Voisitko seurustella miehen kanssa jolla ei ole ajokorttia?
Kommentit (30)
Joillekin voi olla ongelma, minulle ei. Tykkään mieluummin ajaa autoa kuin olla kyydissä.
Tietenkin, tykkään itse ajaa. Ja hänkin voi halutessaan hommata kortin myöhemmin.
Minulle turn-off on kysellä, onko tällaiset pienet asiat turn-off. Typerää tehdä listoja ja rankata ihmisiä milloin milläkin perusteella. Pitääkö vielä miettiä, miksi on yksin?
Relatkaa, kukaan ei ole valmis tai täydellinen, paperilla tai muutenkaan!
Kyllä voisin. Minulla on ajokortti.
Riippuu syystä miksi henkilö ei ole ajanut/saanut ajokorttia.
Tottakai voisin. Mutta useimmat miehet ovat liian moraalittomia makuuni niin ei ole tullut seurusteltua.
Voisin, mutta kieltämättä olisi hivenen erikoinen mies. Täällä päin Itä-Suomea kun omassa ikäluokassani suunnilleen kaikki kävivät autokoulun ja saivat ajokortin. Nuorempien tilannetta en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on syy, ettei sulla ole ajokorttia? Onko toiveissasi puoliso ja lapsia? Miten ajattelit heistä huolehtia? Tuletko kumminkin taloudellisesti hyvin toimeen? Rahallahan sen ajokortin saa.
En tarvitse ajokorttia kun asun pks-seudulla. Lapsia ei ole tarkoitus hankkia. Pärjään tosi hyvin näinkin. Jos se jollekin naiselle on este suhteelle, niin sitten se on. Ei voi mitään.
Ei ole turn-off vaan se on erinomainen taloudellinen valinta. Säästyy rahaa muuhun.
Hyi olkoon!
Miehet ovat sikoja ja autot tuhoavat ympäristön!
Vierailija kirjoitti:
Hyi olkoon!
Miehet ovat sikoja ja autot tuhoavat ympäristön!
Sinusta olisi mukavaa, jos kaupoissa ei olisi ruokaa?
En voisi, oli korttia tai ei. En ole hannu.