Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***ELOISTEN KE-PE***

16.05.2007 |

moi ja hei vaan...:D

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just katelin ettei oo pinoo ja aioin aloittaa, mut K.H.P ehti ensin. :)

Täällä on tänään herätty jo viideltä uuteen aamuun.. Huoh...ja haukotus..

Nyt sit kitisee siihen malliin et taijan viiä jo päikkäreille.. Et palaanpa taas...

Calathea ja aamuvirkut

Vierailija
2/58 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on herätty jo ennen kuutta, pikku-ukon toimesta tietty. Kummasti on jäbällä yöunet lyhentyneet, vaikka päivisin nukkuukin " enää" kahdet päikyt (yht. n. 2-2,5h).

NALLU: edelleenkään ei ole tiedossa sopivia ruoka-aineita (peruna vasta menossa...). Näin tosin unta viime yönä, että syötin Onnille päärynää, jossa oli purjoa :D

PIA: KKK ei tosiaan voi tarkoittaa meidän koiraa, kun sellaista ei ole. Mulle tuli mieleen kylmä koho kompressio sen kuraan kuollut kuttu (mikä loistava ilmaisu) lisäksi!

RUOISTA: meillä pyörii useimmiten eri kiusaukset (jansson, kinkku, lohi), nakit/kalapuikot ja muusi, lasagne, lihamureke, pestopasta, kanafilesuikalekastike ja riisi.

ELOEPPU: hyviä synttäreitä! Ollapa itsekin vasta 30v...

MANTSE: toivottavasti löydät kivan hääpuvun!

PUMPULI: eiks teidän Poikanen ole jotain 3,5v? Muistelen vaan, että tekin kävitte puheterapeutilla taannoin puhe-epäselvyyksien takia. Meidän tyttelillä ei ole vähään aikaa edistystä tapahtunut tuon suhteen, eli samat virheet toistuu puheessa, vaikka periaatteessa osaakin kirjaimet toisissa yhteyksissä (L: kala, Onnijje, V:vauva=hauva).

KINKERIT (vastaan laiskuuttani tähän enkä kinkeripinoon): voisin vetää sen tutustumisleikin, mutta mieluusti jonkun kanssa. Anybody? Niin ja se uusi PAIKKA: hyvä ratkaisu, ettei olla niin säiden armoilla (meidän tuurilla sataa kummiskin).

ONNIN NAPA: ensin tähän, että Opemamman LEEVIhän se vasta aikaisin meinaa kävelemään lähteä, huhhuh! Onnilla on samat elkeet, eli se vaihtaa lennosta tukea ja kuvittelee pysyvänsä pystyssä missä vaan, mutta eihän se taito vielä riitä alkuunkaan...Muutoin Onni on selvästi kännykkäsukupolvea: kun sille sanoo " Haloo, onko Onni kotona" , Onni heilauttaa käden korvalle ja alkaa päästää suustaan älämölöä. Niin lutunen tapaus tuo poika että!

Ai niin, raportoin vielä meidän UNIKOULUN joka alettiin pe-la yönä. Lähtötilanteessa Onni söi 2 kertaa yössä ja kiinteitä ei siis ole vielä ruokavaliossa. Ekana yönä Onni heräsi kerran ja jaksoi valvoa ja itkeskellä 1h15min, minkä jälkeen ei ole enää pulloa kaivannut. Seuraavina öinä on pitänyt kyllä tuttia laittaa, mutta ei siis yhden yhtä itkua ole enää tullut puhumattakaan että olis pitänyt valvoa pojun kanssa. Nyt pitää saada jätkis vielä oppimaan, miten pistää tutti itse suuhun, niin voisi alkaa odotella parempia öitä. Mutta kaikille joiden vauvat vielä syö yöllä: SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI UNIKOULUA!

Nyt on viimeistään kahvitauko pidetty. Päivänjatkoja!

KK ja Onni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Calathea, meillä herättiin kukkumaan puoli 7... Nyt unilla, vihdoin.

Ja vaihteeksi nallunapaa: pikku-ukko punkeaa pystyyn. Polvilleen tönkää joka paikkaan, ja heti, jos vaan vähän viitsii ukkoa nostaa käsistä, niin eikun pystyyn huojumaan *huoks* Onneksi tuo isi jää pojan kanssa kotiin tuossa puolentoista viikon päästä noita taitoja harjoittelemaan (vähän vahingoniloa havaittavissa???)

nyt hommiin, nallu

Vierailija
4/58 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo jaksanu kirjotella.. meillä ei mitään uutta,ei liikuta,ei istuta ittekseen,naristaan ja hampaita tehään..

eilen meni hermot pesukoneen kanssa,ei poistanu vesiä ja tilasin korjaajan,hetken (3-4h) tutkittuani ja rämplättyäni löysinkin syyn..siellä yhessä putkessa olikin satiini pussilak. palanen,jonka toi kone rikkoi jokuaika sitten..sai kyllä työtä tehä että löysin,ihmettelinkin kun nukkasuodatin oli niin puhas..:S noh toi kone enivei narisee yms..niin saapahan tulla kattoo sen.takuuseenhan se onneks menee ;)

no joo..eipä kait sen ihmosempia,oota seuraavaa tapaamista niin näkee minik:takin :)

harmittaa kyllä etten tampesteriin pääse :(( elämä on..

nyt alan imuroimaan tuntuu että taas kaikkee skeidaa lattiat pullollaan..

*vilkuttaa kaikille* ja poistuu hän..

Vierailija
5/58 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa reissusta kotiuduttu. Nyt tulee vaan omaa napaa ja vähän Teemunkin. Oon meinaan ihan pihalla listan jutuista kun en oo pahemmin kerennyt lukemaan.

Äitienpäivä meni kivasti. Teemu herätti aikaisin aamulla. Isommat olivat asiasta vähän harmissaan kun eivät saaneet tuoda mulle lahjoja sänkyyn. Olishan sitä voinut makoilla sängyssä mutta Teemu siellä hermostu ja mies kun oli ollut yön töissä niin päätiin nousta. ihanat lahjat sai esikko oli tehnyt neulatyynyt, Kakkonen säkkikankaalle kukkataulun ja eskari pojalta oli ihana kortti johon eskari ope oli kirjoittanut pojan mietteitä äidistä.

Kiirettä on pitänyt. Ollaan ravattu asuntoesittelyissä. JA nyt sitten löydetty se mieleinen ja jäteety tarjous ja eilen tuli soitto että tarjous on hyväksytty. JEEEEEEE. Muutetaan heinäkuun puolessa välissä omaan omakotitaloon jossa on ihanan reilu piha ja pieni kasvimaa pläntti.

Teemun yöt ovat ihan pyllystä. En muista kyllä yhtään kuinka monta kertaa se yöllä herää mutta yli kymmenen ja kolme pullollista maitoa menee yöllä. aamulla aina lasken saldon sängyn vierestä. Unikoulua oon aatellut pitää mutta kun ei poikaa oikein vois huudattaakaan että isommat jaksavat lähteä kouluun. Koulu aamuja ei ole enään kuin 11 niin sait alkaa Teemullakin unikoulu. Pakko saada helpotusta noihin öihin. Naapureitakin oon miettinyt kun lähtevät aamuisin kuuteen töihin niin en oo viittinyt Teemua senkään takia huudattaa. Nyt saa luvan huutaa kun tästä kämpästä lähdetään parin kuukauden päästä. Ei tarvii pelätä että saatais häätö. Eräskin alakerran poikamies sai häädän kun erehty pitään parit pileet keskellä viikkoa.

Sitten seuraa jymy ylläri. Meille tulee seiska tammikuussa. Pillerit lista kun loppu niin ei kuulunutkaan menkkoja. Soitin neuvolaan et uskallanko aloittaa uutta listaa. Käski tehdä testin ja katsoa sen jälkeen. no testi näytti plussaa. Ekaks asia oli järkytys kun piti ettiä omaa taloo mutta kun se nyt sitten löydettiin niin mies vaan tuumasi että näin se on sitten kai takoitettu.

Nyt oon kyl vakaasti päättänyt hommata sterilisaation kun mies ei siihen suostu niin vaikka sit synnytyksen yhteydessä. Olis kerralla kunnossa sekin asia. Enempää lapsia meille ei tule. Autossa on just tila tälle tulevalle vauvalle. Ja tulevaan taloonkin mahtuu.

puuhis ja Teemu 2908

Vierailija
6/58 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä vauvauutisista että talokaupoista. Ihan hurrrjasti onnea :) Ei ihan pieniä uutisia sulla ollutkaan.. :)

Vierailija
7/58 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

wautsi! Teillä onki sitten komee kööri kasassa!

HILLA vaan rääkyy ja puree ja rääkyy ja puree ja laittaa KAIKEN suuhun. pari todella pahaakin tilannetta on jo ollu :( ÖISIN alkanu taas syödä... aattelin että menkööt, olen liian laiska kouluttamaan tuota.. otetaan sitten kerralla tutit ja pullot veks, katotaan mitä siihen tuumaa.. joskus hamassa tulevaisuudessa, viiden vuoden päästä :D

Me lähdetään ulos!

hanna

Vierailija
8/58 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia :) Ja mukava kuulla, että mieleinen talo on myös löytynyt!

Vierailija
9/58 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä reipas mamma kun jaksat noin isoa kööriä hoitaa! Varmasti ihana päästä omaan taloon kyttäävien naapurien silmien alta. Hienoa!

Suomen kesän säät tuntien kinkereiden sisätilavaraus on oikein hyvä juttu ja vitosen maksu pikku juttu. Onpas muuten yritykset lähteneet mukavasti sponssaamaan tapahtumaamme. Kiitos tietysti ennen kaikkea asiaa hoitaville eloisille!

Ruuissa onkin aina miettiminen. Olen tehnytkin joskus listan meidän perheen suosikkipöperöistä, josta voi sitten luntata kun pää lyö tyhjää. Kanasuikaleet pelastaa meillä monesti päivän; niistä kun saa nopeasti ja helposti tehtyä yhtä sun toista.

Me suunnataan tänään Saimaan rannalle mökkeilemään, sillä miehellä on pe vapaapäivä. Ostettiin eilen pojalle pelastusliivit, joten jos säät sallii, niin harrastetaan myös hieman veneilyä. Ennen lähtöä monta asiaa odottaa hoitajaa, joten pitemmittä puheitta hellurei!

Töppönen yksi kätisenä ja päristelevä poikanen

Vierailija
10/58 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä on aikamoinen kööri :) ei siinä mitään lapset on vaan niiiiin ihania

Vierailija
11/58 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuhikselle tuplaonnittelut, mahtavaa!!!

Mulla nää kirjoittelut jää näköjään vähiin, ku on tuo mies kotosalla.. Ei näköjään saa aikaseksi silloin ku pinot lukastua pikaseen.

Äitienpäivä meni ja ihania lahjoja minäki sain; ekaluokkalainen oli painanut itse sellaisen kukkapyyhkeen ja ihanan kortin, tää esikoinen oli sitte tehny hienon kortin, johon oli piirtänyt mut kaulin kädessä:) misköhän???? Ja sit sain vielä mp3-soittimen, johon saa myös kuvia ladattua jne. Nyt jaksaa paremmin lenkkeillä, ku saa musiikin tahdissa mennä:)

Meillä pikku-ukko on oma iloinen itsensä.. ja äitienpäivän kunniaksi tuli eka sanakin, joka oli:ÄITI, yes! Oli tosi ihanan kuuloista ja on sitä sanonut sen jälkeenkin.. Elikkä samalla kaavalla näyttää menevän ku isotveljetkin, elikkä ensin puhutaan ja sitte vasta lähdetään liikkeelle:)

Joo ja minäkin kiitän ja kumarran Nallulle, ku oli hommannu meille hyvät tilat kinkereille; tuskin maltan odottaa vielä sen reilu 3 viikkoa..

Täältä sateen keskeltä toivotan kaikille mukavaa päivänjatkoa!

Katita ja poitsu tänään tasan 9kk!!!

Vierailija
12/58 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

Onnittelut Puuhikselle näin ensalkuun...Samassa veneessä ollaan sillä meillekin on tulossa vauvalähetys jouluksi. Oli kyllä aluksi aika ylläri mut nyt olen jo hiljaa totutellut ajatukseen....Pienihän tuosta ikäerosta tulee mutta ompahan seuraa toisistaan.

Meidän pikku-ukko on edelleen hampaaton. Hirmusta vauhtia spurttailee eteenpäin ja ylös on kova hinku. Käsistä kun ottaa niin nopsasti nousee seisaalteen ja ottaa jo muutamia askeleita...

Huomenna onkin sitten taas pyhä joten kauppareissulle säntää hän!

T.Vaaga ja poju2408

Vierailija
13/58 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meiän iidalle tuli 4:jäs hammas! joka muuten olikin kulmahammas :O oottelin kyllä etuparia mutta näin sitten kävi..

Vierailija
14/58 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain tänne kertoakseni, että meidän lapsukaiset saivat PÄIVÄHOITOPÄÄTÖKSEN ja onnekseni saivat kuin saivatkin paikat tuosta lähimmästä päiväkodista, josta halusinkin!! Voi tätä riemun päivää! Olin jo niin varma siitä, ettei meille paikkoja heruisi!! Paikat on annettu elokuun alusta alkaen, mutta todellisuudessa esikko aloittanee elokuun puolivälin jälkeen ja Neela vasta lokakuun puolivälissä. Mutta onneksi nyt on nuo paikat, niin ei tarvii enää stressata!

Ja sitten PUUHIKSELLE ja VAAGALLE onnittelua plussauutisten johdosta!! On se vaan kivaa, kun alkaa teitä raskaanaolevia olemaan joukossamme! Meille ei kyllä varmastikaan enää kolmatta lasta tule, ellei sitten joskus vuosien päästä. Minä jo ehkä kolmannelle lämpenisinkin, mutta miehen mielestä kaksi on riittävästi!

Minä taidankin jatkaa auton pakkaamista. Lähdemme parin tunnin päästä ajelemaan mökillemme Pohjois-Karjalaan. Eli toivotan tässä samalla myös hyvää HELATORSTAITA kaikille!!

Vierailija
15/58 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuhikselle ja vaagalle vauvauutisista sekä lisäksi puuhikselle talokaupoista!

Meillä on Juuli oppinut lisää äänteitä. Nyt on ööööön lisäksi iiiii, ai, ei ja si. Eli petraa koko ajan, kai meinaa ettei lääkäri kuun lopulla ihan tyhmäksi ja osaamattomaksi teilaa. Peppukiito on sitten neidin juttu, ei kiinnosta konttaaminen, on kuin veljensä aikanaan. Ei kulu housuista polvet vaan takamus.

Nyt ei jaksa/kykene muuta.

Huhti

Vierailija
16/58 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnitelut mieluisasta päätöksestä hoitopaikan suhteen. On se aina kiva saada iloisia uutisia. Itsekin olen lämmennyt ajatukselle, että lapset menevät päiväkotiin eivätkä ryhmikseen niin kuin oli toive.

No, nyt esikon seuraksi.

Huhti

Vierailija
17/58 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti onnea vain Puuhikselle ja Vaagalle!! En voi Puuhis muuta kuin ihailla sinun jaksamistasi, sillä teidän perheellä on jo kokoa!

Ja heti samaan hengenvetoon kun vielä muistan, Eloepulle kovasti kiitoksia komppauksesta imetyksen lopettelun kanssa! Tänään olisi tarkoitus aloittaa taas unikoulu, sillä nämä kolmen viikon sisällä todetut kaksi korvatulehdusta ovat sekoittaneet pikku-ukon ja sitä myötä myös meidän vanhempien elämän ja rytmin ihan täysin. Viime aikoina ollaan taas heräilty huutamaan kolme kertaa yössä ja mikään muu ei kelpaa kuin tissi, huoh... En tiedä pitäisikö rinnasta vieroittaminen hoitaa samalla rykäyksellä kuin unikoulu ja yösyötöistä luopuminen, täytyy vielä jutella ukon kanssa asiasta.

Tänään oli esikoisen päiväkodin kevätjuhlat. Eilen oli puhetta siitä, miten toisia lapsia pakotetaan esiintymään vaikka lapsi ei sitä halua. Onneksi ihan noin ei meidän kanssa käynyt, vaikka tyttöä sai hetken suostutellakin menemään esiintymään muiden seuraksi. Siellä se sitten muikisteli ja katseli yleisöä kulmiensa alta eikä suusta päässyt takuulla yhtä ainutta laulun sanaa:) Kaikesta huolimatta täytyi kehua miten hienosti esitys meni ja toivoa, että ensi kerralla löytyy vähän enemmän uskallusta.

Katita: Onnittelut ensimmäisestä sanasta! Olipahan hyvä ajoitus!:)

Pepper: Mahtava juttu tuo hoitopaikan saaminen! Onneksi et antanut periksi vaan vaadit saada lapset hoitoon lähipäiväkotiin!

Jaahas, ja taustalla tapahtuu, joten täytyy mennä!

Pantoufle ja Väinö

Vierailija
18/58 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuhis raskaus- ja talouutisten johdosta, ihanata!

Vaagalle raskausuutisten johdosta ja

Pepperille päivähoidon järkkääntymisestä!

En ole ehtinyt eilisiä pinoja lukemaan ja nytkin on kiiru joten tämäpä tässä tällä kertaa =)

Huomenna lähdetään miehen ja Elisan kanssa risteilemään. Odotan kovasti ja päästään vielä silja-luokassa niin mukavaa tiedossa. Tod näk takaisin koneen äärellä vasta lauantaina.

Päivänjatkoja toivottaa

t.tuuli ja Elisa 2308

Vierailija
19/58 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kaikille onnitteluista. On se ihanaa saada oma koti ja vauvakin sitten vuoden vaihteessa. Helpottaa elämää vauvankin kanssa kun on oma piha jossa voi nukuttaa.

Pepper ihanaa kun saitte mieleisen hoitopaikan ja vielä sen minkä halusitte.

vaagalle onnittelut myöskin raskaudesta. KAtsotaan kumman kuun puolella meitin vauveli haluaa syntyä. Joulu vai tammikuun.

Opemamman Leeville onnittelut ekoista askelista. Onneks Teemu tyytyy noousemaan vaan pystyyn. Tosin on pari kertaa irrottanut otteensa tuesta. Meillä noi isommat pojat oppivat 10 kuisina kävelemään tai oikeastaan juoksemaan ja vauhti pysähtyi aina vasta esteen sattuessa.

Kerttukasperi kiva kun teidän unikoulu onnistui. Meijän pitäis kanssa kokeilla mutta se on jäänyt. Pakko se on kohta ruveta ettei tarvii talvella syöttää kahta pientä yöllä.

k.h.p:n iidalla onnittelut hampulista. Meillä kans 4 hammasta.

jotain olli vielä mutta nyt unehtu. TÄytyy pistää raskausdementtian piikkiin.

puuhis ja teemu 2908

Vierailija
20/58 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA PUUHIS JA VAAGA!! Puuhiksen talokauppojen edistymistä tässä kerran mietinkin. On se kyllä ihana olla omissa oloissa omassa talossa, oma rauha olla hiljaa mutta myös mekastaa. Ja saat kyllä olla iloinen miehes reaktiosta yllätysvauvauutiseen, kun ei ollut teilläkään eka yllärivauva (nimimerkki kokemusta myös). Minun Miäs olis varmasti nostanut talolainarahat ja lähtenyt Brasiliaan elämään huoletonta elämää, jos minä olisin ilmoittanut seitsemännen olevan tulossa¿Mulla on kyllä vähän sellainen kutina, ettei tämä sinun viimeinen vauva ole, ellet ota sterilisaatiota, eikös Teemukin ollut se ihan varma viimeinen vauva =) Oot sinä kyllä riuska nainen, kun kaiken jaksat hoitaa! Onnea vielä kerran!

Meilläkin käytiin eilen lapsilukukeskustelua. Mulle on vahvistunut tunne, että vauvan haluaisin vielä joskus, mutta raskaanaolo kaikkine vaivoineen ei houkuta pätkääkään. Ole ollut liikaa raskaana viime vuosina. Nyt kun monet ystävät on raskaana, kuka vielä oksentaa alkuraskaudessa, kuka joutuu sokereitaan seuraamaan, kuka taas lapsiveden lirahtelua kyttäämään, on huolta perätilasta, sf-mitasta, sydänäänistä¿nou thanks. Eilen tajusin, että järkevintä varmaankin yrittää mahduttaa seuraava kolmen vuoden sisään, että saisin sen saman äitiysrahan, mutta eihän sitä kuumetta voi väkisin kehitellä. Katsotaan, ehtiikö tulemaan ennen määräajan umpeutumista. Miäs ei kyllä mukise tästä lapsimäärästä, hänelle tämä on jo suurperhe, muttei kyllä sano eitäkään mun pienille toiveille. Ja lapsiahan ei tehdä vaan ne saadaan.

Sitten omaa hehkutusta: Eeli nukkui viime yönä 6.30 asti omassa sängyssään ilman syöttöä, tätä ei olekaan tapahtunut kuin viimeksi vuonna papu (terkut nuohoojalle ja ihanille nappisilmille Tampesteriin!). Oliskohan tämä ensimmäinen meidän pojista, joka tajuaa itsekseen lopettaa yösyömiset? No, kuten tiedämme, aina kun jotain hehkuttelee niin pian asiat on pyllyrällään¿joten saa nähdä.

KK: Oikein muistat, että 3.5v on Poikasella ikää. Me käytiin siis puheterapeutilla minun omasta toiveesta sillon marraskuun alussa ja nyt sitten uudestaan maaliskuussa. Mua helpotti hirmuisesti tuo eka käynti, kun sain selityksen näille kaikille pojan puheen ominaispiirteille, jotka tekee puheen ulkopuoliselle epäselväksi (eli lähinnä sitoo joitain vokaaleja yhteen ja aloittaa väärällä kirjaimella, vaikka osaakin oikean kirjaimen). Tieto, että nuo kaikki on vielä 3-vuotiaalle ihan normaaleja, vei huolen pois. Meillä tuota ihan samaa, eli oli L=J (kello=kejjo), Poika on ihan selvästi skarpannut hirmuisesti varmaankin Keskarin kannustamana ja sananvarastosta en ole ollut huolissani, ainoastaan noista äännevirheistä, joita nyt vielä saa ollakin.

Vielä täytyy purkaa pahaa mieltä Poikaseen liittyen. Hän on nyt keksinyt juosta karkuun aina kun ohjelmassa on jotain, mikä ei sovi hänen leikkiaikatauluun. Me ollaan Miähen kanssa ehdottomia natseja, että ruoka-aikaan tullaan pöytään, johonkin lähtiessä tullaan pukeutumaan kun pyydetään ja nukkumaan mennessä tullaan ilman sätkyilyjä (kaikesta kuitenkin on ilmoitettu ajoissa, että kohta sitä ja tätä). No nyt taas Poikanen vaan juoksi ympäri taloa nauraen, että minä haluan vielä leikkiä, kun piti mennä päikkäreille. Mulla kiehahti niin, koska pelkäsin pojan herättävän Keskarin, joka on kuin kiukkuinen kimalainen, jos kesken unien herää. Nappasin Poikasen kainaloon, nakkasin petiin ja käänsin selkäni laittaen oven kiinni. Ja nyt on paha mieli, että pitikö laittaa toinen ilman tuttuja rutiineja nukkumaan. Huoh tätä äidin huonoa omaatuntoa.

PANTOUFLE: Minun mielestä juuri noin pitää rohkaistakin, jos näkee, että lapsen ehkä kuitenkin tekee mieli olla mukana esityksessä, mutta väkisin pakottamisella ei ole yleensä kuin huonoja seurauksia (etenkin kun lapsi ilmaisee kaikin mahdollisin keinoin sanoin ja teoin, ettei halua esiintyä). Ja tsemppiä unikouluun ja vieroittamiseen!

Onnea uusista taidoista kaikille ja PEPPERILLE hyvistä päivähoitopaikkapäätöksistä!!

Mukavia pyhiä kaikille, etenkin matkaan lähteville! Nautiskelkaa kotioloista pois olemisesta!

Meilläkin on vapaata tiedossa, jospa saisi vaikka vähän nurkkia järjestykseen. Lisäksi tiedossa kyläilyjä ja jopa vauvakutsut =)

Pumpuli ja koisaava bändi