Pitäisikö Purran kuvauttaa itsensä eroottisissa mustissa verkkosukkahousuissa kun persujen kannatus laskee?
Toisiko se kannatusta?
Juttahan teki niin
https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2011123015015444
Sanottava on, että Jutta näytti ihan vetävältä. Kireäleukainen kaalinjuoja ei varmaan tuohon pysty. Siis erotiikkaan.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimimerkillisen yksilön pakkomielle Riikkaa kohtaan ei tunnu hellittävän sitten millään.
Se on kyllä hassua, että tuleepa tänne milloin vaan ja minä päivänä vaan, niin aina täällä on etusivulla jo joku lanttupäiden Persuketju avoinna, johon voi kommentoida ja sitten väitetään, että mulla olisi joku pakkomielle ;DDDDDD Ettekö te ketjujen aloittajat osaa edes muista aiheista keskustella?
-winner-
Tuleepa tänne minä päivänä hyvänsä sinä olet kommentoimassa Riikasta jossain. Tiedät itsekin että olet pakkomielteinen ja ongelmainen yksilö.
Riikkakin on ihan tasapainoinen ja terapiassa kadulle takaisin päästetty, vaikka kaikki näkevät, ettei Riikan mopo ihan kaikilla tulpilla käy, vaikka keulii pahasti ;DDDDDD Riikan pitäisi tehdä video mustat sukkahousut päässä ja sakset kädessä ja "Tämä on ryöstö suomalaisilta!"-lappu toisessa kourassaan Valtiokonttorin kassalla.
-winner-
Riikka on seksikäs , kyllä minä veisin hänet hotellihuoneeseen ja jyystäisin rakastellen, välillä käytäisiin syömässä valtion piikiin ja hissillä äkkiä takaisin köyrimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimimerkillisen yksilön pakkomielle Riikkaa kohtaan ei tunnu hellittävän sitten millään.
Se on kyllä hassua, että tuleepa tänne milloin vaan ja minä päivänä vaan, niin aina täällä on etusivulla jo joku lanttupäiden Persuketju avoinna, johon voi kommentoida ja sitten väitetään, että mulla olisi joku pakkomielle ;DDDDDD Ettekö te ketjujen aloittajat osaa edes muista aiheista keskustella?
-winner-
Tuleepa tänne minä päivänä hyvänsä sinä olet kommentoimassa Riikasta jossain. Tiedät itsekin että olet pakkomielteinen ja ongelmainen yksilö.
Sun kannattaa keskittyä vahvuuksiisi eli aloittamaan rahka & jukurtti-ketjuja Puppana. Tee vaikka seuraavaksi mikä rahka ja jukurtti Riikalle -ketju, niin varmaan tuun sitten sinne ;D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Riikka on seksikäs , kyllä minä veisin hänet hotellihuoneeseen ja jyystäisin rakastellen, välillä käytäisiin syömässä valtion piikiin ja hissillä äkkiä takaisin köyrimään.
Teidän kummankaan hissi ei valitettavasti mene ylös asti sinne sviittikerrokseen saakka. Vaaliteltan taakse siitä sitten vaan.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sdpn kannatus vaan laski siitä sillon ku se satakilonen mötkö poseeras niis
Ai Lipponen? M52
Pitääkö sun opetella lukemaan vai ootko niin vanha ja dementoitunu jo et kuuluisit palvelukotiin?
Miten sä et ymmärrä et se satakilonen läski on Jutta Urpilainen tos?
Kyllä minä Jutan tunnen. Krapulassa ei oikein jaksa kuin kirjoittaa. M52
Jutasta ja Purrasta ei saa millään keinoilla vetäviä ainakaan mun makuun.
Tai mennä erikoisjoukkoihib lomailemaan kuin virta vihreä
Jep. Sitten voisi mennä vuosia myöhemmin eu-komissaariksi.
Paidattomat bleiserit ja verkkosukkikset ovat demareiden tyyliä.
Vaikea asia ottaa kantaa, mutta muistaakseni ainakaan Jutan (sdp) verkkosukkiksissa poseeraus ei tainnut nostaa naispoliitikon imagoa uskottavampaan suuntaan. Miltä näyttäisi divaanilla poseeraava verkkosukka pressa?. Musiikkialalla on ihan normia, kun menee alamäkeen jopa lujaa vauhtia, niin vaatteet alkaa vähetä joten se taitaa olla kikka viimeinen jolla (epätoivoisesti) haetaan huomiota vaikkapa median suunnalta, jotta löytyisi lehti joka nappaisi edes ne kuvat julkisuuteen. Mielestäni osaaminen/ taidot olisivat kuitenkin paras valttikortti. Ei niinkään ikävä menneisyys/luonne esim. kissojen rääkk,/tapp. jonka Lindtman valitsi läheisemmäksi työparikseen. 🙊
Vierailija kirjoitti:
Jutasta ja Purrasta ei saa millään keinoilla vetäviä ainakaan mun makuun.
Minusta Purra oli hämmästyttävän kaunis yksissä itsenäisyyspäivän juhlissa pari vuotta sitten, todella naisellisen näköinen meikin ja hiusten ansiosta.
Tuollainen suora polkka, mikä on hänen arkikampauksensa, tekee helposti aika kovan näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tuli äsken kakka housuun.
-winner-
Saat siitä Tynkkys-pisteen, eli ylänuolen. M52