Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulen hulluksi

30.09.2008 |

Luulin siis olevani raskaana, mutta menkat alko 22.9 /kp 33. Mutta sitä ennen oli kaikki raskausoireet, rinnat arat, nystyröitä nännipihoissa, alaselkä- ja alavatsakivut. Mutta alavatsa- kivut ja alaselkä- jatkuu vaikka menkat oliki ja raskaustesti näytti eilen haamua..vieläki!! Huomenna vien pissanäytteen labraan ja pitänee käydä lekurilla näitten kipujen kans..täs alkaa jo pelätä jotain vakavampaa..:(( Ei kai varhainen km vois oirehtia tällä tavalla? Pieni toivonkipinä on vielä..ja kohtahaqn on taas uus ovis..Kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olinko pelkällä toiveella raskaudesta saanut itselleni aikaan raskausoireita.. Oli alavatsakipuja ja alaselkäkipuja, oli etova olo aina päivällä ruokailun jälkeen, oli vihlaisuja ja nipistyksia juuri oikealla ajalla kiertoa. Luulen, että mulla oli aikanen km. Menkat alkoi 22.9/kp 26. Nyt menkkojen jälkeen ollu edelleen selkä kipeänä ja painon tunne alavatsalla ja vessassa saa ravata yhtenään..

Mulla muutenkin ollu pillereiden lopettamisen jälkeen kierto joka kerta edellistä yhden päivän lyhyempi, etten tiedä mitä tässä tulisi tehdä, alle 21 pv:hän se ei saisi mennä? Oliko sulla menkat sellaset, että varmasti tiedät että ne oli menkat eikä mitään muuta vuotoa, jota saattaa olla raskauden aikana?

Vierailija
2/5 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne ei kestäny niin kauaa, vain 2-3 pv, yl 4-5 pv..en tiä tää alkaa olla jo rassaavaa..mun kierto on aina ollu 33-36 pv, nyt se oli poikk. että se kesti vaan 32 pv :). .ja voihan noi kivut liittyä tulehdukseen senkin takia meen huomenna lääkäriin..tympiää taas levittää haaransa jollekki lekurille, mutta haluan selvyyden asiaan..ja raskauden aikanahan saa levitellä niitä yhtenään monelle :()

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kipuihin ja muihin? Toivottavasti kaikki sulla kunnossa!

Vierailija
4/5 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

cerppi, senkka ja pvk kunnos, hu pitää viedä pissanäyte..ja klamydianäyte!! ei olla kyllä käyty vierais, mutta lekuri haluu sen kattoo..ja eipä mulla mitään sitä vastaan oo. Aattelin vielä aamulla, että jos oonki raskaana, ettei se näy testis..mutta se on kyllä tosi harvinaista!!! No uus ovis pian niin nyt taas hommaileen..Voiu olla että se johtuis virtsarakosta, äitillä on semmonen ns. vaiva, että kun stressaa niin alkaa pakottaa alavatsaa

Vierailija
5/5 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on joku käytäntö, että ne kattoo aina klamydian siis haluu varmaan sulkee sen pois. Mulla oli kesällä virtsis ja lääkäri kysy voisko olla klamydiaa. Hieman närkästyneellä äänellä tokaisin, että no ei todellakaan voi =)

Ei muuta kuin uutta yritystä vaan, onhan se yrittäminenkin aika kivaa ;)