Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä heinäkuussa lomaansa pitäviä

Vierailija
13.06.2026 |

Ööh vuosilomat pidetään huhti-toukokuussa kun turistikohteissa on viileää ja väljää?

Ei kesälomia heinäkuussa pidetä?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan saatiin tappelu aikaan. Tämmöisestä asiasta. Oikein elämän ja kuoleman kysymys, miten joku muu pitää kesälomansa. Ai hirveää, kun ei tee niin kuin minä tykkään tehdä!

Nousisitte barrikadeille kuten ranskalaiset tekee, kun hallitus tekee päätöksiä ja toimia joilla on oikeasti ikäviä vaikutuksia teidän elämäänne. Täällä teillä on kyllä aikaa ja energiaa tapella asioista, kuten siitä miten joku muu pitää lomansa.

Se on vähän semmoista täällä Suomessa, että ei se mitään kun setelit viedään lompakosta, mutta jos joku koskee viiden ja kymmenen sentin kolikoihin, niin se on se mistä meteli nousee. Siitä 55 sentistä unohtuu ne varastetut kolme tonnia.

Vierailija
42/52 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tyhmä pitää ihmisen olla, että ei tajua monella olevan työpaikalla kiertävät listat ja loma on silloin kun on eikä sitä ajankohtaa itse valita. Vaihtaa saa jos joku suostuu vaihtoon. Huhtikuu ei ole kesälomakautta. 
Meillä on lomakausi toukokuusta syyskuuhun. 

Ryhdy yrittäjäksi niin voit valita👍

Oletko noin saatanan tyhmä? Joo sitähän noin vain ryhdytään yrittäjäksi ja hankitaan sillä riittävä elanto! Vit tu sä olet tyhmä.

Meenyt sinne kantakuppilaas vetään muutamat tuopit, kyllä se kela taas maanantaina aukeaa....voithan sä pyytää lomaltapaluu rahaakin kun viikonlopun jälkeen sinne ilmestyt m ulkku!

-ja v ittuakos muitten lomat sulle kuuluu...

Ei jumalauta sä olet tyhmä! Mä en saa Kelasta mitään vaan olen töissä! Johan tuossa aiemmin kirjoitin mikä meillä on työpaikalla lomakausi! Opettele saatanan tollo lukemaan! 
Missä mä muiden lomiin puutuin?!?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööööhhh

Ööööh sulla on perseessäsi.

Vierailija
44/52 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vit tu sä olet tyhmä näiden sun paskatrollien kanssa. Kuole saatanan saasta!

Nyt pentu siivompaa kieltä. M52

Sikanainen hiljaa!!!

Olen mies,  unelmien sellainen. M52

Sinusta ei unelmoi kukaan muu kuin hauturi Kylmälehto.

N34

Vierailija
45/52 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tyhmä pitää ihmisen olla, että ei tajua monella olevan työpaikalla kiertävät listat ja loma on silloin kun on eikä sitä ajankohtaa itse valita. Vaihtaa saa jos joku suostuu vaihtoon. Huhtikuu ei ole kesälomakautta. 

Oletko noin saatanan tyhmä? Joo sitähän noin vain ryhdytään yrittäjäksi ja hankitaan sillä riittävä elanto! Vit tu sä olet tyhmä.

Meenyt sinne kantakuppilaas vetään muutamat tuopit, kyllä se kela taas maanantaina aukeaa....voithan sä pyytää lomaltapaluu rahaakin kun viikonlopun jälkeen sinne ilmestyt m ulkku!

Ei jumalauta sä olet tyhmä! Mä en saa Kelasta mitään vaan olen töissä! Johan tuossa aiemmin kirjoitin mikä meillä on työpaikalla lomakausi! Opettele saatanan tollo lukemaan! 

Mitä sinä urvelo  sitten tänne kirjoittelet lomistas, pidä ne vaikka kuussa. Lomas ei meitä kiinnosta!

Vierailija
46/52 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa👴🏻👍

Vierailija
47/52 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä urvelo  sitten tänne kirjoittelet lomistas, pidä ne vaikka kuussa. Lomas ei meitä kiinnosta!

Ei jumalauta sä olet tyhmä!!!!

Vierailija
48/52 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh, meillä ei lomia saa pitää silloin kuin haluaa, pääsääntöisesti.

Vierailija
49/52 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖÖÖH ÖÖÖ, vieläkö perseesi silmä kutisee ????  Raavi lujempaa!

Ööö 

Et sä mikään M52 ole vaan 12v Jonne jolla koulusta kesäloma

Vierailija
50/52 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät vietä lomiaan turistikohteissa. Mökillä on parhaat säät ja uimavesi lämpimintä juhannuksesta eteenpäin heinäkuun loppupuolelle.

Vierailija
51/52 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä olisi kesäloma ensi vuonna syyskuussa ja mietin suostuisiko työantaja siihen, että pitäisin lomani vasta marraskuussa. Haluaisin matkustaa Uuteen-Seelantiin ja siellähän on vuodenajat toisinpäin kuin täällä. 

Vierailija
52/52 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÖÖÖÖH ÖÖÖ, vieläkö perseesi silmä kutisee ????  Raavi lujempaa!

Ööö 

Et sä mikään M52 ole vaan 12v Jonne jolla koulusta kesäloma

Öööö..mulla on tylsää kun ei pääse opee ärsyttää niin roikun täällä

Öööö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi