Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi perussuomalaiset kiinnostaa etenkin kouluja käymättömiä ja syrjäytyneitä

Vierailija
14.06.2026 |

Onkohan persujen kokouksissa kovinkin hauskaa kun he nauravat kannattajilleen, äänestäjilleen. He myyvät unelmia, johon elämänkoululaiset vielä uskovat

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa eipä minusta. Töitä teen ja perussuomalaisia kannatan. Nuo syrjäytyneet loisethan ovat juuri jotain vasemmiston, vihreiden ja sdp:n porukkaa. Tukiatukiatukia. 

Vierailija
2/35 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevat olevansa protestikansaa, toistaitoiset  ja avuttomat saavat illuusion siitä, että joku pitää heidän puoliaan.  Heitä on helppo manipuloida. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukion lehtori ja äänestänyt PS viimeiset 20 vuotta. Samoin DI- ja KTM-ystäväni. Kouluja käymättömät ja syrjäytyneet harvemmin äänestävät mitään, mutta jos äänestävät, ymmärrettävästi vasemmistoliitto ja sdp kiinnostavat.

Vierailija
4/35 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa eipä minusta. Töitä teen ja perussuomalaisia kannatan. Nuo syrjäytyneet loisethan ovat juuri jotain vasemmiston, vihreiden ja sdp:n porukkaa. Tukiatukiatukia. 

Eli oot työtön persu. 

Muuten osaisit lukea, ja tietäisit että persujen äänestäjissä on heittämällä eniten työttömiä. 

Vierailija
5/35 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukion lehtori ja äänestänyt PS viimeiset 20 vuotta. Samoin DI- ja KTM-ystäväni. Kouluja käymättömät ja syrjäytyneet harvemmin äänestävät mitään, mutta jos äänestävät, ymmärrettävästi vasemmistoliitto ja sdp kiinnostavat.

Hieno tarina, bro. 😂😂😂

Vierailija
6/35 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HAHAHAHA! Ja kohta oot taas vihreitä äänestävä nainen? 😂 

Vierailija
7/35 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vasemmistoliitto kiinnostaa eniten fasisteja, varkaita ja epäliberaaleja ihmisiä?

Vierailija
8/35 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tärkeää, että kaikille on oma puolue. Ja kyllä Persuja äänestää salaa moni akateeminenkin. T: DI-persu

Vierailija
9/35 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on pääosin pelkurimiehiä, joilla on valtavat oppimisvaikeudet, sopeutumiskyvyttömyyttä ihmisyhteisöön, käytöshäiriöitä, rikostausta.

Ne hakeutuu yhteen noiden ongelmiensa takia ja kuvittelevat, että joukossa on voimaa. Eihän siinä ole vaan ainoastaan tyhmyys tiivistyy.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22222219/

Vierailija
10/35 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tämmöinenkin galluppi on ollut`?

Onko nyt demareilla pelko, että persut ei häviäkään niin paljon vaaleissa, että aletaan vaikka mitä hourupäisiä juttuja keksiä

En itse ainakaan äänestä persuja, mutta ei mulla ole miään tarvetta keksiä, mitä puoluetta  kukakin  äänestäjä ännestää.

Vierailija
11/35 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömiä eniten persuissa, kuten myös rikollisia ja tukien saajia.

Vierailija
12/35 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyl valmistunu korkeakoulusta ja töissä

Vierailija
13/35 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän on pääosin pelkurimiehiä, joilla on valtavat oppimisvaikeudet, sopeutumiskyvyttömyyttä ihmisyhteisöön, käytöshäiriöitä, rikostausta.

Ne hakeutuu yhteen noiden ongelmiensa takia ja kuvittelevat, että joukossa on voimaa. Eihän siinä ole vaan ainoastaan tyhmyys tiivistyy.

Vammainen persujankkaaja se vaan jatkaa. Hae jo hoitoa ongelmiisi. Sitä hoitoa et tältä palstalta saa.

Vierailija
14/35 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin persuja, koska ovat ainoa puolue, joka ottaa maahanmuuton riskit tosissaan. Ja olen koulutettu nainen. 

Vierailija
15/35 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vammainen persujankkaaja se vaan jatkaa. Hae jo hoitoa ongelmiisi. Sitä hoitoa et tältä palstalta saa.

Yhyy! Itkettää! Yhyy! 😭 

T: sama työtön pers uli ulien lumihiutale 

Vierailija
16/35 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömiä eniten persuissa, kuten myös rikollisia ja tukien saajia.

Nuoria miehiä on myös eniten perussuomalaisissa. Meidän yhteiskunta ei pyöris ilman 18-30-vuotiaita miehiä ja manapuolustuski on niiden varassa. Niiden siihen peilaten on hassua miten ylimielisesti ja vähätellen sdp, vihreät ja vasemmistoliitto suhtautuu nuoriin miehiin.

Vierailija
17/35 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa minuakin, vaikka olen ammatiltani arkkitehti. Muuten olisin Kokoomuksen tai RKP:n puolella mutta minulla on jyrkempi suhtautuminen ei-työperäiseen m***anmuuttoon. (Älytöntä, että edellä mainittu itsessään neutraali sana menee täällä filtteriin)

Vierailija
18/35 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakuta nyt pelottaa ja kovasti, että ketä kukakin nyt äänestää.

Vierailija
19/35 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin persuja, koska ovat ainoa puolue, joka ottaa maahanmuuton riskit tosissaan. Ja olen koulutettu nainen. 

Miten? Maamuja painanut kolme vuoden aikana tänne enemmä ku edellisen hallituksen aikana neljässä vuodessa. 

Ja on kyllä söpöä kun persujen "miehet" vetää hameen päälle ja leikkii naista. 😂 

Vierailija
20/35 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinua. Ainakin sinä niistä jaksat joka päivä jauhaakin aamusta iltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi