Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiriköiviä lapsia Espoon Ymmerstassa

Vierailija
13.06.2026 |

Oviin potkimista, kun ovikelloa ei enää ole. Onko samaa esiintynyt muualla? Alkoi jo ennen kesää, joten ei johdu vain kesälomista.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoo on slummi, kuten moni muu kaupunki. Miksi ette aitaa talojanne, sisäänpääsy vain avainkoodilla kuten monissa maissa jo on. Toimii!

Se on todella ikävää, että Espoo muuttui slummiksi.

Vierailija
22/38 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännöitsijä laittoi asukastiedotteen, mitä toivoinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole tiedossa lasten nimiä eikä tarkkaa osoitetta, niin lastensuojeluilmoitus ei ole mahdollinen.

Nappaat kuvan lapsista ja kysyt koulusta, päivähoitopaikoista, naapureilta ym. tunteeko joku näitä lapsia?

Ei sellaista saa tehdä. Luvaton kuvaaminen ja gdpr rikkomus. 

Vierailija
24/38 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reagoikaa heti! Lastensuojeluun soitto! Ei kannata sietää tippaakaan tuollaista.

Mt eläkkeellä olevat vanhatpiiat ovat hyviä tähän kyyläämiseen ja ja toisten lapsille lasuja katkeruuksissaan tekemään.!!!!!!!!!!

Vanhapiikahullu vauhdissa jälleen! Vakava mt-ongelma on tämäkin! 

Vierailija
25/38 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypenskat kauheita tuhoojia oon nähnyt.Pikku kakaratkin.Enkä oo vanhapiika.Koulut lomilla näkyy ilkivalta yms.Mitä voisi tehdä??muksuille tekemistä,jos ne ei riko paikkoja muuten yhteiset veromarkat nehän nyt valuu ulkomaille,tilalle ei pitäskää mitään, korjailla tuoda uutta.Pois rikotut.Suomihan säästää.Tulevat veronmaksajat elämän oppikoulussa.Muuten lasun voiko tehdä jos näkee lapsen,nuoren alle15vee yöllä ulkona??Lapsesta voi??mutta teini onkin??Vaarallista olla yöllä ulkona..Vanhemmat voisi viedä Tenavat mökille ,kalastaa jne.Pois ei lähdetä ennen elokuuta.Leirejä,kerhoja penskoille kaiken ikäisille,lorviminen ei oo hyvästä kellekään.

Vierailija
26/38 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin että nyt kun häivytte ja äkkiä pikkuprkleet niin pääsette vielä omin jaloin. Ja pysykääkin poissa! Seuraavaa varoitusta ei tule, jos vielä täällä naamaanne näytätte niin takaan, että ette omin jaloin enää kävele!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/38 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun rivitalossa Helsingissä. Asuntoni ulko-ovi on ilmeisesti tehnyt jotain pahaa, koska viikon parin välein joku käy potkimassa sitä tai heittää siihen jotain santaa tai muuta. Sen verran olen ehtinyt  nähdä, että kolme nassikkaa juoksee karkuun jumalatonta kyytiä. Vaikuttaa sitä, että kyseessä on useampi porukka. En tunne täällä ketään tuonikäistä pois lukien samassa talossa asuvat perheet, joiden lapset eivät tuota harrasta. Taloyhtiö toki joskus maalaa oven uudelleen. Tuo on kotirauhan häirintää. 

Vierailija
28/38 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole tiedossa lasten nimiä eikä tarkkaa osoitetta, niin lastensuojeluilmoitus ei ole mahdollinen.

Nappaat kuvan lapsista ja kysyt koulusta, päivähoitopaikoista, naapureilta ym. tunteeko joku näitä lapsia?

Ei sellaista saa tehdä. Luvaton kuvaaminen ja gdpr rikkomus. 

Julkisella paikallaa saa kuvata. Siltä välttyy, kun lakkaa terrorisoimasta viattomia sivullisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/38 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunalahdessa tämä on ollut ongelmana useita vuosia.

Ottakaa kuvat ja laittakaa siihen koululle ne, sieltä ne kullannuput löytyy ihan varmasti. Toi on joku ihan ihme epidemia siinä koulussa 4 luokkalaisilla. Omat lapset käyneet ko koulua ja kumpikin ollut tuosta hommasta rehtorin kansliassa 4. luokkalaisina. Tosin minä laitoin sit vielä lapset kierrokselle ja pyytämään anteeksi niiltä, kenen ovikelloa olivat soitelleet. Oli hyviä keskusteluja, kyllä penskat tajusi, että tuli mokattua. Yhdessäkin perheessä totesivat, että he eivät ole olleet kotona mutta heidän koira reagoi voimakkaasti ovikelloon ja ahdistuu siitä. Selvästi näkyi, että lapset ei olleet edes ajatelleet moista ja olivat tosi pahoillaan.

Vierailija
30/38 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksivät nyt tilalle postiluukun rämpytyksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/38 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lastensuojeluilmoitus . Heti.

Täriseekö  läskiheltat ???

Ja nakkisormet tärisee näppäimistöllä. 

Vierailija
32/38 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka puolella alkaa olla nyt liikaa näitä lapsia joista kukaan ei huolehdi ja ne alkavat tekemään mitä sattuu.  Ilmoittakaa oikeasti heti sosiaaliviranomaisille häiriökäyttäytyvistä alaikäisistä.

Huoltajia tulee vastuuttaa!

Saavat selittää sossuille missä ja miksi niiden lapset luuhaa ihmisten riesoina.

Ilmoitettu on muttei mitään tapahdu! Johtuisiko se niin lasten sekä vanhempien ihonväinstä, ettei sosiaaliviranomaiset halua puuttua tilanteeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/38 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuteko jo nyt viimeistään äänestämään SInimustia? 

#Paluumuutto

Vierailija
34/38 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla supisuomalaisia nämä häiriköt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/38 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyneet kaksi kertaa alle puolen tunnin sisään 🙄

Vierailija
36/38 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla supisuomalaisia nämä häiriköt?

Puhuvat suomea, mutta joukossa yksi puhui myös englantia, niin on monikulttuurista taustaa. Ja tässä talossa/pihapiirissä on paljon monikulttuurisia ja ihan vain suomalaiset vähemmistö.

Vierailija
37/38 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole tiedossa lasten nimiä eikä tarkkaa osoitetta, niin lastensuojeluilmoitus ei ole mahdollinen.

Nappaat kuvan lapsista ja kysyt koulusta, päivähoitopaikoista, naapureilta ym. tunteeko joku näitä lapsia?

Kuvaaminen ei onnistu, kun oven vieressä ei ole ikkunaa ja en omista ovisilmään laitettavaa kameraa.

Juokset perään, kun ovat olleet ovella 

Vierailija
38/38 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole tiedossa lasten nimiä eikä tarkkaa osoitetta, niin lastensuojeluilmoitus ei ole mahdollinen.

Nappaat kuvan lapsista ja kysyt koulusta, päivähoitopaikoista, naapureilta ym. tunteeko joku näitä lapsia?

Kuvaaminen ei onnistu, kun oven vieressä ei ole ikkunaa ja en omista ovisilmään laitettavaa kameraa.

Juokset perään, kun ovat olleet ovella 

En anna niille sitä tyydytystä, että reagoisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi