Nyt oli paras: joku väitti, että naiset kateellisia Susanna Penttilälle!
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Onhan se aika tantta. Mutta kuitenkin uhka naisille.
Mikä ihmeen uhka? 😅
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Susanna Penttilä? Seiskajulkkis? Nevahööd.
Seiska julkkis on Jasmiina Yildis.
Keski-ikäiset ja vanhemmat miehet kiehuu vihassaan, kun heidän mielestään ikånsä puolesta käyttökelpoisuutensa menettänyt nainen ansaitsee paljon rahaa kuvaamalla itseään yksin sekä itseään harrastamassa seksiä kymmeniä vuosia nuorempien kumppaneiden kanssa.
Tämä on papoista väärin ja vastoin pappalogiikkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tuntuu olevan ku hiertää niin kovasti.
Höpsis, moni vain ei arvosta moista touhuilua tippaakaan. Osa meistä osaa vanheta luonnollisesti ja arvokkaasti eikä tarvitse nuorukaisten ja somen vakuuttelua "olet upea, olet seksikäs, olet ihmeellinen ihan kuin teinityttö".
Ja hyvä niin. M52
Meillä Susannaa ja muita seksihirmuja kritisoivilla naisilla ei ole pelkoa.
Meillä on arvomme. Tunnemme oman arvomme, emmekä heitä sitä kankkulan kaivoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tuntuu olevan ku hiertää niin kovasti.
Höpsis, moni vain ei arvosta moista touhuilua tippaakaan. Osa meistä osaa vanheta luonnollisesti ja arvokkaasti eikä tarvitse nuorukaisten ja somen vakuuttelua "olet upea, olet seksikäs, olet ihmeellinen ihan kuin teinityttö".
Älä kitise, sitruuna. Mä en kaipaa mitään arvokkuutta enkä nutturapääsedän moralisointia. Tässä on taas pillunpuutteiset miehet vinkumassa asioista, jotka eivät heitä koske.
N61
Ei sinussa olekaan arvokkuutta. Niin erilaisia asioita me arvostamme.
T: se "sitruuna" eli N55
Annelissa ei ole ollut arvolluutta milloinkaan. Mätänevä mt sika.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jotkut äidit pelkäävät poikiensa puolesta, ei ole tervettä tuo homma
Tervettä ei ole mielipiteesi.
Vierailija kirjoitti:
Susannalla tuntuu olevan arvoa niin paljon, että hän pystyy sen mittaamaan ulos suurina tuloina. Miten se sinun arvosi näkyy? Jonkun miehen maksavana kotipiikana?
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset ja vanhemmat miehet kiehuu vihassaan, kun heidän mielestään ikånsä puolesta käyttökelpoisuutensa menettänyt nainen ansaitsee paljon rahaa kuvaamalla itseään yksin sekä itseään harrastamassa seksiä kymmeniä vuosia nuorempien kumppaneiden kanssa.
Voi elämä, kun tuo ei ole kenenkään haave-elämää. Mä olen Susannan ikäinen nainen, sievä, nätit rinnat ja pimpsakin löytyy. Meitä on monta.
En voisi kuvitella olevani joku sekopää harakka joka jakaa kaikille jossain kuppasessa pakussa.
Minusta tuo on hienoa. Nuoret Tytöt ottaa mallia Suskusta ym Emilioista.
Olen huomannut että naistarjonta on nuorempaa ja laadukkaampaa kuin 80 luvulla. Hinnatkin kilpailun myötä kohtuullisia. Tekevätkin kaikkia erikoisuuksia.
Näin kuusikymppisellä sedällä on tuota varallisuuttakin jo kertynyt. Joten kivahan noita tytteleitä on hoidella.
Vierailija kirjoitti:
MIEHET on kateellisia naisille.
Näin miehenä en näe yhtäkään syytä olla kateellinen naisille.
Vierailija kirjoitti:
MIEHET on kateellisia naisille.
Jaa. Mistähän pitäisi olla kateellinen? Olen aidosti kiinnostunut.
En ole kateellinen, mieton vaan millanen sen römpsä mahtaa olla. Kulunut ja ryppyinen 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susannalla tuntuu olevan arvoa niin paljon, että hän pystyy sen mittaamaan ulos suurina tuloina. Miten se sinun arvosi näkyy? Jonkun miehen maksavana kotipiikana?
Kas kun et sanonut että incel. No, liberaalien ad hominemit ei yllätä taaskaan.
Käyn töissä, perhe on ja tyytyväinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Penttilän elämä olis kuin painajaista.
Älä mt läski latele mitään toisten elämästä. Hän on iloinen ja ihan normaali. Käyn usein hänen vaateliikkeessään.
Ha ha :D että oikeen kateellisia. Jooh. Hanki elämä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole vähän elämän tuhlausta elää egon vankina?🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä, kun tuo ei ole kenenkään haave-elämää. Mä olen Susannan ikäinen nainen, sievä, nätit rinnat ja pimpsakin löytyy. Meitä on monta.
En voisi kuvitella olevani joku sekopää harakka joka jakaa kaikille jossain kuppasessa pakussa.
Kuka väitti kyseessä olevan unelmaelämä? Harvan ammatti on unelmahöttöä (esim. vanhusten kakkavaippojen vaihtaminen kotihoidossa), mutta Suski sentään ansaitsee työllään suuret raahat.
Vierailija kirjoitti:
En ole kateellinen, mieton vaan millanen sen römpsä mahtaa olla. Kulunut ja ryppyinen 🤭
Entä omasi? Räjähtänyt röllykkä, josta tursuaa lihankappaleita ylt'ympäriinsä!
Ota elää vain itsestäsi. Sinulle ei muiden elämä jamielipiteet kuulu.