi ?
Sinne ... leiriin
Itse en koskaan mene, kivempiäkin paikkoja löytyy, kun kuunnella naapuriauton örvellystä
t. As auto 6 v uotta ollut
Ei tähän hätään oo tarvetta keksiä mitään parempaa? Ja hei... Me ei ees omisteta tota autoa... :D
Ollaanko vähän LOL. Suorastaan trololol....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mökille ei tule kukaan. Laitan puomin mökkkitieltä kiinni. Tuossa mökkitiellä on metallipuomi jonka asensin varkaiden varalla ettei autolla pääse pihaan.
Entä jos tuttavat soittavat, että oletko mökillä, kohta oltaisiin tulossa?
Menisin puomille ja kertoisin, että olen kotona, en mökillä. Pakko uskoa, jos itse kerron. 😁
ohis
En ikinä, en viihdy muiden mökeillä, tulee vaivautunut olo. Pitää olla oma mökki, ja nyt sellaista ei ole, joten vain vuokramökki mahdollinen.
Kyllä. Oli puhetta syksyllä, että voisin käydä. Ei ole ollut puhetta sittemmin, mutta kai kutsu on edelleen voimassa. Mukavaa heillekin saada välillä vieraita ja vaihtelua.
Menen julkisella niin ei tarvi ajaa ja voi ottaa pari saunakaljaa. Hakevat kyllä juna-asemalta. Ei sinne ole kuin nelisenkymmentä kilometriä. Vien pari keksipakettia ettei tarvi ihan tyhjin käsin mennä. Vähän ahdastahan siellä on, mutta kyllä sopu sijaa antaa.