Pitääkö naisten saada miehelle hyväksyntä kavereiltaan?
Onko sillä merkitystä mitä mieltä kaverit on jostakin miehestä, seurustelumielessä? Meneekö mielenkiinto jos kavereiden mielestä mies ei ole hyvännäköinen tai muuten miellyttävä?
Kommentit (37)
Vääränlainen seurustelukumppani sulkee naisen kaveripiirinsä ulkopuolelle.
Miten käy, jos vihervasemmistolaisessa piirissä liikkuva nainen kertoo alkavansa suhteen persun kanssa?
Kannattaa olla rehellinen ennen kuin vastaa.
Meillä pidetään kansanäänestys poikakavereista ja isoäidillä on VETO-oikeus.
Minusta on paljon mukavampaa, jos joku muukin tuntee potentiaalisen kumppanin ja tietää, miten miehellä on tapana käyttäytyä. Sellainen tilanne on huono, jossa mies pääsee liikaa säätelemään, millaista ja mitä tietoa hänestä on saatavilla, koska miehet valehtelevat todella paljon. Minä siis mielelläni käytän tiedustelutietoa, sillä tavalla olen tyytyväisempi lopputulokseen. Itsevarmat ihmistuntijat sitten toki voivat luottaa ihan vain omiin hoksottimiinsa ja tehdä kaiken työn itse.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tarvinnut kavereiden hyväksyntää mutta halusin tietää miten mies kohtelee mulle tärkeitä ihmisiä, perhettä ja ystäviä. Kohteli niitä yhtä kauniisti kuin minuakin.
Onnellisesti naimissa jo 20 vuotta-
Tähän testiin ei välttämättä tarvi uhrata omia läheisiä, vaan muutenkin katsoa miten kohtelee ihmisiä. Moni osaa kyllä esittää mutta jos näkee sen silloin kun se ei tiedä että sen käytöstä tarkkailee. Myös jos miehellä on opiskelu/työ/pelikavereita, näkee miten hän suhtautuu omiin tuttuihinsa. Miten puhuu ihmisistä noin yleisesti. Jos juttelet jonkun toisen kanssa, yrittääkö estää, häiritä vai kyylääkö sivummalla outo katse silmissä Luonnevikaiset ei siedä jos joku oikeasti tietää asiat paremmin. Onneksi on normaalejakin.
Mutta jos joku asia ei toimi, ei se paremmaksi muutu. On iso asia kenen kanssa ainoan elämänsä jakaa.
Kyllä, akat ei osaa eikä varsinkaan halua laumasielu-lammaksina itse päättää mistään, joten harakka-kollektiivilta haetaan suostumus/hyväksyntä mahdolliselle poikkikselle.
Sellainen tsirbula, joka kysyy kaverinsa mielipidettä tuosta asiasta kannattaa heivata, mikäli asia tulee puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Virheeni oli esitellä "löytöni" kaverille. Eräissä bileissä esittelin kaverit, olin iloinen kun nyt on bestiksen lisäksi myös poikakaveri. Pari viikkoa niin toinen niistä vastasikin toisen puhelimeen, pettivät minua selkäni takana.
Mies ei ollut yhtään "bestiksen" tyyppiä, halusi vaan koska se oli alunperin minun match.
Minusta ei virhe lainkaan.
Aivan loistavaa, jos tuollainen asia tulee ilmi noin ajoissa.
Kaverisi menetyksestä tosin harmi. Tuo olisi pahempi, siis että hyvä ystävä tekee noin, kuin jonkin parin viikon tuttavuuden tekemiset.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla monelta aikamoista jeesustelua. Jos tapaat tyypin ensimmäisen kerran vaikka parhaan kaverisi kanssa ja kaveri on silleen "hyi v***u miten ruma", niin saattaa sillä mielipiteellä olla vaikutusta sinuunkin, vaikka sinun silmissä olisi ok näköinen.
En ole tällaisten ihmisten kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tarvinnut kavereiden hyväksyntää mutta halusin tietää miten mies kohtelee mulle tärkeitä ihmisiä, perhettä ja ystäviä. Kohteli niitä yhtä kauniisti kuin minuakin.
Onnellisesti naimissa jo 20 vuotta-
Kuullostaa fiksulta tavalta toimia. - Itse olen mies, jos sillä nyt on mitään merkitystä mutta en voisi olla parisuhteessa kumppanin kanssa, joka käyttäytyisi,huonosti tai (hyvin) ikävällä tavalla kavereitani ja ystäviiän kohtaani, joita -täsmennettäköön vielä itselläni on sekä naisia että miehiä.
Ikisinkku mies 40+
Tässäkin kantapään kautta oppineena, tosiaan mieluusti tutustuisin toisen ystäviin myös hyvissä ajoin.
Naispuoliset kaverit ok, siis kunhan on oikeasti vain kavereita.
Exän sydänystävä oli nainen. Pieniä outouksia huomasin vähän väliä, mutta kuittasin sillä, että taidan nyt vaan olla mustasukkainen.
Suhteemme päättyi, kun nämä rakastavaiset viimein tunnustivat toisilleen tunteensa.
Jos tuo sama outo tunne taas tulisi, niin hyvin äkkiä hyppäisin pois kuviosta. Joskus vaistoihin kannattaa luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten käy, jos vihervasemmistolaisessa piirissä liikkuva nainen kertoo alkavansa suhteen persun kanssa?
Miksi vihervasemmistolainen nainen haluaisi persun? :D Persu puhuu persua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kuvitella tuon esimerkin olevan mahdollista? Olen Demari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä. Ei ne kaverit sen kanssa seurustele.
Tämä juuri. Onneksi ei ole kavereita taakkana arvostelemassa myöskään.
Kavereita taakkana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kuvitella tuon esimerkin olevan mahdollista? Olen Demari.
Onhan sitä aina yksittäistapauksia, joille se perussuomalainen retoriikka onkin ihan ookoo. Se kysymys kuuluikin: miksi? Voit toki kertoa, jos tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Kavereiden ei tarvitse pitää miestä hyvännäköisenä, mutta mies ei saa aiheuttaa useissa kavereissa sellaisia hälytyskellojen soimista.
Näin. Rakastunut on kuplassa. Jos on fiksuja kavereita, ottavat avosylin vastaan kaikki, paitsi jos iso jollain tavoin perusteltu epäilys että tulee kohtelemaan huonosti.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kysynyt kavereiden mielipidettä miehestäni, enkä kertonut omaani heidän miehistään. Itsellehän se kumppani valitaan. Tämä toki sillä oletuksella, ettei kumppanissa/-ehdokkaassa tule esiin mitään sellaista vakavaa, minkä takia pitäisi olla ystävästä huolissaan.
Juurikin näin.
Pysyn neutraalina silloinkin kun ystävällä on puolisonsa kanssa ongelmia ja mollaa sitä mulle.
Toki jos kyseessä väkivalta niin puutun ja kannustan lähtemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virheeni oli esitellä "löytöni" kaverille. Eräissä bileissä esittelin kaverit, olin iloinen kun nyt on bestiksen lisäksi myös poikakaveri. Pari viikkoa niin toinen niistä vastasikin toisen puhelimeen, pettivät minua selkäni takana.
Mies ei ollut yhtään "bestiksen" tyyppiä, halusi vaan koska se oli alunperin minun match.
Minusta ei virhe lainkaan.
Aivan loistavaa, jos tuollainen asia tulee ilmi noin ajoissa.
Kaverisi menetyksestä tosin harmi. Tuo olisi pahempi, siis että hyvä ystävä tekee noin, kuin jonkin parin viikon tuttavuuden tekemiset.
Ei todellakaan ollut virhe, kaverihan teki tavallaan palveluksen, vaikkakin sen kustannuksella, että ystävyys taisi mennä siinä sanalla. Jos petti kaverin kanssa, niin olisi varmasti ennemmin tai myöhemmin pettänyt jonkun muunkin kanssa.
Meinasin samaa sanoa, että jos useampi kaveri varoittelee miehestä, ei varoituksia kannata täysin ohittaa, kun rakkauden huuman sokaisemana ei välttämättä itse huomaa kaikkea. Muuten jokainen tietysti tekee itse oman valintansa. Jotkut ulkonäölliset seikat on täysin makuasia, samoin kuin sekin, mitä piirteitä kukin ihmisessä eniten arvostaa. Onnellinen pari on syntynyt sellaisistakin, joista kaveri on aluksi kommentoinut, että ette sovi yhtään yhteen. Kaveri on jopa myöhemmin myöntänyt, että olin väärässä..