Nyt alko viinaralli
Alko alkaa kuljettamaan viinaa tilauksesta kotiin kun alkoholilaki uudistuu.
Mitä mietteitä tämä herättää?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edesmenneen alkoholistin aikuisena lapsena olen kauhistunut lakimuutoksesta. Moni pikkuaivonsa juonut, jalaton alkoholidementikko saa viimeiset huikat kotonaan, mikäli osaa vielä nettiä käyttää. Se loppuluisu oli ihan kamala. Paskat housussa istui sohvalla äijä, mutta olutta olisi pitänyt kantaa hänelle.
Estikö se suomalainen alkoholihyysäys siis jotenkin sitä äijää saamasta sitä viinaa?
Tästä on käsittämättömän typerää kauhistua, kun se kotiinkuljetus on toiminut täysin ongelmitta jo vuosia. Kotiin on saanut koko ajan viinaa niin ulkomailta kuin paikallisen pimeän pullon myyjänkin kautta täysin ilman mitään ongelmia. Täsmälleen ainoa asia, joka nyt muuttuu on se, että kotiin voi saada myös sellaista viinaa, josta on verot maksettu Suomeen.
Ei nuo alkohilistipapparaiset tilaa ulkomailta, eikä monilla ole nettiäkään. Eivät opi enää käyttämään nettiä, tai yleensäkään eivät opi mitään uusia taitoja. Yrittävät haetuttaa viinansa sukulaisilla tai tuttavilla tai käyvät itse taksilla hakemassa.
Jos tilaa vaikka 45 laatikkoa kaljaa saksasta tai hakee lonkeroa itse Latviasta niin säästää 800 euroa. Laivalla Viroon autolla, maksaa joku 160 euroa edes takas, Bensaan 100 euroa. Lonkerot 24 pack maksaa 25 euroa kun suomessa jopa 70 euroa niin säästöä tulee paljon. En ole yli 10 vuoteen käynyt suomen alkossa.
Helpottaa kummasti kun voi rauhassa selata valikoimaa netistä, ilman että joku hengittää niskaan ja sitten tilata kotiin ilman että tarvitsee nähdä ketään muita.
Vierailija kirjoitti:
Herättää ajatuksia monopolin suojelemisesta.
Herättää posiitivisia ajatuksia demaripaskasakin kirjaimellisesta paniikista, kun niiden vaalimaa kommariutopiaa puretaan pala palalta ja suomi siirtyy kapitalistiseen järjestelmään samaa tahtia.
*Hyvät ajatukset on*
Aika moni asia ajetaan alas hallituksen toimesta, mutta viinaksia pitää saada kotio. Murheet huuhdellaan viinillä alas, maksa poksahtaa, eipä jää sänkyyn makaamaan.
Vain juoppo tilaa alkoholia kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vain juoppo tilaa alkoholia kotiin.
Tilaa viinat naapuriin. Sillä sekin ongelma ratkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tilaa vaikka 45 laatikkoa kaljaa saksasta tai hakee lonkeroa itse Latviasta niin säästää 800 euroa. Laivalla Viroon autolla, maksaa joku 160 euroa edes takas, Bensaan 100 euroa. Lonkerot 24 pack maksaa 25 euroa kun suomessa jopa 70 euroa niin säästöä tulee paljon. En ole yli 10 vuoteen käynyt suomen alkossa.
Mikähän 24-pack lonkeroa maksaa jopa 70 euroa?
Missä se viinaralli ajetaan? Onko siinä ns. jokamiesluokka ja onko pakko ajaa humalassa?