Jauhelihapaketti jäi yöksi mikroon. Onko se nyt piloilla?
Otin sen pakasteesta ja minun piti tehdä siitä ruokaa. Unohdin sen sinne, koska juovuin. Aamulla etsin sitä ja siellähän se oli.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Jauheliha on erittäin herkästi pilaantuvaa, joten ei tietenkään sellaista voi syödä, mikä on huoneenlämmössä lojunut tunteja. Varmasti sen itsekin tiedät, joten lakkaa keksimästä hoopoja aloituksia.
En tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sinne mikroon sen laitoit?
Sulatin pakasteen.
- ap
Ei lihoja mikrossa sulatetaan. Edellisenä päivänä nostetaan jääkaappiin sulamaan.
Kuten kerroin; olin alkoholin vaikutuksen alaisena ja silloin ei ole hyviä ideoita.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Jauheliha on erittäin herkästi pilaantuvaa, joten ei tietenkään sellaista voi syödä, mikä on huoneenlämmössä lojunut tunteja. Varmasti sen itsekin tiedät, joten lakkaa keksimästä hoopoja aloituksia.
Eiköhän tämä aloitus ollut sieltä vähiten "hoopoista", jos yhtään olet lukenut tätä palstaa.
Mä otan edellispäivänä astia kaappiin sulamaan. (Ettei kissa syö). Ihan huone lämpöön. Kyllä se sitten haisee jos pilaantuu jos unohtuu useammaksi päiväksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä otan edellispäivänä astia kaappiin sulamaan. (Ettei kissa syö). Ihan huone lämpöön. Kyllä se sitten haisee jos pilaantuu jos unohtuu useammaksi päiväksi.
Ihan järjetöntä. Liha sulatetaan jääkaapissa.
Ei lihoja mikrossa sulatetaan. Edellisenä päivänä nostetaan jääkaappiin sulamaan.