Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovaisuudessa on hyvää se yhteisö

Vierailija
09.06.2026 |

Jos esim on työtön niin aina on jotain vapaaehtoistyötä. Tosin moni uskova karsastaa ihmistä joka ei ole menestynyt elämässään

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovien yhteys on tärkeää. Tosin ei se ole mitään pelastukseen ja syntien sovitustyöhön verrattuna. 

Vierailija
2/7 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan, minkä uskonnon uskovaisia tarkoitetaan jos menestyminen on tärkeää. Ei se kaikille ole merkityksellistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus miettinyt itsekin tuota. En ole itse uskovainen, kun en pysty uskomaan jumaliin yms ilman todisteita. Mutta yksinäisenä ihmisinä joskus kadehdittaa se seurakuntayhteys, joka ainakin vapaissa suunnissa on vahva. Eikä niissä tietääkseni karsasteta edes ei-menestyneitä. 

Vierailija
4/7 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin toimii ihmisen mieli. Jos ja kun suomalaiset alkavat vieroksua meidän omaa ev,lut.kirkkoa, islamilaiset iskevät tuohon väliin yhteisöllisyydellään, käännyttävät kansaa ja kohta olemme pulassa. 

Vierailija
5/7 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus miettinyt itsekin tuota. En ole itse uskovainen, kun en pysty uskomaan jumaliin yms ilman todisteita. Mutta yksinäisenä ihmisinä joskus kadehdittaa se seurakuntayhteys, joka ainakin vapaissa suunnissa on vahva. Eikä niissä tietääkseni karsasteta edes ei-menestyneitä. 

Sulla on paras mahdollinen todistus. Subjektiivinen todistus. Se on paras ja siksi Jumala todistaa sen kautta

Vierailija
6/7 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisuudessa pahinta on juurikin se yhteisö. Ihminen kiedotaan siihen aivopesemällä ja jos pois lähdet, niin sinut suljetaan kokonaan yhteisön ulkopuolelle. 

Vierailija
7/7 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovaisuudessa pahinta on juurikin se yhteisö. Ihminen kiedotaan siihen aivopesemällä ja jos pois lähdet, niin sinut suljetaan kokonaan yhteisön ulkopuolelle. 

Varmaan jossain epäraamatullisessa lahkossa on näin. Sellaisiin ei pidä sekaantua muutenkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi