Nyt oli paras: joku väitti, että naiset kateellisia Susanna Penttilälle!
Kommentit (246)
Minulle aseksuaalina Penttilän elämäntapa olisi painajaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sille muka ollaan kateellisia?
Varakas, mielin määrin kukkoa, paljon julkisuutta ja huomiota, eikös siinä ole jo paljon asioita mitkä naisia kiinnostaa?
Jos sen hintana on pornon tekeminen, niin ei kiitos.
En näin 51-vuotiaana jaksaisi koko ajan panna. Mutta mielestäni on ihailtavaa, että panee yli 30-vuotta nuorempien komeiden miesten kanssa ja ansaitsee vielä tosi paljon. Vapaaehtoisesti tuonne seksibussiinkin mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sille muka ollaan kateellisia?
Isot bosat?
Kuka tahansa voi laittaa halutessaan tuommoiset kumobosat. Nykyisin edullisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Suskilla vielä paikat toimii ja kestää. Nauttii nuorista miehistä,. Rahaa sataa. Sekös saa varsinkin ne vanhemmat ja kuivuutens kanssa kärsivät naiset katkeriksi Anna mennä Suski!
Luuletko sinä, että Sussu jotenkin poikkeaa kuivuutensa ja paikkojensa kanssa samsnikäisistä naisista. Kaikenikäiset voi käyttää liukuvoidetta. Sussulla on isot silikoniryntäät, tekohiukset ja naama täynnä botoksia. Noita voi kuka tahansa käyttää. Poikkeavan lyhyt on Suski ja kaikkien härpäkkeiden kanssa on kuin seksinukke, ikä poikkeaa tosin.
Vierailija kirjoitti:
Susanna tienannut miljoonaa videoita tekemällä. On naiset kateellisia. Kuka tahansa nainen voi alkaa tekee pornoa.
Miksi kukaan olisi kateellinen siitä minkä voi itsekin tehdä? Onko ihan mahdotonta uskoa että moni nainen halveksii pornon tekemistä ja sillä rahastamista?
Vierailija kirjoitti:
Hänellähän oli vuosia aikalailla nuorempi miesystävä. Olisiko kaikki tämä jotain kipuilua ja itselle&muille todistelua että on yhä seksikäs, houkutteleva, kaunis ja nuorten miesten himoitsema kun se nuorempi mies jätti?
Nostan tämän. Tätä sitten pitäisi kadehtia?
Siltä vaikuttaa kun ette te mistään muusta jauha.
On kyllä sen näköinen nainen että saisi maksaa aika paljon+tarjota sinisen pillerin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sille muka ollaan kateellisia?
Isot bosat?
Herneen kokoiset aivot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penttilä siis odottelee tuolla pakussa ja halukkaat miehet käyvät vuorotellen panemassa häntä?!? Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin? Ei vaikuta sellaiselta mistä olisin kateellinen.
Olet ymmärtänyt väärin
No kerrohan mitä siellä bussissa sitten tapahtuu ja miksi sen nimi on seksibussi ja miksi poliisi sanoo että rikosta ei tapahdu jos mitään ei näy/kuulu ulkopuolelle vaikka bussi olisi pysäköity julkiselle paikalle?
Vierailija kirjoitti:
En näin 51-vuotiaana jaksaisi koko ajan panna. Mutta mielestäni on ihailtavaa, että panee yli 30-vuotta nuorempien komeiden miesten kanssa ja ansaitsee vielä tosi paljon. Vapaaehtoisesti tuonne seksibussiinkin mennään.
Mikä siinä on suorastaan ihailtavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sille muka ollaan kateellisia?
Varakas, mielin määrin kukkoa, paljon julkisuutta ja huomiota, eikös siinä ole jo paljon asioita mitkä naisia kiinnostaa?
Minä tykkään rahasta, mutta en halua vaihtuvia seksikumppaneita enkä välitä julkisuudesta enkä huomiosta. Minulle riittää ihan oma palkkatyö.
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset taatusti ovatkin kateellisia.
Ilmiötähän on ihan tutkittukin. Hyvin ambivalentti on naisten suhtautuminen promiskuitettiin, kun päälle päin pitää esittää siveätä, mutta mieli tekisi ihan muuhun.
Onko tuo oikeastaan promiskuiteettia, kun se on selvää bisneksentekoa?
Jos kyseessä olisi vapaaehtoinen ja ilman vastiketta tapahtuva paneminen, se olisi promiskuiteettia.
Ja sanoisin, että vaikka media kovasti muuta yrittää esittää, monilla naisilla kiinnostus naisiin vähenee tuntuvasti lasten jälkeen ja Susanna iässä.
Susanna tarvii rahaa uusiin tekareihin. En ymmärrä miksi niistä ei saisi luonnollisemman näköisiä, eikä tuollaisia missä etuhampaan ikenet ja hampaan juuret on mustat.
Mammoja harmittaa että joku rikastuu panemisella?!
Yhtä "hyvä" Oli myös se että miehet haluavat Penttilän bang bussiin. Yleistettiin todella pahoin...
Vierailija kirjoitti:
Mammoja harmittaa että joku rikastuu panemisella?!
Lähinnä säälittää.
Ainostaan mistä voisi olla kateellinen on raha. Selviytyjissä näki, kun pakkelit ja tupeeraukset poistettu minkä näköinen on. Moni on kuitenkin luonnollisessa luukissa myös kaunis. Kumitissit ja tikkujalat. Aika säälittävää jakaa itseään rahasta vielä tuon ikäisenä.
Monia harmittanee se etteivät itse onnistuisi samassa, jotkut taas päivittelevät siksi että ovat niin lukkiutuneet omiin ajatusmalleihinsa eivätkä mielellään antaisi toistenkaan poiketa niistä vaikkei asia heihin itseensä liittyisikään.