Täytin tänään 60 mutta näytän ihan 26-vuotiaalta
Kommentit (29)
Kiva! Pitkästä aikaa huumori-ketju!
Kannattaa ostaa uus peili. Vanhassa jotain vikaa.
M
Pukeudutko farmari-asuun ja converse-kenkiin? Juoksetko hidastetusti punaisissa Speedoissa? Kultainen kaulaketju harmaiden rintakarvojen joukossa tekee myös vaikutuksen.
Oot vanhus vaikka muuta väitätkin.
Mä täytin 55 mutta näytän 10-vuotiaalta. Hyvin kiusallista!
Minullakaan ei ole kasvoissa yhtään ryppyä!
T. Saara, 51v
Minä täytin 80v ja mummot vislailee kadulla.
Mulla taas hampaat heiluu kuin kärpäspaperit suussa kun heijaan päätä puolelta toiselle suu rennosti auki vilkkuen. Yritän aina mainostaa samalla kieltä liikuttamatta:
- DENTAL vait
kUULOSTAA: "EN AL AIIIH EN AL AIIIH, EN AL AIIIH"!
Optikolla käynti tosiaan kannattaa noissa ikämäärissä.
I am beautiful no matter what they say
Words can’t bring me down.
Henkisesti olen 70-lukulainen teini, vaikka ikää on 70 vuotta.
Voi kamala, mitä luuloja ihmisillä voi olla. Tapasin 47-vuotiaan miehen, joka näytti ihan 60-vuotiaalta roikkuvine poskineen ja hän sanoi, että tietää näyttävänsä paljon ikäistään nuoremmalta, on kuulemma sellainen "baby face". Sitten piti olla kohteliaisuutta ihan hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Minullakaan ei ole kasvoissa yhtään ryppyä!
T. Saara, 51v
Niinkuin täyteen puhallettu ilmapallo.
Tunnistan kyllä AP:n tunteet. Minä täytin 60 viime syksynä, mutta mieli on kuin kolmekymppisellä. Olen tehnyt teinien kanssa opetustyötä n 20 vuotta, YT:t 3 v sitten olivat kohtaloni, edelleen työttömänä. Tiedän että poliittinen urani on syynä siihen ettei töihin palkata, mutta samperi soikoon, kyllä edelleen olen valmis puolustamaan työntekijöitä porvarien riistolta, vaikka työttömänä itse olenkin. Raha ei ole kaikki kaikessa, vaikka kirpparit ym ovat tutuksi tulleet, volvo n vaihtunut Focukseen ja ulkomaan matkoja ei ole tehty yli vuoteen. SIitäkin huolimatta mieli on virkeä enkä koe tehneeni mitään väärää. Heikompia pitää puolustaa.
Mä oon 25 v. mutta näytän 60-vuotiaalta.
Näistä tapauksista aina tulee mieleen, että ikänäkö taitaa kyllä vaivata aika pahasti. Kun ei huomaa edes, että ei tosiaan näytä nuorelta.
Dream on