" Nainen on toiselle naiselle susi " onko perää tässä väittämässä ?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos suomessa +30 vuotiaat naiset on käytännössä kriminalisoineet parisuhteen alle 30 vuotiailta naisilta niin eiköhän se sano kaiken.
Millä tavalla kriminalisoineet?
Heti jos seurustelee nuoren naisen kanssa huudetaan petofiili. Ennen sai mennä naimisiin alle 18 vuotiaan kanssa. ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Ei minun mielestäni. Tietysti nuoret naiset kilpailevat joskus miehistä ja huomiosta, mutta eivät esimerkiksi nyrkein. Yleensä naiset ovat se suvun ja ystäväpiirin turvaverkko. Itselle esim äiti ja siskot on elämän tärkeimpiä ihmisiä ja suurimpia tukia. Se selän takana paskan puhuminen ei ole aina niin vaarallista, se on yleensä aika harmitonta juoruilua ja naiset puhuvat selän takana toisistaan myös hyvää. Jotkut naiset eivät ymmärrä naisten käytöskoodeja ja asettuvat vastahankaan naisten yhteisöä kohtaan, siitä sitten tulee helposti tällaista. Itse pidän miestyyppistä väkivaltaa yms pahempana susijuttuna, tälläkin hetkellä miehet tappavat toisiaan sodissa suurella innolla.
Juoruilu on kielletty raamatussakin, ei kuuluu hyvien naisten tapoihin. Naiset voivat keskittyä elämään ja hyviin asiohin, jakamaan tietoutta sivistyneestä ja siskos-hengessä toistensa kanssa muutenkin.
Itse en käsitä tätä sairaalloista kyräilykulttuuria, missä samassa kaupungissakin on miljoona eri vihanpitoyksikköä, joita kutsutaan esim. perheiksi.
Olemme kaikki samaa lajia ja rotua, järkevämpää vaan keskittyä yhteiseen hyvinvointiin ja toimia kuten kaikki olisivat omia siskoja, veljiä ja vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä susi, mutta naisena sitä voi elää elämänsä luullen, että vain miehet ovat törkeitä ja naiset ovat empaattisia ja aina ystävällisiä. Ikävän asian päin naamaa sanominen ei kuulu naisten kulttuuriin. Suurin osa miehistäkään ei niin tee, mutta usein se töksäyttäjä ja tylyn asian suoraan sanoja on mies. Selän takana se ystävällisinkin nainen saattaa haukkua vaikka kuinka törkeästi. Toki kaikki eivät niin tee.
Tämäpä se kun et oikein koskaan tiedä kuka on sellainen kyräilijä ja kuka ei. No, oman kokemukseni mukaan heillä on kuin onkin muutamia yhdistäviä tekijöitä: esim. mustat vaatteet, negatiivinen asenne, erilaiset sairaus-ym. narratiivit, jotka ovat itsessään sairaita.
Iloluontoinen, hymyilevä, avoin, luonnonläheinen, neutraalisti tai vaaleasti, värikkäästi pukeutuva, ym. nainen harvemmin aloittaa sinusta vihakampanjaa selkäsi takana. Huvittavaa miten maailmakin on tällä tavoin värikoodattu, että musta home on mustaa hometta ihmisissäkin.
Tietynlainen ihminen on ihmiselle susi, mutta noin muuten on kyllä niin, että naiselle epätodennäköisemmin toinen nainen on uhka tai vaara kuin mies, ja vastaavasti naisen apuun tai tukeen voi luottaa todennäköisemmin kuin miehen.
Mies on todennäköisemmin susi niin miehelle kuin naiselle (katsokaa vaikka rikostilastoista, samoin kuin historian tapahtumista). Miehet ovat pääsääntöisesti syy sotiin ja aseellisiin konflikteihin, ja jos jossain päin maailmaa naisen asemaa heikennetään, sen takana ovat miehet.
-Nainen on miehelle ryhävalas.