Hirveä show tuli taas tuosta alkoholilaista, miksi ne tuhlaa aikaa tuollaiseen?
Järjetöntä vastustaa kotiinkuljetusta, tietenkin se täytyy sallia jos halutaan että ihmiset pärjää ilman autoa. Ei normaalijuopoilla ole varaa maksaa mistää kotiinkuljetuksesta, joten asia ei edes koske heitä.
Kommentit (18)
Just sain saksasta olutta 80 laatikkoa koti ovelle. Puolet meni kaverille koska tilattiin puoliksi. Veljelleni menee 10 laatikkoa.
"Eli Alko on ainoa, joka saa kuljettaa kotiin yli 8 prosentin juomia?
– Kyllä. Alko on tietyllä lailla voittaja. He saavat kotiinkuljetukset ja niiden aukioloaikoja taidettiin laajentaa."
Ja tulee bumerangina EU:sta takaisin. Miksi hallitus ei halunnut notifikaatiota monopolin hyväksymiselle? Laki kaatuu kahden vuoden kuluttua, ja silloin se on jonkun muun murhe.
Ihan ok kuljettaa kotiin. Joku voi olla kremppaselkäinen eikä pääse hakemaan. Alkoholiongelmainen voi sopia eston.
Saa kansan hengiltä näinkin. Nyt voi sitten alkoholin vaikutuksen alaisenakin tilata lisää. Poliisille tulee paljon uusia tehtäviä.
Vierailija kirjoitti:
Saa kansan hengiltä näinkin. Nyt voi sitten alkoholin vaikutuksen alaisenakin tilata lisää. Poliisille tulee paljon uusia tehtäviä.
Alkoholin kulutus laskee joka vuosi, vaikka muuta on uhkailtu.
Vierailija kirjoitti:
"Eli Alko on ainoa, joka saa kuljettaa kotiin yli 8 prosentin juomia?
– Kyllä. Alko on tietyllä lailla voittaja. He saavat kotiinkuljetukset ja niiden aukioloaikoja taidettiin laajentaa."
Ja tulee bumerangina EU:sta takaisin. Miksi hallitus ei halunnut notifikaatiota monopolin hyväksymiselle? Laki kaatuu kahden vuoden kuluttua, ja silloin se on jonkun muun murhe.
Joutuvat vapauttamaan kokonaan, koska EU käskee.
Joo menkää juopot nukkumaan, eikö riitä voimaa kädvghdghdfg
Saadaan huomio muualle oikeista ongelmista. Mitä massaöttömyydelle, konkursseille, valtion velalle, ja ihmisten kurjuudelle tekis kun voi mesota välillä suvivirrestä, ja välillä tälläsest.
Juopot olette erittäin idiootteja kusipää runkkuja.
Se on pyhä periaate, että valtio ottaa vastuun ihmisten alkoholinkäytöstä eivätkä siis ihmiset itse.
eduskunta on ollut täysin tarpeeeton ja tuhoisa 2020-2026
Hyvä huomio.
Dokuilla ei oikeasti ole ylimääräistä mihinkään kuljetusmaksuun.
Minä olen herrasmies kaikintavon ja minun kanssa voi keskutella, vaikka Päätalon Kallen vaikeuksista vonkamiehenä.
Alkoholihaitoja halutaan lisätä mutta kannabiksen laillistamista ei edelleenkään haluta edistää?
Poliitikkojen ikuisuusprojekti.
Aina jotain pikku näperrettävää myös isolle joukolle tutkijoita ja asiantuntijoita.
Joku olematon uudistus joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin kulutus laskee joka vuosi, vaikka muuta on uhkailtu.
Ehkä sinulla, ei alkoholistilla.
Tunnepohjalta on tästä aiheesta aina tässä maassa meuhkattu ja mitä typerämpiä kieltolakeja kokeiltu surkein tuloksin. Nykyytilanne vain on se, että Keski-Euroopasta on täysin ok tilata juomat kotiovelle. Onhan se silloin käsittämätöntä, ettei yksikään kotimainen kauppa saa juomia kotiin toimittaa.
40.000 turhan joutohenkilön varsin hulppea palkkapussi on riippuvaisempi alkoholista kuin edes alkoholistit itse.