Nyt oli paras: joku väitti, että naiset kateellisia Susanna Penttilälle!
Kommentit (210)
Kyllä on alas ihminen mennyt. Mikään liitto ei onnistu kenenkään kanssa on varmaan mt-ongelmiakin kovasti suskilla. Minua säälittää koko ihminen hakeutuisi pikaisesti hoitoon.
Penttilä siis odottelee tuolla pakussa ja halukkaat miehet käyvät vuorotellen panemassa häntä?!? Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin? Ei vaikuta sellaiselta mistä olisin kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sille muka ollaan kateellisia?
Isot bosat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot bosat?
Mulla on luonnostaan isot rinnat enkä ymmärrä mitä kateuden aihetta näissä olisi. Aiheuttaa niska-hartiaseudun kipuja, moni vaate ei istu hyvin ja miehiltä saa tarpeetonta huomiota. Mitään kaunista ei ole Penttilän ylisuurissa rinnoissa jotka ei sovi noin hoikkaan vartaloon.
Yli ikäinen huor ...huolimat nainen.
Vierailija kirjoitti:
Rahasta tietenkin.
Suskilla vielä paikat toimii ja kestää. Nauttii nuorista miehistä,. Rahaa sataa. Sekös saa varsinkin ne vanhemmat ja kuivuutens kanssa kärsivät naiset katkeriksi Anna mennä Suski!
Vierailija kirjoitti:
Penttilä siis odottelee tuolla pakussa ja halukkaat miehet käyvät vuorotellen panemassa häntä?!? Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin? Ei vaikuta sellaiselta mistä olisin kateellinen.
Olet ymmärtänyt väärin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on alas ihminen mennyt. Mikään liitto ei onnistu kenenkään kanssa on varmaan mt-ongelmiakin kovasti suskilla. Minua säälittää koko ihminen hakeutuisi pikaisesti hoitoon.
Mitä mitä mitä, vastahan oikein ihannoitiin naista joka nauttii seksuaalisuudestaan. Mistä nyt tuulee?
Eihän ne saa maksua ainakaan tuolta noidalta, pelkkää somenäkyvyyttä.