uusi esittäytyy ja kyselee heti...
olen lueskellut tätä palstaa jo jonkin aikaa, mutta kirjoitan nyt ensi kertaa. meillä on 3,5v.poika, jolle sisarusta yritelty jo pari vuotta, hoidoissa viime syksystä asti. Kolme inssiä tehty, kaikista negaa, ja vajaa pari viikkoa sitten eka ivf, josta yksi alkio siirrettiin ja kahdeksan meni pakastimeen. Tänään pp11, mutta piina on ohi sillä kuukautiset alkoi jo. Tietääkö kukaan miten se on mahdollista? Mulla on luget 3/vrk käytössä ja luulin, että ne pitää menkat poissa testipäivään asti. Verenvuoto alkoi kuitenkin jo lauantaina, oli ensin vähäistä, mut koko ajan lisääntyny ja nyt jo tosi runsasta ja kivuliasta eli ihan selkeet kuukautiset. Aattelin lopetella sit luget tänään. Onko kellekään muulle käyny niin että kk:t alkaa jo reilusti ennen testipäivää? Oudolta tuntuu, kun insseissä vuoto tuli aina täsmällisesti 14 tai15vrk inssin jälkeen, heti kun lopetti luget.
nimittäin kuukautiset, vaikka olen käyttänyt progesteronia. Lääkäri ei keksinyt sille mitään syytä, mutta mulla seuraavaan yrityksen (PAS) vaihdetaan kuitenkin lääkitystä ja kokeillaan josko se auttaisi.