Eikö naiset tajua että termit viidakon laki ja lännen laki tarkoittaa että vahvin aina päättää?
Ja se on sitten 99.9% ihmishistoriasta vaan tunnettu nimellä laki ja tunnetaan monin paikoin edelleen.
Ja miten se sitten taas tarkoitaa että patriarkaatti on asioiden luiontainen järjestys ja naisille voi antaa vaan pikku spankingin. Sitä se tarkottaa suomeksi. Hyvin yksinkertaisia yhtälöitä lopuksi.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Juu ei, en ikipäivänä löisi vaimoani tai ketään muutakaan naista, en löisi miehiäkään.
Pistetääs tämä ap:n paska poistoon.
M35
Pyysikö joku lyömään vaimoasi?
Hahaa, senkun. Mut itku ap:lla pääsis ku edes näkis mun veljen ja serkkumiehet. Mehän kynnettäs sulla peltoa.
No, ei kiusata pientä.
Minkä vuoksi naisille pitäisi antaa pikku spanking, ja vieläpä suomeksi? Siis pikku pahoinpitely? Varsinkaan, jollei kannata vahvimman oikeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene viidakkoon ulisemaan. Täällä on Suomen laki.
Onpa rasistinen kommentti.
Siinä ei ole mitään raisistista, että kehotetaan vaihtamaan sellaiseen yhteiskuntaan joka mielestäsi on parempi, jos tämä ei miellytä.
Ap taas joku nysväkulli joka hekumoi naisten pieksemisestä, hohhoi.
Vierailija kirjoitti:
Viidakossa Mustanaamio on kingi.
Riippuu vähän viidakosta. Itse sanoisin Tartsan. Vaan ei kuitenkaan Jane.
Vierailija kirjoitti:
Vanha kansa tiesi naista pitää pieksää säännöllisesti jottei hypi silmille. Nykyään sen tietää vain nekrusomppuählymannet.
Vanha kansa ei tiennyt mistään mitään, ihme että kukaan selvisi koskaan elossa ennen 1900-lukua. Sen ajan ukot olisivat itse ansainneet saada selkäänsä, ihan yhtä lailla kuin nämä nykyisetkin naisvihamieliset perseaivot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei ole mitään raisistista, että kehotetaan vaihtamaan sellaiseen yhteiskuntaan joka mielestäsi on parempi, jos tämä ei miellytä.
Sanopa tuo n e e k e r i l l e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viidakossa Mustanaamio on kingi.
Riippuu vähän viidakosta. Itse sanoisin Tartsan. Vaan ei kuitenkaan Jane.
Jane ei olekaan viidakossa kasvanut. Hän leipoisi aika äkkiä pullamössö-Tarzania turpiin jos tarve vaatisi, mikäli roolit olisivat toisin päin, eli Jane eläinten kasvatti ja Tarzan joku kermapeppu Lontoosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti miehet itkevät pillun perään.
Tää on sun sama johtopäätös joka aloituksesta.
Tottahan se on, miehet on heikkoja paskoja joiden mieliala on täysin seksin saannista kiinni.
Se että sä ap olet shitpost king, ei tarkoita että olisit vahvin tai päättäisit jostain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanopa tuo n e e k e r i l l e.
Sanoisin, jos hän valittaisi tästä yhteiskunnasta samalla tavalla kuin sinä.
Turha muuten ojentaa ketään rasismista sen jälkeen kun itse käyttää tietoisesti halventavaa nimitystä.
Jahas, aloitus on ehtaa incelvalitusta
Koko aloitus on siis ap:n voimafantasia. Hän tuntuu kuvittelevan, että jos sivilisaatiota ei olisi, ja eläisimme vahvimman oikeudella, niin hän saisi pillua ja muuta haluamaansa. Kovasti tuntuu unohtuvan, että hän tuskin on itse se vahvin, aika paljon todennäköisempää on että hän itse tulisi aika nopeasti jyrätyksi.
Vierailija kirjoitti:
Jahas, aloitus on ehtaa incelvalitusta
By the book.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuat kai ap, että haikailemasi vahvimman laki jyrää myös sinut? Et siinä sellaisessa helvetissä saa mitään haluamaasi yhtään sen enempää kuin ennenkään, vaan sinut potkaistaan nurin aika äkkiä ja se, mitä sinulla ehkä on, otetaan sinulta pois ennen pitkää.
Vaadinko sitä takaisin?
Jos et, niin mikä on pointti koko aloituksessa? Kyllä jokainen vähänkään sivistyneempi ymmärtää mitä viidakon tai lännen lailla tarkoitetaan, joten jos et ole niiden kannattaja, niin miksi painotat niitä ja erityisesti naisille?
Jotta sinäkin ymmärrät periaatteen. Hahmotat asioita ideoiden tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti miehet itkevät pillun perään.
Tää on sun sama johtopäätös joka aloituksesta.
Tottahan se on, miehet on heikkoja paskoja joiden mieliala on täysin seksin saannista kiinni.
Miehet on woke-dei-lgbt väkeä, joille vain sukupuoli, ihon väri ja suuntaaminen merkitsee.
Siksi ne niistä niin jankuttaakin.
Tärkeintä olisi ymmärtää, että se on historiaa. Sitä ei ole enää.
Vierailija kirjoitti:
Se että sä ap olet shitpost king, ei tarkoita että olisit vahvin tai päättäisit jostain.
Kiitos. Samaa mieltä että oikeasti tääkin ketju pitäis säilyttää eikä poistaa.
Ei ollut. Mitään todisteita jostain yhden sukupuolen soturiheimoista ei ole.