Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö yksin mökille?

Vierailija
09.06.2026 |

Kuinka pitkäksi aikaa? Mikä idea siina on?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä uskaltaisi.

Vierailija
2/29 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin mökille luonnon, metsän, joen ja peltojen keskelle ja asun täällä yksin. Tämä on ollut suurin unelmani. On oma uimarantakin ja talvella pellot, joilla hiihtää. EN ikimaailmassa haluaisi asua kaupungissa enää. Sori, pakko oli heittää :D kun ollaan ilmeisesti aivan vastakkaiset olennot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla pitkiäkin aikoja yksin mökillä. Siellä on vain niin kaunista ja rauhallista. Tekemistäkin löytyy joka päivälle, vaikka saisin kyllä päivät kulumaan vaikka vain lukemalla. 

Harvemmin tosin saan olla aivan yksin siellä. 

Vierailija
4/29 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään olla ja pärjään hyvin mökillä yksin, joskus jopa kuukausitolkulla, kaupungeissa enemmän oikeeta  pelättävää

Vierailija
5/29 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin Erkin mukaani

Vierailija
6/29 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mökistä ja sijainnista

Vierailija
7/29 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta mökkeily, asun mukavalla alueella  isossa  okt  kiinteistössä, yksin, tai joo, on minulla lemmikkejä

Vierailija
8/29 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin jos olisi semmoinen. 

Oon unelmoinut jostain syrjäisestä paikasta luonnon keskellä, ihana olisi jonkun joen tai järven rannalla. 

Ei tää kerrostaloluukussa asuminen ole mua vaikka onkin sattunut kivat naapurit eikä mua ole ikinä häirinnyt kenenkään elämisen äänet. 

Kaipais välillä luontoa ympärille vaikka ei tää mikään miljoonapäinen city olekaan vaan suht pikkukaupunki ja palvelutkin kävelymatkan päässä. 

Vierailija
9/29 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos korvien välit kunnossa, onnistuu hyvin ja omasta rauhasta voi nauttia täysillä yksin

Vierailija
10/29 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluiten yksin. tai oikeastaan koiran tai kissan kanssa. yleensä kyllä mökkeilemme miehen kanssa mutta viihdyn täällä oikein hyvin itsekseni, enemmän minua kaupungissa iltaisin pelottaa.

Vierailija
11/29 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan   parasta.  syö, nukkuu, ihan miten haluu- ryysyissään vaan rentoutuu tai tekee sitten omia asioitaan,opiskelee, lukee, on vaan- nauttii luonnosta. aivot lepää- ei  taustamelua, ei tarvitse käyttää äänijänteitään hölisten toisen kanssa.

tekee niin hyvää.  sitten voikin jo maistua seuranpito. niin kuinka kauan-  no mulla toi 2vko- 4 vko sopii.

Vierailija
12/29 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Päivät olisi ok mutta yöllä säikähtäisin joka risahdusta. Vaikka koira olisi mukana niin ei.

Vierailija
13/29 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei mökkeily kiinnosta mutta lähtisin tietenkin. Yksin oleminen on parasta.

Vierailija
14/29 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yksin. Sitten lopetin, kun ei ikinä saanut olla yksin, vaan tuli aina kutsumattomia vieraita.

Vierailija
15/29 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hyvin voisin pari-kolme päivää olla yksin mökillä. En juuri sitä pidempään, kun alkaisi perhettä kaivata. Yhden yön yli reissuja olen tehnyt monestikin.

Vierailija
16/29 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvin voisin lähteä. Meillä on mökillä ns. kaikki mukavuudet ja järvikin ihan rannassa, joten siellä on mukava vain olla. Heinäkuussa alkavat ongelmat, kun jokaisenoikeudella samoilevat ulkomaalaiset jotenkin kummallisesti uskovat, että jokainen kaava-alueen ulkopuolella metsässä oleva rakennus on autiotupa ja kaikkien käytettävissä.

Vierailija
17/29 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvin voisin lähteä. Meillä on mökillä ns. kaikki mukavuudet ja järvikin ihan rannassa, joten siellä on mukava vain olla. Heinäkuussa alkavat ongelmat, kun jokaisenoikeudella samoilevat ulkomaalaiset jotenkin kummallisesti uskovat, että jokainen kaava-alueen ulkopuolella metsässä oleva rakennus on autiotupa ja kaikkien käytettävissä.

Järvikin ihan rannassa? 

Vierailija
18/29 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan mahtavaa! Kaljaa toooosi paljon ja makkaraa. Sen ohessa välillä järvelle kuhaa ja ahventa narraamaan. Nelkyt vuotta vanhojen lehtien lukeminen. Yle Suomi ja kesähjelmat, lähikaupan myyjätypyt. Loputon saunominen. Aaah!

Vierailija
19/29 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järvikin ihan rannassa?! No on hyvin varustettu!

Vierailija
20/29 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi