Arvi Lind on kuollut
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Muistan miten hän oli oikeasti aatteellisesti sitoutumaton Ylen juontaja. Hänen puheistaan ei arvannut mitä puoluetta hän liputtaa. Rönkä oli oksettava juontaja koska Rönkä markkinoi demarien paska-aatteita vapaa-ajallaan.
Ja oksensi paskaansa pääuutislähetyksissä aina kun annettiin tilaisuus. Punapaske.
Arvi Lind on meille lappeenrantalaisille tullut tutuksi, oman kylän poikia kun on. Itselleni Lind on ollut aina "the one", kun puhutaan uutistenlukijoista.
Ihan miehen perusikä kuolla tuossa iässä. Sai olla pitkään eläkkeellä.
* * * MATTI & TEPPO KUOLLEET * * *
Suomen rock-musiikin legendaarisimmat hahmot ovat poistuneet keskuudestamme. Lähes 70-vuotinen ura loppui muutama vuosi sitten ja nyt loppui elämä. Jäämme kaipaamaan heidän hittejään, jotka muokkasivat suomalaista musiikkihistoriaa, ja jotka soivat nyt enemmän kuin koskaan suomalaisissa kodeissa kautta maan. Laita siis radiosi päälle ja nauti veljesduon osaavasta laulutauturoinnista sekä kaksikon upeista stemmoista vielä kun ehdit.
Luki uutisia aikana, jolloin PS ei ollut iso puolue. Ehkä siksi on niin hyvät muistot sen ajan uutisista...
Vierailija kirjoitti:
Luki uutisia aikana, jolloin PS ei ollut iso puolue. Ehkä siksi on niin hyvät muistot sen ajan uutisista...
Öhhhhh. Öyh!
Uutiset tuntuivat vakuuttavilta aina, kun Lind luki niitä. Siviilissä oli huumorimies. Haikeaa, mutta toki luonnollista.
Hoksaa miten nuorta porukka täällä on, kun tämä ei tunnu herättävän oikein keskustelua. Itsekin olen varmaan viimeisiä ikäluokkia (-90) joka Arvin ohella muistaa mm. Kari Toivosen, Leena Kaskelan ja Kaj Lindenin.
Arvi Lind oli rakuuna, kuten minäkin. Ei ole enää sen enempää Uudenmaan Rakuunapataljoonaa kuin Arvi Lindiäkään. Eikä pian minuakaan.
Mutta kyllä vaistomme tuntee sen,
kuinka kumpujen kätköistä, mullasta maan
isät katsovat poikiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan miehen perusikä kuolla tuossa iässä. Sai olla pitkään eläkkeellä.
Miesten keskimääräinen elinikä on n 78- 79v, joten eli monta vuotta pitemmälle. Muinoin jossain haastattelussa kertoi eräästä pakkomielteestään, joka muistuu aina mieleen, kun luin jotain hänestä jossain. Niinpä kerron sen tässä. Arvi katsoi aina tarkkaan keskustelukumppaninsa hampaita ja kertoi että näkee aina , onko omat hampaat vai proteesit tms . Eli hän arvosti tai arvotti ihmiset sen mukaan, onko omat hampaat vai ei. Hieman outoa.
Vierailija kirjoitti:
Hoksaa miten nuorta porukka täällä on, kun tämä ei tunnu herättävän oikein keskustelua. Itsekin olen varmaan viimeisiä ikäluokkia (-90) joka Arvin ohella muistaa mm. Kari Toivosen, Leena Kaskelan ja Kaj Lindenin.
Olen syntynyt 1970. Ei tämä hätkäytä. Vanha mies kuolee.
Nyt olen vapaa ja mukana tuulen,
saan kulkea rajoilla ajattomuuden.
Olen kimallus tähden, olen pilven lento,
olen kasteisen aamun pisara hento.
En ole poissa, vaan luoksenne saavun
mukana jokaisen nousevan aamun,
ja jokaisen tummuvan illan myötä
toivotan teille hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt 1970. Ei tämä hätkäytä. Vanha mies kuolee.
Ei kai sen pidäkään "hätkäyttää", mutta on sinulla ollut kurja 55-vuotinen elämä kun olet noin kyyniseksi tullut. Ei käy kateeksi. t. vanhempi kuin sinä
Vierailija kirjoitti:
Kukin lähtee vuorollaan. Nyt oli hänen aika.
Arvi Lind oli tarkka oikeakielisyydestä.
Silloin varmaan pääsi aiemmin eläkkeelle.