Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oversized vaate aina iso?

Vierailija
09.06.2026 |

Vai voikomottaa oman kokonsa mitä normaalistikin käyttää?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nimihän sen jo kertoo

Vierailija
2/9 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa oman normi koon jos haluaa että on oversize. Itse olen löytänyt kivoja oversize vaatteita, mutta en tykkää niistä niin silloin olen ottanut 2 kokoa pienempiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oversize tarkoittaa sitä että sinun normaalissa koossasi tämä vaate on oversize eli ylikokoinen, reilun mallinen, väljä, isohkon kokoinen. 

Kannattaa ottaa huomioon että pienempi koko ei aina istu mutta sitä voi kokeilla.

Vierailija
4/9 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oversize tarkoittaa sitä että sinun normaalissa koossasi tämä vaate on oversize eli ylikokoinen, reilun mallinen, väljä, isohkon kokoinen. 

Kannattaa ottaa huomioon että pienempi koko ei aina istu mutta sitä voi kokeilla.

En uskalla ottaa pienempää. Otan oman koon ja pääasia ettei roiku päällä kuten teltta. Pienempi kinnaa sitten hartioista ja tissien kohdalla.

Vierailija
5/9 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme suht yhtä tiukkaa talvi/välikausi/untuvatakkia kokoa M, L ja XL.

Yhden nuorekkaan brändin takki pitäisi olla kokoa XXL.

Niin että arvopa siitä mitä virkaa on "oversized" merkinnällä ellet tiedä yhtään mitä nimellistä kokoa vaatteen pitäisi olla.

Vierailija
6/9 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kolme suht yhtä tiukkaa talvi/välikausi/untuvatakkia kokoa M, L ja XL.

Niin että arvopa siitä mitä virkaa on "oversized" merkinnällä ellet tiedä yhtään mitä nimellistä kokoa vaatteen pitäisi olla.

Niin nämä ovat siis kotimaisen, pohjoismaisen, brittiläisen ja espanjalaisen brändin kokoja.

Vierailija
7/9 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakuammuntaahan vaatteiden tilaaminen onkin. No palautetaan jos ei sovi. Tosin on pellavaa osin joten pesussa saa kutistettua  pienemmäkai jos on isohko.

Vierailija
8/9 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja taas....

Vierailija
9/9 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakuammuntaahan vaatteiden tilaaminen onkin. No palautetaan jos ei sovi. Tosin on pellavaa osin joten pesussa saa kutistettua  pienemmäkai jos on isohko.

Jos tiedät ennestään että tämän brändin takin pitää olla kokoa M niin "oversized" tarkoittaa sitä että se on päälläsi tuota kokoa vaikka alla on paksu villapusero.

Vaihtoehtoisesti pusero on tarkoituksella pussittavan väljä jos se on oversized.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi