Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt alko viinaralli

Vierailija
13.06.2026 |

Alko alkaa kuljettamaan viinaa tilauksesta kotiin kun alkoholilaki uudistuu.
Mitä mietteitä tämä herättää?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se viinaralli ajetaan? Onko siinä ns. jokamiesluokka ja onko pakko ajaa humalassa? 

Vierailija
22/30 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edesmenneen alkoholistin aikuisena lapsena olen kauhistunut lakimuutoksesta. Moni pikkuaivonsa juonut, jalaton alkoholidementikko saa viimeiset huikat kotonaan, mikäli osaa vielä nettiä käyttää. Se loppuluisu oli ihan kamala. Paskat housussa istui sohvalla äijä, mutta olutta olisi pitänyt kantaa hänelle. 

Estikö se suomalainen alkoholihyysäys siis jotenkin sitä äijää saamasta sitä viinaa? 

Tästä on käsittämättömän typerää kauhistua, kun se kotiinkuljetus on toiminut täysin ongelmitta jo vuosia. Kotiin on saanut koko ajan viinaa niin ulkomailta kuin paikallisen pimeän pullon myyjänkin kautta täysin ilman mitään ongelmia. Täsmälleen ainoa asia, joka nyt muuttuu on se, että kotiin voi saada myös sellaista viinaa, josta on verot maksettu Suomeen.

Ei nuo alkohilistipapparaiset tilaa ulkomailta, eikä monilla ole nettiäkään. Eivät opi enää käyttämään nettiä, tai yleensäkään eivät opi mitään uusia taitoja. Yrittävät haetuttaa viinansa sukulaisilla tai tuttavilla tai käyvät itse taksilla hakemassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilaa vaikka 45 laatikkoa kaljaa saksasta tai hakee lonkeroa itse Latviasta niin säästää 800 euroa. Laivalla Viroon autolla, maksaa joku 160 euroa edes takas, Bensaan 100 euroa.  Lonkerot 24 pack maksaa 25 euroa kun suomessa jopa 70 euroa niin säästöä tulee paljon. En ole yli 10 vuoteen käynyt suomen alkossa.

Vierailija
24/30 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK

Vierailija
25/30 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa kummasti kun voi rauhassa selata valikoimaa netistä, ilman että joku hengittää niskaan ja sitten tilata kotiin ilman että tarvitsee nähdä ketään muita.

Vierailija
26/30 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herättää ajatuksia monopolin suojelemisesta.

Herättää posiitivisia ajatuksia demaripaskasakin kirjaimellisesta paniikista, kun niiden vaalimaa kommariutopiaa puretaan pala palalta ja suomi siirtyy kapitalistiseen järjestelmään samaa tahtia.

 

*Hyvät ajatukset on*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/30 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni asia ajetaan alas hallituksen toimesta, mutta viinaksia pitää saada kotio. Murheet huuhdellaan viinillä alas, maksa poksahtaa, eipä jää sänkyyn makaamaan. 

Vierailija
28/30 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain juoppo tilaa alkoholia kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/30 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain juoppo tilaa alkoholia kotiin.

Tilaa viinat naapuriin. Sillä sekin ongelma ratkeaa.

Vierailija
30/30 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tilaa vaikka 45 laatikkoa kaljaa saksasta tai hakee lonkeroa itse Latviasta niin säästää 800 euroa. Laivalla Viroon autolla, maksaa joku 160 euroa edes takas, Bensaan 100 euroa.  Lonkerot 24 pack maksaa 25 euroa kun suomessa jopa 70 euroa niin säästöä tulee paljon. En ole yli 10 vuoteen käynyt suomen alkossa.

Mikähän 24-pack lonkeroa maksaa jopa 70 euroa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme