Miksiköhän ihan vieraat ihmiset ovat ärsyyntyneet minusta tänään poikkeuksellisen paljon?
Kävin työhaastattelussa ja mulla oli siisti musta jakkupuku ja valkoinen kauluspaita. Pukeutunut siis hyvin ja siististi. Tukka puhdas ja laitettu, meikkiä hiukan. Olin hyvällä päällä ja ystävällinen. Jostain kumman syystä kuitenkin kaupungilla kulkiessani tuntemattoman asiakaspalveluhenkilöt ärsyyntyivät ja alkoivat " pätemään" minulle. Ratikkakuski naureskeli, ettei haluamaani lippua ole ollut kolmeen vuoteen. Ja muutenkin sille oli jotenkin tosi vaikea " palvella" mua. Samantyyppistä käytösä tapasin myös kaupoissa ja kioskilla käydessäni. Mikä ihmisiä vaivaa??? En ollut kenellekään töykeä vaan hymyilin ja olin ystävällinen.
Kommentit (2)
Kateellisia kaikki ihmiset...
Itse huomaan välillä samaa ja voi että kyllä sieppaa. Mikä siinä on vikana, jos joku haluaa laittautua ja olla nätti ja huolitellun näköinen? Onko se joku rikos?
Eli älä välitä ap, vaan laita itsesi tästäkin lähin kauniiksi. =)
Itse asiakaspalvelijana toivoisin enemmän sinunlaisiasi asiakkaita! Kylläpä sellaisiin ' pätemisvimman' puremiin tyyppeihin törmää väistämättä aina, täytyy vain yrittää olla välittämättä! Viimeksi sain ' paskaa' niskaani (ja tiesin olevani oikeassa!) keski-ikäiseltä mieshenkilöltä... Eilen taasen kun olin itse palveltavana oli ko asiakaspalvelija tooosi tympeä, eli meitä löytyy moneen junaan..