Häiriköiviä lapsia Espoon Ymmerstassa
Oviin potkimista, kun ovikelloa ei enää ole. Onko samaa esiintynyt muualla? Alkoi jo ennen kesää, joten ei johdu vain kesälomista.
Kommentit (38)
Nämä on useamman perheen lapsia. Saa nähdä, tekeekö vuokranantaja mitään asialle vai jääkö isännöitsijän hymistelyksi. Itse en ovea avaa ja sano mitään, kun se vain innostaisi niitä.
Joka puolella alkaa olla nyt liikaa näitä lapsia joista kukaan ei huolehdi ja ne alkavat tekemään mitä sattuu. Ilmoittakaa oikeasti heti sosiaaliviranomaisille häiriökäyttäytyvistä alaikäisistä.
Huoltajia tulee vastuuttaa!
Saavat selittää sossuille missä ja miksi niiden lapset luuhaa ihmisten riesoina.
Reagoikaa heti! Lastensuojeluun soitto! Ei kannata sietää tippaakaan tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on useamman perheen lapsia. Saa nähdä, tekeekö vuokranantaja mitään asialle vai jääkö isännöitsijän hymistelyksi. Itse en ovea avaa ja sano mitään, kun se vain innostaisi niitä.
Ei ole isännöitsijän asia. Lastensuojelun asia tuo on. Ilmoitus suoraan sinne lapsista joiden perään vanhemmat ei katso, ei välitä.
Minulla ei ole tiedossa lasten nimiä eikä tarkkaa osoitetta, niin lastensuojeluilmoitus ei ole mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Reagoikaa heti! Lastensuojeluun soitto! Ei kannata sietää tippaakaan tuollaista.
Mt eläkkeellä olevat vanhatpiiat ovat hyviä tähän kyyläämiseen ja ja toisten lapsille lasuja katkeruuksissaan tekemään.!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole tiedossa lasten nimiä eikä tarkkaa osoitetta, niin lastensuojeluilmoitus ei ole mahdollinen.
Nappaat kuvan lapsista ja kysyt koulusta, päivähoitopaikoista, naapureilta ym. tunteeko joku näitä lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Lastensuojeluilmoitus . Heti.
Täriseekö läskiheltat ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole tiedossa lasten nimiä eikä tarkkaa osoitetta, niin lastensuojeluilmoitus ei ole mahdollinen.
Nappaat kuvan lapsista ja kysyt koulusta, päivähoitopaikoista, naapureilta ym. tunteeko joku näitä lapsia?
Kuvaaminen ei onnistu, kun oven vieressä ei ole ikkunaa ja en omista ovisilmään laitettavaa kameraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole tiedossa lasten nimiä eikä tarkkaa osoitetta, niin lastensuojeluilmoitus ei ole mahdollinen.
Nappaat kuvan lapsista ja kysyt koulusta, päivähoitopaikoista, naapureilta ym. tunteeko joku näitä lapsia?
Kuvaaminen ei onnistu, kun oven vieressä ei ole ikkunaa ja en omista ovisilmään laitettavaa kameraa.
Tilaa Kiinasta, maksaa 2 euroa
Avaa ovi ja ala puhua Jeesuksesta ja Jumalasta. "Joko teidät rakkaat lapset on pelastettu Jeesukselle Kristukselle?" jne.
Saunalahdessa tämä on ollut ongelmana useita vuosia.
lastensuojeluilmoitus, lapsilla on paha olla ja kotona väkivaltaa/kaltoinkohtelua ja lapset purkaa sen näin vieraille häiriökäyttäytymisenä. lastensuojelu saa tuon loppumaan ja lapset alkaa pärjää paremmin koulussakin. tuo on lapsilta avunpyyntö, kun kotona ei asiat ole hyvin.
Espoo on slummi, kuten moni muu kaupunki. Miksi ette aitaa talojanne, sisäänpääsy vain avainkoodilla kuten monissa maissa jo on. Toimii!
Missä ne pihakeinussa istuvat kerrostalokyttääjät ovat, kun niitä tarvitaan? Ne tietäisivät kenen lapset on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Espoo on slummi, kuten moni muu kaupunki. Miksi ette aitaa talojanne, sisäänpääsy vain avainkoodilla kuten monissa maissa jo on. Toimii!
varsin helppo nakki kerrostaloissa ja rivareissa tosiaan. Omakotitalot ja erillistalot ovat täällä kuitenkin ns. vähemmistöä ja näitäkään ei saa aidata ihan miten lystää vain kaupunki määrää siitäkin.
Luulen, että tähän auttaa vain pois muutto Ymmerstasta.
Vierailija kirjoitti:
Joka puolella alkaa olla nyt liikaa näitä lapsia joista kukaan ei huolehdi ja ne alkavat tekemään mitä sattuu. Ilmoittakaa oikeasti heti sosiaaliviranomaisille häiriökäyttäytyvistä alaikäisistä.
Huoltajia tulee vastuuttaa!
Saavat selittää sossuille missä ja miksi niiden lapset luuhaa ihmisten riesoina.
Toi on hyvä vinkki. Meitä terrorisoi yks poika heittelemällä tavaroita ulko-oveen. Soitin sen mutsille, ja sanoin , että olen hyvin pahoillani sun pojan käytöksestä.
Se loppui siihen se terrorisointi.
Täällä oli aiemmin samaa. Onneksi saatiin savustettua lapsiperhe pois.