Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos muistat Kaarle-Kustaan ja Silvian häät, olet TODELLA vanha

Vierailija
13.06.2026 |

Em

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan toki. Olen ollut aviossa yhtä kauan (saman kanssa)

Vierailija
22/37 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan toki. Olen ollut aviossa yhtä kauan (saman kanssa)

Kumman, Kallen vai Silvian?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byhyy

Vierailija
24/37 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun kustaa waasa kusi oli vuosi 1875, hänellä  oli silloin jo eturauhasvaivoja ja minä tykitin virtsaa siinä vieressä melko kovalla paineella.

Vierailija
25/37 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista häitä vaikka olin tuolloin 9-vuotias.

Vierailija
26/37 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut edes syntynyt, kun Kaarle Kustaa ja Silvia menivät naimisiin. Heidän ensimmäinen lapsensa (kruununprinsessa Victoria) syntyi ennen kuin minä synnyin.

Oma äitini kyllä muistaa ne häät. Silvia oli huomiotaherättävän kaunis. Hyvällä tavalla kaunis eli luonnonläheinen, aito ja viattoman näköinen. Ei mitään silikonirintoja, täytettyjä huulia, värjättyjä hiuksia, tatuointeja tai muuta typerää mitä nykyajan "kaunottarilla" usein on. 

Prinsessa Madeleine peri äitinsä kauneuden. Victoria on vähemmän kaunis (ei tyypillinen prinsessa) mutta hän on iän myötä hyväksynyt tilanteen ja alkanut elää terveesti. Nuorena hänellä oli syömishäiriö, mutta hän toimi järkevästi eli meni terapiaan ja hoidatti mielenterveysongelmansa. 

Vierailija
27/37 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän häitään en muista, koska olen syntynyt vasta muutaman viikon päästä niistä. Mutta Charlesin ja Dianan häistä on hämäriä muistikuvia. 

Vierailija
28/37 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinhan nuo kekkeröitiin. Seuralehti täynnä juttua ja akkain hameen kuvia. Hyvä jotta Mustanaamio sentään mahtui. Siinä konnakopla sai Pääkallosormuksesta leiman naamaansa. Oppivatpa !

Vierailija
29/37 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollut edes syntynyt, kun Kaarle Kustaa ja Silvia menivät naimisiin. Heidän ensimmäinen lapsensa (kruununprinsessa Victoria) syntyi ennen kuin minä synnyin.

Oma äitini kyllä muistaa ne häät. Silvia oli huomiotaherättävän kaunis. Hyvällä tavalla kaunis eli luonnonläheinen, aito ja viattoman näköinen. Ei mitään silikonirintoja, täytettyjä huulia, värjättyjä hiuksia, tatuointeja tai muuta typerää mitä nykyajan "kaunottarilla" usein on. 

Prinsessa Madeleine peri äitinsä kauneuden. Victoria on vähemmän kaunis (ei tyypillinen prinsessa) mutta hän on iän myötä hyväksynyt tilanteen ja alkanut elää terveesti. Nuorena hänellä oli syömishäiriö, mutta hän toimi järkevästi eli meni terapiaan ja hoidatti mielenterveysongelmansa. 

Nyt on Silviaakin paranneltu. 

Vierailija
30/37 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan toki.

Muistan senkin kun Tanskan Margareetta ja Henrik vihittiin.

Oli vuosi 1967 ja saimme kansakoulussa mennä opettajan asuntoon katsomaan häitä.

Olin 12 v

Joskin myös piti katsoa hiihtokilpailuja ja mäkihyppyä.

Veikko Kankkonen on jäänyt mieleen.

Urheilu ei kyllä kiinnostanut yhtään eikä kiinnosta vieläkään.

Vierailija
31/37 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väritelkkari tuli olympialaisiin joten katsottiin lapsena sitten kaverilla.

Vierailija
32/37 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan ne yhtä hyvin, kuin Abban silloiset biisit. Ja kun minulla oli upouusi Volvo 142

Olen ylpeä, että sain  elää ne vuodet

Samoin. 

Säälittää erityisesti nykynuoret. Ja muut alle 25-vuotiaat.

Vierailija
33/37 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidän häitään en muista, koska olen syntynyt vasta muutaman viikon päästä niistä. Mutta Charlesin ja Dianan häistä on hämäriä muistikuvia. 

Olisipa mullakin.

Olin silloin riparilla. 😃

Vierailija
34/37 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä häistä on videointia riittämiin.

Mikä on ollessa vanha? Ihan hyvää tämä elämä on nyt. 

Mitään räppäreitä en tunne, enkä mene sellaisiin konsertteihin.

Vierailija
35/37 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Datsunilla alunperin ajeltiin. Marion Rung ja Eino Grön keikoilla ja olin tanssimassa, ainakin tyrkyllä tanssimaan. 

Dianan häät muistan oman nojatuolini jossa istuin. 

Puolukkaan olin menossa kun kuulin Dianan kuolleen.

Voi teitä, nykyään kuollaan ja se siitä. Toisin oli ennen sai omat tunteensa tasata kuuluisuuksien häissä ja hautajaisissa.

Vierailija
36/37 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just katsoin että Silviahan näytti nuorena paljon Victorialta. Kyllähän Victoria on siis myös kaunis ainakin mun mielestä. Madeleine tullut enemmän isäänsä, mutta kaunis tietysti on. 

Vierailija
37/37 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just katsoin että Silviahan näytti nuorena paljon Victorialta. Kyllähän Victoria on siis myös kaunis ainakin mun mielestä. Madeleine tullut enemmän isäänsä, mutta kaunis tietysti on. 

Samaa mieltä Vickan on klassisella tavalla kaunis.

Madde on enemmän missityyppi.

Carl Philip on komea.

Eihän noin komeat äiti ja isä voi saadakaan kuin kauniita lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi