Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tamperelaiset hoi!

Vierailija
16.05.2007 |

Oletteko käyneet Viikinsaaressa pelaamassa minigolfia? Minkälainen paikka tuo Viikinsaari yleensä on? Ulkopaikkakuntalainen tässä suunnittelee polttaripäivän ohjelmaa...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikinsaaressa olen pelannut minigolfia joskus 90-luvun puolella, joten nykykunnosta ei ole mitään aavistusta. Aika pieni rata oli silloin - nyt voi olla tilanne toinen. Viikinsaari on kyllä kaunis, menkää vaikka piknikille :)

Jos haluatte pelata minigolfia, niin kaupungissa on hieno rata tai itseasiassa kaksi rataa samassa paikassa, ns. perinteinen ja mineriittirata. Mikähän se osoite mahtaa olla, Ratinan ja Eteläpuiston lähellä (toivottavasti joku paikkoja paremmin tunteva osaa vastata).

Vierailija
2/7 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen vastaajan ehdottama piknik on esimerkiksi hyvä. Tuo Pyynikin minigolf-rata sitten jos haluatte pelata.

En muista, että Viikinsaaressa olisi minigolfia (enää), mutta voin olla väärässäkin, sillä siitä on hieman aikaan kun olen siellä käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva lähteä lautalla lasten kanssa mutta oli muistaakseni aika vaatimaton paikka. Kertokaa onko siellä mitään nähtävää/toimintaa lapsille?

Vierailija
4/7 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

särkänniemi on sitten erikseen

Vierailija
5/7 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on paikka johon kaupunkilaiset voivat mennä OLEMAAN luonnossa perheen kesken. Siis ihan vain paikka, jossa voi olla. Siellä on luontopolku ja grillausfasiliteetit, uimaranta ja sauna. Tarkoitus on, että vanhemmat järjestävät itse lapsilleen tekemistä ja elämyksiä, kaupunki tarjoaa ympäristön.

Vierailija
6/7 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuitenkin olen kuullut että siellä on jotain toimintaa lapsille niin ajattelin kysellä että minkäköhänlaista. Kun uimarantoja ja kahviloita on muuallakin...

Vierailija
7/7 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa muista Tampereen minigolfradoista? Tuon Etelärannan (?) onnistuinkin jo googlaamaan. T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan