Nainen, pidätkö sinäkin kovista otteista sängyssä?
Nimittäin melkein jokainen nainen, jonka kanssa olen ollut, on vaatinut toinen toistaan rankempia otteita. Tähän kuuluu tietenkin piiskaus, ku ristaminen ja muu kovakouraisuus. Moni nainen on sanonut, että haluaa tulla "käytetyksi". Mikä siinä on, että nainen haluaa olla ns. alistettu?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Tykkään joo tulla alistetuksi mikäli toisen kanssa on jonkinlainen yhteys seksiin. Itse tällä hetkellä sinkkuna ollessa on välillä vaikeaa. Kun täysin vieraan, yhden illan jutun kanssa en pysty heittäytymään silleen että oisin täysin alistettu. Onneksi on yksi vakkari mies kenen kanssa se onnistuu, eli sille oon pelkkinä reikinä ja mitä rajumpi niin sen enemmän nautin. Mutta sitä en valitettavasti saa niin paljon kuin haluisin..
N28
Kirjoita etukäteen suostumus koviin otteisiin. Yksikään järkevä mies ei nykyään ala kokeilemaan, tykkääkö nainen vai tuleeko linnareissu. Hannu Pikkarainen antoi kasvot tälle linnassa "lomailulle".
En tykkää. Mutta jos tykkäsin niin tekisin sitä vain oman tutun ja turvallisen miehen kanssa. Ei ne ole yhdenillan juttujen leikkejä. Ja turha incelit kitistä jostain sopimuksista. Ihan normaalisti aikuiset keskustelevat mieltymyksistään seksin saralla, kuten muistakin asioista. Ja kyllä pitää toista osata lukea myös siinä tilanteessa kun sängyssä jo ollaan.
Kyllä aikuiset ihmiset osaavat puhua mieltymyksistään seksissä, kuten muissakin asioissa. Ja tunnustella tilannetta jo sängyssä ollessa, niin ettei tarvitse noita lupa asioita miettiä.
En pidä kovista otteista. Vielä vähemmän niistä tyypeistä jotka olettavat jokaisen naisen pitävän!
Sen kyllä huomaa tosi äkkiä pitääkö nainen kovista otteista vai ei. Useimmat kohtaamani pitää.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään joo tulla alistetuksi mikäli toisen kanssa on jonkinlainen yhteys seksiin. Itse tällä hetkellä sinkkuna ollessa on välillä vaikeaa. Kun täysin vieraan, yhden illan jutun kanssa en pysty heittäytymään silleen että oisin täysin alistettu. Onneksi on yksi vakkari mies kenen kanssa se onnistuu, eli sille oon pelkkinä reikinä ja mitä rajumpi niin sen enemmän nautin. Mutta sitä en valitettavasti saa niin paljon kuin haluisin..
N28
No mitäs tämä vakkari mies sitten tekee, että sä nautit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
No mitäs tämä vakkari mies sitten tekee, että sä nautit?
Siinä ei oo mitään muuta kuin rajua yhdyntää. Kaikki reiät on sallittua. Tukistaa hiuksista, läpsii perskannikat helläksi. Silleen on parasta että tietää seuraavanakin päivänä saaneensa.
Hempeily seksi on sitten muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen törmännyt myös samaan kuin ap. Nainen haluaa alistamista ja voimankäyttöä seksissä, mikä ei ole minulle luontaista. Itse arvostan herkkää, hellää ja huomioivaa seksiä pienen ja siron naisen kanssa. Itse olen 191/95/19 karvarintainen atleetti. Ei oikein natsaa nämä mieltymykset.
Ihana sinä
Itsellä ei ole mitään väkivaltafantasioita. Kokoero kyllä kiihottaa ja yleensäkin miehen maskuliinisuus. Tietty määrätietoisuus on tosi ok mutta ei ronskit otteet. Pienikokoinen nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen törmännyt myös samaan kuin ap. Nainen haluaa alistamista ja voimankäyttöä seksissä, mikä ei ole minulle luontaista. Itse arvostan herkkää, hellää ja huomioivaa seksiä pienen ja siron naisen kanssa. Itse olen 191/95/19 karvarintainen atleetti. Ei oikein natsaa nämä mieltymykset.
Ihana sinä
Itsellä ei ole mitään väkivaltafantasioita. Kokoero kyllä kiihottaa ja yleensäkin miehen maskuliinisuus. Tietty määrätietoisuus on tosi ok mutta ei ronskit otteet. Pienikokoinen nainen olen.
Saisit olla riisuttavana ottaisin vaate kerrallaan yltäsi, suukottelisin ja ottaisin syliini kantaisin makuuhoneeseen ja asettaisin vuoteelle selällesi, nostaisi kätesi pääsi päälle pitäisin toisella kädellä niitä ylhäällä samalla kun toinen käteni liukuisi vartaloasi tunnustellen ja huuleni suutelisivat kaulalta alas ihostasi nautiskellen katseeni seuratessa kohoilevia rntujasi..
N28