Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö naisten saada miehelle hyväksyntä kavereiltaan?

Vierailija
14.06.2026 |

Onko sillä merkitystä mitä mieltä kaverit on jostakin miehestä, seurustelumielessä? Meneekö mielenkiinto jos kavereiden mielestä mies ei ole hyvännäköinen tai muuten miellyttävä?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei taida olla samanlaista halua esitellä ja päteä kumppanillaan kuin miehillä. 

Vierailija
2/37 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä. Ei ne kaverit sen kanssa seurustele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Siinä punnitaan mm. koituuko henkilöstä taloudellisesti hyötyä vai taakka, myös puoluetausta tarkistetaan yms. muita kriittisiä tekijöitä.

Vierailija
4/37 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähä-älyisillä mutta itsenäiset ihmiset päättävät itse asiansa.

Vierailija
5/37 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä. Ei ne kaverit sen kanssa seurustele.

Tämä juuri. Onneksi ei ole kavereita taakkana arvostelemassa myöskään.

Vierailija
6/37 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit päättää naisen elämästä?

Vierailija
7/37 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden ei tarvitse pitää miestä hyvännäköisenä, mutta mies ei saa aiheuttaa useissa kavereissa sellaisia hälytyskellojen soimista. 

Vierailija
8/37 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kuuntelisin läheisten kommentteja herkemmällä korvalla. Aiemmissa suhteissa kun ovat yrittäneet nätisti ottaa esiin asioita, joita en siinä omassa ihastuskuplassani ole halunnut nähdä.

Jos ei pidä toisen ulkonäöstä, niin se nyt tietty on asia jonka voi pitää omana tietonaan.

Vierailija
9/37 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin aikuiset ihmiset, kumpikaan sukupuoli.

Vierailija
10/37 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tarvitse saada. Haluan että siitä miehestä tulee myös mun paras ystävä. Ja luotan omaan vaistooni sen verran että deittailen vain hyviä tyyppejä :)

Vierailija
11/37 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin saman jakson frendeissä.

Vierailija
12/37 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tarvinnut kavereiden hyväksyntää mutta halusin tietää miten mies kohtelee mulle tärkeitä ihmisiä, perhettä ja ystäviä.  Kohteli niitä yhtä kauniisti kuin minuakin. 

Onnellisesti naimissa jo 20 vuotta- 

Vierailija
13/37 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla monelta aikamoista jeesustelua. Jos tapaat tyypin ensimmäisen kerran vaikka parhaan kaverisi kanssa ja kaveri on silleen "hyi v***u miten ruma", niin saattaa sillä mielipiteellä olla vaikutusta sinuunkin, vaikka sinun silmissä olisi ok näköinen.

Vierailija
14/37 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tarvinnut kavereiden hyväksyntää mutta halusin tietää miten mies kohtelee mulle tärkeitä ihmisiä, perhettä ja ystäviä.  Kohteli niitä yhtä kauniisti kuin minuakin. 

Tämäkin. Onko kiinnostunut tutustumaan minun elinpiiriini, vai kokeeko minulle läheiset ihmiset lähinnä ärsyttävinä.

Koska minä en ole luopumassa parisuhteen takia muusta elämästäni. Jos muu elämäni on toisesta tylsää ja tyhmää, niin sitten ei sovita yhteen.

Vierailija
15/37 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla monelta aikamoista jeesustelua. Jos tapaat tyypin ensimmäisen kerran vaikka parhaan kaverisi kanssa ja kaveri on silleen "hyi v***u miten ruma", niin saattaa sillä mielipiteellä olla vaikutusta sinuunkin, vaikka sinun silmissä olisi ok näköinen.

Ettet nyt projisoisi omaa toimintatapaasi.

Vierailija
16/37 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheeni oli esitellä "löytöni" kaverille. Eräissä bileissä esittelin kaverit, olin iloinen kun nyt on bestiksen lisäksi myös poikakaveri. Pari viikkoa niin toinen niistä vastasikin toisen puhelimeen, pettivät minua selkäni takana.

Mies ei ollut yhtään "bestiksen" tyyppiä, halusi vaan koska se oli alunperin minun match. 

Vierailija
17/37 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa fiksulta tavalta toimia. - Itse olen mies, jos sillä  nyt on mitään merkitystä mutta en voisi olla parisuhteessa kumppanin kanssa, joka käyttäytyisi,huonosti tai (hyvin) ikävällä tavalla kavereitani ja ystäviiän kohtaani, joita -täsmennettäköön vielä itselläni on sekä naisia että miehiä. 

Ikisinkku mies 40+ 

Vierailija
18/37 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aina 5 kaverin kanssa äänestetään. Jos kumppani ei saa 4 ääntä hyväksynnän puolesta hänet jätetään.

Vierailija
19/37 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ystäväni" keksivät kaikista poikaystävistäni jatkuvasti jotain vikaa. Nykyisestä myös ja asiasta riideltiin jatkuvasti. Lopulta katkaisin välit ystäviini. Onnellisesti yhdessä viimeisimmän kanssa 18 vuotta.

Jälkikäteen ajateltuna he taisivat vain olla kateellisia.

N36

Vierailija
20/37 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kysynyt kavereiden mielipidettä miehestäni, enkä kertonut omaani heidän miehistään. Itsellehän se kumppani valitaan. Tämä toki sillä oletuksella, ettei kumppanissa/-ehdokkaassa tule esiin mitään sellaista vakavaa, minkä takia pitäisi olla ystävästä huolissaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan