Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuisitko ensitreffeille uimahalliin?

Vierailija
10.06.2026 |

Minusta varsin rehellinen paikka.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Uimahallissa ei pysty tutustumaan ja uimavaatteet ovat liian paljastavat. En halua heti ensikohtaamisella olla käytännössä alasti. 

Vierailija
22/38 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin, vaikka vähän ihmettelisikin ehdotusta. Harrastin aikoinaan kilpauintia, joten uimahallit on mulle kotoisia paikkoja, ja en käytä meikkiä ja hiustuotteita muutenkaan. Muutkin urheilutreffit olis mulle ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta näin kesällä rannalle uimaan kävisi kyllä. Myös lenkkitreffit olisi ok.

Ensin lenkille ja sitte uimahalliin 👍

Vierailija
24/38 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen mieheni kanssa ensitreffit olivat uimarannalla. En ole hoikka, mutta ajattelin että siinäpä se totuus tulee ilmi. Ja parempi säikähtää heti alkuunsa. Ei säikähtänyt.

Vierailija
25/38 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En näe mitään ilman laseja, joten uimahallissa käyminen on muutenkin ikävää, ja sitten jos vielä pitäisi yrittää pysyä kontaktissa seuralaisen kanssa, kun ei erota ihmisiä toisistaan, niin homma olisi tosi v*ttumaista.

Vierailija
26/38 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea. Voisi heti ensitöikseen mitäta miehen kuntoa. Heti välittömästi sekauintikisa pystyyn, perhosuinti, selkäuinti, rintauinti ja vapaauinti. Katsotaan kumpi ensteks suorittanut kisan. 🏊🏊‍

Kaveri teki näin eikä tiennyt että oli treffeillä entisen SM-tason uimarin kanssa. Jälkeenpäin kaveria hävetti eikä toisia treffejä tullut. 

Vierailija
27/38 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nähdä pullottaako miehen housuissa joten uimhallitreffit sopii hyvin.

Vierailija
28/38 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suostuisin jos on tarpeeks ihana seuralainen. Tai no, en oikestaan uimahalliin, vaan kylpylään

Vierailija
29/38 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljakävelytreffit on ainoat joihin suostun. Uimahallissa ei saa juoda kaljaa.

Vierailija
30/38 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suorititin peruskoulussa uimamaisterin testin kiitettävin arvosanoin. Mukavaa piristystä niiden nelosten rinnalle. Tulin kolmesta metristä pääedellä veteen unohtamatta laittaa käsiä eteen naama edellä. Näky oli kuin olisin turpaan saanut mutta pokaali komeilee edelleen kirjahyllyssä. Silloin opin ettei elämässä mitään ilmaiseksi saa.

Vierailija
31/38 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hankala jutustella ja tutustua uidessa. Saunatkin eri puolilla.

Vierailija
32/38 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimarannalle kyllä, mutten uimahalliin :)

Vierailija
33/38 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa uida kuin pöksyihin.

Vierailija
34/38 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea. Voisi heti ensitöikseen mitäta miehen kuntoa. Heti välittömästi sekauintikisa pystyyn, perhosuinti, selkäuinti, rintauinti ja vapaauinti. Katsotaan kumpi ensteks suorittanut kisan. 🏊🏊‍

Kaveri teki näin eikä tiennyt että oli treffeillä entisen SM-tason uimarin kanssa. Jälkeenpäin kaveria hävetti eikä toisia treffejä tullut. 

Mutta jos kaveri on muuten mukava niin menisin toisillekin treffeille vaikka hän jäisikin rutkasti jälkeen. Mulla nääs kilpauinti tausta teiniksi asti. Siinä mittaisiin kunnon lisäksi myös heittäytymistä, ei kaikkien tarvii olla hyviä kaikessa. Kun minä osaan uida niin tyyppi osaa esim soittaa kitaraa tms

Ihan vain uteliaisuuttani kysyn, kumman puolelta evättiin toiset treffit.

Vierailija
35/38 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeille ei tarvita oheistoimintaa. Treffien tarkoitus on istua kasvokkain jutella ja tutustua. Oheistoiminta on ihmisille jotka ei osaa seurustella. Uimahalliin mennään Uimaan.

Vierailija
36/38 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, mutta näin kesällä rannalle uimaan kävisi kyllä. Myös lenkkitreffit olisi ok.

Ensin lenkille ja sitte uimahalliin 👍

Hyh hyh 

Vierailija
37/38 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ehdottomasti persvakobikineissä :D

Vierailija
38/38 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan uimista, joten ei kiitos.