Kerro hajuvetesi nimi ja pidätkö? Kuvaile vähän tuoksua.
Kommentit (31)
että mistä itse pidät, ei aina miehen mielestä ole lainkaan hyvä? Joskus näin on käynyt, siksi pakko haistatuuttaa miehelläkin ;)
Ei varmaan kaipaa selittelyjä...:)
Tämä oli nuoruuteni tuoksi 90-luvun alussa ja olen monien kokeilujen jälkeen palannut tuttuun takaisin.
Monelta mieheltä töissäkin olen saanut kehuja että naisellinen tuoksu!
se vanhanaikainen pallojuttu päällä, minkä joku jo mainitsi. Muita ikisuosikkeja ovat Elizabeth Ardenin Red Door ja Diorin Miss Dior. Odotin paljon siltä uudelta Miss Diorilta, mutta petyin.
Samsara on ikuinen suosikkini! Mausteinen, eksoottinen, ihana! Palaan siihen aina vaan.
on ihan omaa luokkaansa.
Tyylikäs, kepeä ja silti aistikas
Hugo Boss: Deep Red
Dior: Chris 1947 (harmi vaan kun tätä ei saa enää mistään, oli joku hetken markkinoilla ollut....tietääkö kukaan kuka möisi oman pullonsa mulle???)
Ostin tuoksun aikanaan Saksan reissulta ja olen onnistunut hukkaamaan koko pullon, joten en voi tuoksua kuvailla. Kaipaan tuoksua kyllä, sillä sitä ei Suomesta saa. Jos löytyisikin vaikka joku nettikauppa mistä voisi tilata, osaisiko joku vinkata?
Tuoksu oli kuitenkin aika kevyt, sillä sellaisista olen aina pitänyt.
Tämänhetken lempparini.
Naisellinen,pehmeä.
Makea, ei imelä, kesäinen. Tulee Sambat mieleen :) Kausituoksu parin vuoden takaa, sitä ei saa enää :( Yksi pullo jäljellä.
Hiukan mystinen...
Calvin Klein: Euphoria
Eroottinen, salaperäinen, huumaava
Ylellinen, elegantti, naisellinen, aistikas
et toi deep red on aivan ihana!!
t. pure purple & euphoria
siinä on ihana, vanhanaikainen pallopumppu pullon päällä:)
jotenkin " spesiaali" tuoksu, erittäin laadukas ja ei yhtään pistävä edes aluksi.
Makeahko ensin mutta lempeä jälki tuoksu. Mutta silti sanoisin että nuorekas ja makea.
Olen itse allerginen hajuille. Muutamia siedän ilman iho-oireita. Tämä niistä yksi.
aika hempeän laimea, ei pistävä, kuitenkin raikas kukkaistuoksu, ehdottomasti kesä, nuorille naisille
Nina Ricci: Love in Paris
Varsinkin tuo eka on vaan niin mielettömän hyvä vuodesta toiseen.
en mä osaa selittää. se on vaan niin ihana! en haluu edes mitään muuta.
Vierailija:
Joo, toi aromatics jos on se mitä luulen, niin on todella ihana, vaikkakin jotenkin pistävä. Täytyypi itelle kokeilla joskus!