Paljonko sulla on säästössä
Kerro paljonko sulla on säästössä + ikä
Täällä 17 960 ja 38v
Kommentit (36)
76 tuhatta likvideinä ja ylimääräinen yksiö Turun laidalla (ei mitään hajua nykyarvosta).
N54
Yli vuoden keskiansio on säästössä, koska olen koko ikäni ollut pätkä- ja keikkatöissä (ihan vapaaehtoisesti) ja tiedän, että huonompia aikoja tulee ja säästöjä tarvitaan. On tullut: taantumia, sairastumisia, huonoa säkää, toimeksiantajia on mennyt nurin... Siinä vaiheessa on kiva kun on säästötilillä rahaa eikä tarvitse ryhtyä työvoimaviranomaisen kanssa väittelemään siitä, onko mulla oikeus tukeen.
No nyt vanhemmiten olen sentään hankkinut yhden osa-aikaisen vakihomman. Ikää 58 v.
Mies 46v
Tileillä 300€, 604,34€ ja 10 000€. Rahastoissa ja osakkeissa ~160 000€ (viimesintä arvoa en tiedä, kun nämä luonnollisesti markkinoiden mukaan vaihtelee). Kerrostalo kolmio, josta lainaa jäljellä 32 100€
Rahana: n. 3000 e puskuri.
Talo tontteineen on muutaman vuoden päästä maksettu kokonaan, arvo n. 230 000 e eli siinä kiinni isoin omaisuus.
N45
Enää muutaman sataa. Työttömyys on huventanut tonnien säästöt. Elämä on kamppailua.
50-v.
En edes tiedä tarkkaan. Joku 100k €
Vasen sukka.
Sukan varressa (oikea) oli kolme euroa mutta siinä sukassa oli reikä joten nekin eurot meni. Heitin sukan mäkeen.
Herra 47
Possu paksuna. Ei ole porsinut vielä.
Maksettu talo Hki:ssä, tilillä 18000 e, osakkeita 10000 e.
Sijoitus yksiö, pari teollisuushallia vuokralla nekin.
340 000 €, josta suurin osa osakkeissa ja indeksirahastoista. Tämän olen säästänyt ja sijoittanut ihan palkastani ilman mitään perintöjä tai vanhemmilta saatuja rahoja viimeisen 20 vuoden aikana. Tuosta on ainakin 150 000 euroa palkasta tehtyjen sijoitusten tuottoja eli kannattaa ihan oikeasti aloittaa sijoittaminen mahdollisimman aikaisin.
N61
Vierailija kirjoitti:
340 000 €, josta suurin osa osakkeissa ja indeksirahastoista. Tämän olen säästänyt ja sijoittanut ihan palkastani ilman mitään perintöjä tai vanhemmilta saatuja rahoja viimeisen 20 vuoden aikana. Tuosta on ainakin 150 000 euroa palkasta tehtyjen sijoitusten tuottoja eli kannattaa ihan oikeasti aloittaa sijoittaminen mahdollisimman aikaisin.
N61
Jaksaisikohan uskoa, että kuusikymppinen mummo mitään osakkeista tietäisi, ellet sitten sijoituksilla tarkoita Jamppa Tuomisen levyjä🤔🤔
50 vuotta ja 255000 euroa. Ei ole kovin paljon 25 vuoden työuran jälkeen säästöjä.
Osakkeet ja rahastot n. 800 000 euroa, käteistä reilu 100 000. Ei velkaa. Paitsi piilevää verovelkaa sijoituksissa.
Vierailija kirjoitti:
Osakkeet ja rahastot n. 800 000 euroa, käteistä reilu 100 000. Ei velkaa. Paitsi piilevää verovelkaa sijoituksissa.
Ikä unohtui, 64 vuotta.
Käyttötilillä pitää aina olla 6 000€.
- n71v -
Tileillä, osakkeissa, rahastoissa ja sijoitusvakuutuksissa yhteensä noin 960000 €. Velaton asunto, kesämökki, auto, taide ja korut tähän päälle. Olen 73-v. Säästämisen aloitin kunnolla, kun kuopus lensi pesästä 12 v. sitten, mutta olin kova tekemään töitä ja panin jonkin verran rahaa sivuun jo aktiivivuosinani. Eläkkeelle jäin, kun tuli 69v. täyteen.
Rahaa säästössä n. 4000e. Asunnossa velatonta rahaa kiinni n. 80 000e. Lapsia 4, joten palkka tuloista ei nykyään jää oikein mitään säästöön.
N34
Ei yhtåän ja 34v