paheksutko minua?
tilanteen pakosta teet noin pitkiä työpäiviä? Jos näin on, en paheksu. Jos teet töitä vain siksi kun tykkäät käydä töissä, sääliksi käy nuorimmaistasi.
Kommentit (10)
uskon että parhaasi yrität. Ei käy kateeksi kuitenkaan. Toivottavasti elämäsi helpottaa.
siksi, että lapset pitää elättää. En pysty vaikuttamaan itse omiin työaikoihini.
ap
tilanteen pakosta teet noin pitkiä työpäiviä? Jos näin on, en paheksu. Jos teet töitä vain siksi kun tykkäät käydä töissä, sääliksi käy nuorimmaistasi.
Siis asenne että äitejä paheksutaan jos hän tykkää käydä töissä ja nauttii haastavasta työstään. Mutta samalla onkin sitten ihan ok. tehdä pitkää päivää ja vuorotyötä jossain siivoojana, kaupankassana tai lähihoitajana yms.
Olisit yrittänyt enemmän. Taas yksi liian helposti purettu liitto ja lapset on ne jotka kärsii. Mieti nyt vähän, tuon ikäinen ja noin pitkiä hoitopäiviä! Haloo!
Noilla tiedoilla en vielä paheksu. Mulla ei ole muutenkaan hirveän suuria tarpeita paheksua ihmisiä, edes erilaisia kuin itse olen.
Ap vaikuttaa täysjärkiseltä, vastuulliselta aikuiselta. Toki me kaikki koemme huonoa omaatuntoa lasten pitkistä hoitopäivistä, mutta on ongelmat kuitenkin aika pieniä, jos 10 tunnin hoitopäivä on pahin huolenaihe! Asiat voisivat olla huomattavan paljon huonommin (päihteitä, väkivaltaa, turvattomuutta...)
Älä nyt AP edes mieti tuollaista! Ei sinua varmasti kukaan täysjärkinen ihminen paheksu. Ihmisillä on muutakin tekemistä kuin paheksua toisten elämää (paitsi AV:lla...)
Siis asenne että äitejä paheksutaan jos hän tykkää käydä töissä ja nauttii haastavasta työstään. Mutta samalla onkin sitten ihan ok. tehdä pitkää päivää ja vuorotyötä jossain siivoojana, kaupankassana tai lähihoitajana yms.
8h on jo noin pienelle ihan liikaa, sanokaa mitä sanotte. Mutta jos muita vaihtoehtoja ei ole niin eikai sille minkään voi. Pakkohan se on ruokaa pöytään saada.
kun kukaan muu ei paheksu. Voit sitten ap kertoa kuinka täälläkin sua paheksuttiin. eli Hyi sinua!
- kahden lapsen äiti
- lapset 4 v. ja 1v.
- töissä
- lapset päiväkodissa (olleet jo muutaman kuukauden)
- lapset hoidossa välillä pitkiäkin päiviä, pari kertaa viikossa menee lähelle kymmentä tuntia
- yksinhuoltaja
- eronnut alle vuosi sitten
- elämässä uusi vakava suhde ja tämän henkilön lapset
Tuntuu, että monet koettavat keksiä jotain kohteliasta sanottavaa, vaikka mieli tekisi sanoa pahasti, kun kuulevat perheeni tilanteen.