Miksi perussuomalaiset kiinnostaa etenkin kouluja käymättömiä ja syrjäytyneitä
Onkohan persujen kokouksissa kovinkin hauskaa kun he nauravat kannattajilleen, äänestäjilleen. He myyvät unelmia, johon elämänkoululaiset vielä uskovat
Kommentit (35)
Luulevat olevansa protestikansaa, toistaitoiset ja avuttomat saavat illuusion siitä, että joku pitää heidän puoliaan. Heitä on helppo manipuloida.
Olen lukion lehtori ja äänestänyt PS viimeiset 20 vuotta. Samoin DI- ja KTM-ystäväni. Kouluja käymättömät ja syrjäytyneet harvemmin äänestävät mitään, mutta jos äänestävät, ymmärrettävästi vasemmistoliitto ja sdp kiinnostavat.
Vierailija kirjoitti:
Jaa eipä minusta. Töitä teen ja perussuomalaisia kannatan. Nuo syrjäytyneet loisethan ovat juuri jotain vasemmiston, vihreiden ja sdp:n porukkaa. Tukiatukiatukia.
Eli oot työtön persu.
Muuten osaisit lukea, ja tietäisit että persujen äänestäjissä on heittämällä eniten työttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukion lehtori ja äänestänyt PS viimeiset 20 vuotta. Samoin DI- ja KTM-ystäväni. Kouluja käymättömät ja syrjäytyneet harvemmin äänestävät mitään, mutta jos äänestävät, ymmärrettävästi vasemmistoliitto ja sdp kiinnostavat.
Hieno tarina, bro. 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
HAHAHAHA! Ja kohta oot taas vihreitä äänestävä nainen? 😂
Miksi vasemmistoliitto kiinnostaa eniten fasisteja, varkaita ja epäliberaaleja ihmisiä?
On tärkeää, että kaikille on oma puolue. Ja kyllä Persuja äänestää salaa moni akateeminenkin. T: DI-persu
Nehän on pääosin pelkurimiehiä, joilla on valtavat oppimisvaikeudet, sopeutumiskyvyttömyyttä ihmisyhteisöön, käytöshäiriöitä, rikostausta.
Ne hakeutuu yhteen noiden ongelmiensa takia ja kuvittelevat, että joukossa on voimaa. Eihän siinä ole vaan ainoastaan tyhmyys tiivistyy.
Missä tämmöinenkin galluppi on ollut`?
Onko nyt demareilla pelko, että persut ei häviäkään niin paljon vaaleissa, että aletaan vaikka mitä hourupäisiä juttuja keksiä
En itse ainakaan äänestä persuja, mutta ei mulla ole miään tarvetta keksiä, mitä puoluetta kukakin äänestäjä ännestää.
Vierailija kirjoitti:
Jaa eipä minusta. Töitä teen ja perussuomalaisia kannatan. Nuo syrjäytyneet loisethan ovat juuri jotain vasemmiston, vihreiden ja sdp:n porukkaa. Tukiatukiatukia.
Työttömiä eniten persuissa, kuten myös rikollisia ja tukien saajia.
Oon kyl valmistunu korkeakoulusta ja töissä
Vierailija kirjoitti:
Nehän on pääosin pelkurimiehiä, joilla on valtavat oppimisvaikeudet, sopeutumiskyvyttömyyttä ihmisyhteisöön, käytöshäiriöitä, rikostausta.
Ne hakeutuu yhteen noiden ongelmiensa takia ja kuvittelevat, että joukossa on voimaa. Eihän siinä ole vaan ainoastaan tyhmyys tiivistyy.
Vammainen persujankkaaja se vaan jatkaa. Hae jo hoitoa ongelmiisi. Sitä hoitoa et tältä palstalta saa.
Äänestin persuja, koska ovat ainoa puolue, joka ottaa maahanmuuton riskit tosissaan. Ja olen koulutettu nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vammainen persujankkaaja se vaan jatkaa. Hae jo hoitoa ongelmiisi. Sitä hoitoa et tältä palstalta saa.
Yhyy! Itkettää! Yhyy! 😭
T: sama työtön pers uli ulien lumihiutale
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömiä eniten persuissa, kuten myös rikollisia ja tukien saajia.
Nuoria miehiä on myös eniten perussuomalaisissa. Meidän yhteiskunta ei pyöris ilman 18-30-vuotiaita miehiä ja manapuolustuski on niiden varassa. Niiden siihen peilaten on hassua miten ylimielisesti ja vähätellen sdp, vihreät ja vasemmistoliitto suhtautuu nuoriin miehiin.
Kiinnostaa minuakin, vaikka olen ammatiltani arkkitehti. Muuten olisin Kokoomuksen tai RKP:n puolella mutta minulla on jyrkempi suhtautuminen ei-työperäiseen m***anmuuttoon. (Älytöntä, että edellä mainittu itsessään neutraali sana menee täällä filtteriin)
Jotakuta nyt pelottaa ja kovasti, että ketä kukakin nyt äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Äänestin persuja, koska ovat ainoa puolue, joka ottaa maahanmuuton riskit tosissaan. Ja olen koulutettu nainen.
Miten? Maamuja painanut kolme vuoden aikana tänne enemmä ku edellisen hallituksen aikana neljässä vuodessa.
Ja on kyllä söpöä kun persujen "miehet" vetää hameen päälle ja leikkii naista. 😂
Eli sinua. Ainakin sinä niistä jaksat joka päivä jauhaakin aamusta iltaan.