Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiriköiviä lapsia Espoon Ymmerstassa

Vierailija
13.06.2026 |

Oviin potkimista, kun ovikelloa ei enää ole. Onko samaa esiintynyt muualla? Alkoi jo ennen kesää, joten ei johdu vain kesälomista.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli aiemmin samaa. Onneksi saatiin savustettua lapsiperhe pois.

Vierailija
2/38 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on useamman perheen lapsia. Saa nähdä, tekeekö vuokranantaja mitään asialle vai jääkö isännöitsijän hymistelyksi. Itse en ovea avaa ja sano mitään, kun se vain innostaisi niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka puolella alkaa olla nyt liikaa näitä lapsia joista kukaan ei huolehdi ja ne alkavat tekemään mitä sattuu.  Ilmoittakaa oikeasti heti sosiaaliviranomaisille häiriökäyttäytyvistä alaikäisistä.

Huoltajia tulee vastuuttaa!

Saavat selittää sossuille missä ja miksi niiden lapset luuhaa ihmisten riesoina.

Vierailija
4/38 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reagoikaa heti! Lastensuojeluun soitto! Ei kannata sietää tippaakaan tuollaista.

Vierailija
5/38 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on useamman perheen lapsia. Saa nähdä, tekeekö vuokranantaja mitään asialle vai jääkö isännöitsijän hymistelyksi. Itse en ovea avaa ja sano mitään, kun se vain innostaisi niitä.

Ei ole isännöitsijän asia. Lastensuojelun asia tuo on. Ilmoitus suoraan sinne lapsista joiden perään vanhemmat ei katso, ei välitä.

Vierailija
6/38 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojeluilmoitus . Heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/38 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tiedossa lasten nimiä eikä tarkkaa osoitetta, niin lastensuojeluilmoitus ei ole mahdollinen.

Vierailija
8/38 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reagoikaa heti! Lastensuojeluun soitto! Ei kannata sietää tippaakaan tuollaista.

Mt eläkkeellä olevat vanhatpiiat ovat hyviä tähän kyyläämiseen ja ja toisten lapsille lasuja katkeruuksissaan tekemään.!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/38 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole tiedossa lasten nimiä eikä tarkkaa osoitetta, niin lastensuojeluilmoitus ei ole mahdollinen.

Nappaat kuvan lapsista ja kysyt koulusta, päivähoitopaikoista, naapureilta ym. tunteeko joku näitä lapsia?

Vierailija
10/38 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastensuojeluilmoitus . Heti.

Täriseekö  läskiheltat ???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/38 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole tiedossa lasten nimiä eikä tarkkaa osoitetta, niin lastensuojeluilmoitus ei ole mahdollinen.

Nappaat kuvan lapsista ja kysyt koulusta, päivähoitopaikoista, naapureilta ym. tunteeko joku näitä lapsia?

Kuvaaminen ei onnistu, kun oven vieressä ei ole ikkunaa ja en omista ovisilmään laitettavaa kameraa.

Vierailija
12/38 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole tiedossa lasten nimiä eikä tarkkaa osoitetta, niin lastensuojeluilmoitus ei ole mahdollinen.

Nappaat kuvan lapsista ja kysyt koulusta, päivähoitopaikoista, naapureilta ym. tunteeko joku näitä lapsia?

Kuvaaminen ei onnistu, kun oven vieressä ei ole ikkunaa ja en omista ovisilmään laitettavaa kameraa.

Tilaa Kiinasta, maksaa 2 euroa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/38 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa ovi ja ala puhua Jeesuksesta ja Jumalasta. "Joko teidät rakkaat lapset on pelastettu Jeesukselle Kristukselle?" jne.

Vierailija
14/38 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunalahdessa tämä on ollut ongelmana useita vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/38 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastensuojeluilmoitus, lapsilla on paha olla ja kotona väkivaltaa/kaltoinkohtelua ja lapset purkaa sen näin vieraille häiriökäyttäytymisenä. lastensuojelu saa tuon loppumaan ja lapset alkaa pärjää paremmin koulussakin. tuo on lapsilta avunpyyntö, kun kotona ei asiat ole hyvin. 

Vierailija
16/38 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo on slummi, kuten moni muu kaupunki. Miksi ette aitaa talojanne, sisäänpääsy vain avainkoodilla kuten monissa maissa jo on. Toimii!

Vierailija
17/38 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne pihakeinussa istuvat kerrostalokyttääjät ovat, kun niitä tarvitaan? Ne tietäisivät kenen lapset on kyseessä.

Vierailija
18/38 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoo on slummi, kuten moni muu kaupunki. Miksi ette aitaa talojanne, sisäänpääsy vain avainkoodilla kuten monissa maissa jo on. Toimii!

varsin helppo nakki kerrostaloissa ja rivareissa tosiaan. Omakotitalot ja erillistalot ovat täällä kuitenkin ns. vähemmistöä ja näitäkään ei saa aidata ihan miten lystää vain kaupunki määrää siitäkin.

Vierailija
19/38 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tähän auttaa vain pois muutto Ymmerstasta.

Vierailija
20/38 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka puolella alkaa olla nyt liikaa näitä lapsia joista kukaan ei huolehdi ja ne alkavat tekemään mitä sattuu.  Ilmoittakaa oikeasti heti sosiaaliviranomaisille häiriökäyttäytyvistä alaikäisistä.

Huoltajia tulee vastuuttaa!

Saavat selittää sossuille missä ja miksi niiden lapset luuhaa ihmisten riesoina.

Toi on hyvä vinkki. Meitä terrorisoi yks poika heittelemällä tavaroita ulko-oveen. Soitin sen mutsille, ja sanoin , että olen hyvin pahoillani sun pojan käytöksestä.

 

Se loppui siihen se terrorisointi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi