jänskää!!! KP 23 menossa. Muita jännääjiä?
Moi,
En itse ole tämän sivuston suurkuluttaja joten en viitsi liittyä noihin ketjuihin. Ajattelinkin kysellä, että onko täällä muita joilla on nyt jänntä päivät edessä? Jännätään yhdessä ja spekuloidaan oireita :)
Mulla on menossa kp 23. Kierto on normaalisti 26-30 päivää. Joskus on ollut jopa 40 päivää. Eli mulla ei ole semmosta hyvää plussauspäivää luvassa.
Toka " yirtys" kierto menossa, vaikka ei me olla kyllä mitenkään kummemmin yritetty edes. Mutta vauvakuume on valtava ja ois ihanaa jos nyt jo tärppäis. Esikoinen tärppäs heti joten odotukset on korkeella.
Mitään oireita ei tunnu :( eilen vähän sattu rintoihin, mutta se nyt saattaa johtua myös siitä, että menkat alkaa!? Onko kellään edellisestä raskaudesta muistikuvaa, että miten valkovuoto " käyttäytyi" raskautumisen jälkeen? Mulla on hatara mielikuva, että sitä ei oikein tullut!?
No toivottavasti joku muukin jaksaa kirjoitella nämä jännät vikat päivät..jospa joku porukasta sitten plussaisi!
-Milla-
Kommentit (32)
kyselit noista keskenmenoista.
Mulla todettiin np-ultrassa, että sikiö oli kuollut ja vastasi kooltaan n. rv9.Kaavinnalla hoidettiin. Olihan se kova paikka. Mitään kipuja tai vuotoja ei ollut missään vaiheessa, ei kyllä kovia raskausoireitakaan (niitä tosin ei ole ollut seuraavassakaan onnistuneessa raskaudessa).
Nytkin olo ihan " normaali" enkä uskalla kauheasti vielä tuulettaa, mutta menkat pysyneet poissa, mikä on lupaavaa sinänsä.
Tsemppiä meille kaikille!!
Sandy
tein toisenkin testin ja nyt oli selkee plussa :) Eli kaippa sitä voi uskoa olevansa raskaana! Tänään on ekan kerran ollut pahoinvointia eli öklöttänyt. Tästä se taas lähtee...!
Olis mukava kuulla miten muille jännääjille sitten kävi? Mä itse siirryn odottajien palstalle, mutta käyn välillä kurkkimassa josko joku muu tästä ketjusta olisi myös plussannut!
Plussa onnea kaikille!
siis kp 29 menossa, muttakun on kierto muutenkin ihan mitä sattuu, niin odotellaan. Vatsaa vihloilee siihen malliin että kyllä ne menkat sieltä tulee ja toivon niiiin kovasti ettei tulis. Toki jo tuo jännittäminen saattaa myöhästyttää niitä..Tein eilen testin, herkän, ja nega oli. Blaah.
Sunnuntaina jos ei ala, teen sitten uuden testin.
Voi haikara kun se ei eksys reitiltään vaan löytäs tien tänne meidän luo vaikka syrjässä asutaankin =/
Täällä odotellaan, kaikki oireet edelleen. Eilen puhdas nega 25/28 pitää odotella tiistaita ja testata sitten uudelleen........
täti tuli ja kurvas pihaan..........................................
Lopetin pillerit toukokuussa ja nyt olisi käsillä ensimmäinen kierto. Kierron pituudesta ei ole mitään muistikuvaa, kun 9 vuotta on jo noita pillereitä popsittu. Aikoinaan alle 30 pv se kuitenkin oli. Nyt olisi ehkä meneillään jotain kp25 luokkaa. Kovasti sänky natisi noin 14 vrk sitten. Missään vaiheessa en rfsu:n ovistikuista bongannut ovista, mutta kiksauteltiin kuitenkin. Sitten jo ehdin totuttautua siihen, että kai kierto on näin alussa sekaisin, hyvä jos tulee menkkoja ollenkaan.
Mutta sitten, sanotaanko noin kp 20 tienoilla, (eli noin viikko mahdollisesta oviksesta) tuli sellaista vaalean ruskeaa lima vuotoa alkkareihin. Sen jälkeen on ollut valkovuotoa ja joka aamu pyyhkiessä kirkasta limaa. Noilla kp 20 päivien tienoilla huomasin että navan alla kulkee haalean vaaleen ruskea pystyviiva, ja rinnoista tihkui maitomaista nestettä. Enää nestettä ei tule niin paljon, mutta vähän kun puristaa. Lämmöt ei ole mulla koholla. Vatsassa on tuntunut sellaista nippailua ja sellaista outoa tunnetta jota en ole ennen kokenut. Normaalisti maha on ennen menkkoja mennyt sekaisin ja kovaksi, ja kovasti on krampannut. Toistaiseksi tällaista ei ole vielä tullut, ja jos kierto pitäisi edes suht lukunsa, pitäisi menkkojen tulla tänä viikonloppuna. Oksettavaa oloa ei ole ollut vielä, mutta esim. tiskikone on mielestäni haissut kauhealle, ja päivän aikaan on sellainen jännä " huono" olo.
Yhden clearbluen testin tein, mutta tiesinkin että negaahan se näyttää vielä tässä vaiheessa. Katsellaan viikonloppuna näyttääkö vielä mitään.
Juu vähän alkaapi jännittää! Yritelty ollaan nyt 3 kiertoo! Viime kuus kp 29 alko menkat. Mul ei oikein koskaan ole mitään menkka oireita eikä ihan alus ekan raskauttakaan mitään oireita et jos menkkoja ei kuulu kp 36 sit testailen vasta. Mul ei ilman pillereitä oo koskaan ollu säännöllinen kierto! Onnex on toi typykkä 1,5v ni ei jouda paljon miettii koko asiaa sillon kun hän on hereillä. mut plussa tuulia kaikilla tasapuolisesti! :)
ja haalea plussa tuli.. Nyt aion testata tänään uudelleen jos tuo plussa olisi yhtään vahvistunut.. TOivon niin todella!
PLUSSA TULI!!! Hämmentävää.. Ei voi uskoa millään todeksi.
oikein paljon onnea plussauksesta.
mulla menkkojen pitäis alkaa maanantaina ja tänään jomottanut jo menkkaimaisesti eli ei tainnu tärpätä tässäkään kierrossa.
nyt ootellaan siis menkkoja ja ens kierrossa uusi yritys.sinulle onnea paljon plussauksesta!!!!
Ja jotenkin on epätodellinen olo, että olisinko muka raskaana? Kun mitään oiretta ei ole. Aikaisemmissa raskauksissa (toinen päättyi keskenmenoon) oli flunssainen olo ennen plussausta ja rinnat todella arat. Nyt ei ole edes noita...ei myöskään pahoinvointia, ei huimausta, ei palelua, ei mitään! Siksi en oikein uskalla luottaa siihen haaleaan plussaan! Vaikka kaippa se pakko olisi?
Mä nyt roikun täällä vielä hetken. Teen vaikka uuden testin myöhemmin ja jos se on muuttunut selkeeksi plussaksi, niin kaippa se on pakko varata neuvola. Sit alkaakin taas keskenmeno pelkääminen...se on niin rasittavaa. Aika menee niin hitaasti kun pelkää!
Täällä on aika monella muullakin ollut noita keskenmenoja. Saanko kysyä, että onko varhaisia keskenmenoja vai onko jollakulla ikävämpi myöhempi keskeytyminen?