Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudointa mitä gynekologi on kommentoinut?

Vierailija
13.06.2026 |

Aloitus siksi että jäi hieman mietityttämään, kun gyne kommentoi karvoituksen "olevan aika runsasta" ja kysyi onko näin ollut aina. Täysin luonnontilassa olin ja juuri edellispäivänä mietin ettei nyt sinne tarvitse alkaa mitään kynimään.

Noh, sitten kun luin vielä omakannasta että sieläkin oli kirjauksena että karvoitus runsas, niin ajattelin että mitä hemmettiä. Asia ei mitenkään liittynyt terveydentilaan, esim. mihinkään hirutismiepäilyyn. Mitään miestyypillisiä/ylimääräisiä karvoja ei ole. Myöskään kukaan muu gyne ei ole koskaan puhunut asiasta mitään. Jäi vähän kumma fiilis.

Muilla outoja kokemuksia?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä gynekologi kuuluu karvoituksen määrä tarkistaa. Kuuluu asiaan ja siksikään ei kannattaisi mennä ajettuna gynelle. Ap:n tapauksessa gynekologi on aidosti kiinnittänyt huomiota siihen, että karvoitus on runsas, ja vaikka siellä ei olisi epäilyä hirsutismista niin se voi silti viitata kovempaan määrään testosteronia. 

Vierailija
22/24 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla gyne ihasteli toisen lapsen synnytyksen jälkeen että olenpa tiukka, niin hyvät lantiopohjanlihakset. Kysyi vielä toisen gynekologin kokeilemaan viereisestä huoneesta. Hän oli miespuolinen ja erittäin komea. Hänkin koitteli minua pimpistä ja piti jännittää lihaksia.

En oikein tiedä miten päin olisin ollut kun ne yhdessä ihasteli asiaa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla gyne ihasteli toisen lapsen synnytyksen jälkeen että olenpa tiukka, niin hyvät lantiopohjanlihakset. Kysyi vielä toisen gynekologin kokeilemaan viereisestä huoneesta. Hän oli miespuolinen ja erittäin komea. Hänkin koitteli minua pimpistä ja piti jännittää lihaksia.

En oikein tiedä miten päin olisin ollut kun ne yhdessä ihasteli asiaa. :D

Ja sitten tuli jör donneri nusasi ja sanoi ihan dorga fittan.

Vierailija
24/24 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

""kaunis kohtu" 

Mulla on endometrioosi ja pärskähdin nauruun kun oli kirjannut omakantaan "tuubaproblematiikkaa" :D vaikka on vakava vauva, niin meinaa aina hirskua vastaanotolla kun alkaa soimaan päässä joku saksalainen alppitorvi kun tuubia tongitaan. 

Joskus hävetti kun olin värjännyt juuri tukan ja samalla värillä alakarvoituksen. Taisi olla hiivatulehdus vielä ja työhönsä kyllästyneen oloinen gyne alkoi saarnaamaan että "sitä enemmän se tulehtuu mitä enemmän sinne tavaraa tunkee" Woooooot???