Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka boikotoitte Lidliä, syöttekö koskaan mitään eksoottista?

Vierailija
13.06.2026 |

Tuli mieleen kun juuri lounaaksi söin salaattisekoitus + grillikasvikset sekä maapähkinä-kanavartaat ja jälkkäriksikin on vielä mango lassi että en minä näitä kyllä saisi taiottua paikallisen S-marketin aineksilla tai joutuisin kyllä itse askartelemaan lopputuloksen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy lildlissä sillä se on täynnä valmisruokamoskaa, jota kenenkään ei tulisi syödä. Haluan ostaa puhtaita elintarvikkeita joista teen itse terveellisen aterian.

Vierailija
2/5 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on eksootinen ruoka ap.n mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä viitsi asioida Lidlissä kun sinne on 35 km. S-Markettiin 1 km. Ja kyllä tuosta S-marketista saa salaattisekoitusta, grillikasviksia, maapähkinöitä, kanaa, mangoja. Lassi on se kauppias, en minä sitä halua.

Vierailija
4/5 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän s-kaupasta kaiken tuon saman. Nuoriso joka asuu kaupungeissa ihmettelee aina, että miksi meidän s-market on niin hyvin varustettu. Löytyy lähes sama valikoima, kuin Prismasta.  No täällä ei ole Prismaa joten s-kauppa on hyvin varusteltu. Löytyy kyllä ap:n kaipaamia eksoottisiakin ruokia. ja kyllä mä ainakin teen itse mieluummin vaikka intialaisen ruuan, kuin , että ostan sen valmiina kaupasta, jossa se on seisonut ties kuinka kauan. 

Mangolassikin on todella helppo tehdä itse.

Vierailija
5/5 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikissa kaupoissa kuitenkin ole samat valikoimat eri nimikkeillä ja jos kuvaamasi on eksoottista, niin olemme siinä aika kaukana toisistamme. Esim. mämmi on yksi maailman eksoottisimmista eineksistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä