Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet katselee taas

Vierailija
07.06.2026 |

Olin pitkään näkymätön. Nyt 30 kg laihtuneena ja rakastuneena miehet ei saa silmiään irti. Nuoremmatkin katselee. On kyl hyvä fiilis ja tietty kivaa olla onnellinen.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kun riisut vaatteesi?

Vierailija
22/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 kiloa laihtuneena eli painat vieläkin 120 kiloa!

Painan 65 kg ja 164 cm pitkä. :) Harmittaako toisen onni sua noin paljon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä painolla ole enää merkitystä jos on yli 40-vuotias nainen.

Kyllä sillä on. Itse ainakin tykkään käyttää naisellisia, vyötäröä ja timmiä takapuolta korostavia vaatteita. Pitkät hiukset näyttävät paremmilta, kun kasvot ovat sirot ja kiinteät, hymykuopat erottuu jne. Vaatekoko 38, ikää 47.

Tarkoitin ettei ole merkitystä miesten katseluun. Monikaan yli 40-vuotias nainen ei miehiä kiinnosta.

Minä taas tarkoitin, että kyllä kiinnostan. Lisäksi olen pitkässä - 21 vuotta kestäneessä parisuhteessa. 

Vaihtaessani hiljattain työpaikkaa, olivat kaikki työpaikan miehet haukkana esittäytymässä ja kyselemässä, satunko tarvitsemaan jotain, missä he voisivat minua auttaa. Vastaavasti naiset eivät tarjoutuneet.

Vierailija
24/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä.

Kyllä moni haluaa miehen, mutta hyvän miehen ja mä olen löytänyt hänet. Moni ei halua huonoa parisuhdetta vaan, tiiätkö.

Vierailija
25/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät katselevatko miehet vai eivät?

26/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tuijottaa lähinnä jotkut fossiilit ja mieIenvikaiset sillä silmällä. Olen ylipainoinen joten kelpaisin sellaisille lähinnä tällä hetkellä. Ajattelin laihduttaa kylläkin. Mutta en miesten miellyttämisen takia vaan koska aion muuttua androgyyniksi että saa olla miesten katseilta rauhassa

Vierailija
27/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kukaan missään tuijottelee vierasta ihmistä?

Tätä en ole ikinä käsittänyt.

Vierailija
28/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä kun riisut vaatteesi?

Mitä siitä, mulla on kiinteä ja kaunis naisen vartalo. Oma mies ainakin tykkää, en ole synnyttänyt tai imettänyt.

Vierailija
29/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät katselevatko miehet vai eivät?

Kyllä swn huomaa, kun joku katsoo. 

Vierailija
30/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten paljon alapeukkuja. Kertoo vaan alapeukun laittaneista, heillä tosi paha olla. Voi ressukoita.

Vierailija
31/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alieeni kirjoitti:

Mua tuijottaa lähinnä jotkut fossiilit ja mieIenvikaiset sillä silmällä. Olen ylipainoinen joten kelpaisin sellaisille lähinnä tällä hetkellä. Ajattelin laihduttaa kylläkin. Mutta en miesten miellyttämisen takia vaan koska aion muuttua androgyyniksi että saa olla miesten katseilta rauhassa

En mäkään miehiä varten ole laihduttanut vaan terveyttä varten. Hyvä olo vaan näkyy ilmeisesti ulospäin. :) ap

Vierailija
32/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselet siis miehiä nähdäksesi katsovatko he sinua?

Vierailija
33/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitit: mulkoilee. Mitä sitten? Eihän ne muuta osaa kuin mulkoilla suu auki kuin lehmä uutta porttia. Kuola vain tippuu suupielestä.

Vierailija
34/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut hoikka, mutta ulkonäkökeskeisten miesten katseet eivät ole koskaan kiinnostaneet. Treffeille olen lähtenyt ainoastaan sellaisten miesten kanssa, jotkan tunnen entuudestaan ja tiedän mukaviksi luonteeltaan.

Vierailija
35/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen silmä hakeutuu katsomaan kauneutta. 

Vierailija
36/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselet siis miehiä nähdäksesi katsovatko he sinua?

No kyllä mulla silmät on päässä ja katselen ympärilleni, voi hyvä ihme sentään. Tällä palstalla ei kestetä, jos jollakin menee hyvin.

Vierailija
38/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitit: mulkoilee. Mitä sitten? Eihän ne muuta osaa kuin mulkoilla suu auki kuin lehmä uutta porttia. Kuola vain tippuu suupielestä.

Onko noin paha olla?

Vierailija
39/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut hoikka, mutta ulkonäkökeskeisten miesten katseet eivät ole koskaan kiinnostaneet. Treffeille olen lähtenyt ainoastaan sellaisten miesten kanssa, jotkan tunnen entuudestaan ja tiedän mukaviksi luonteeltaan.

En mäkään elä miesten huomiosta, mutta onhan tämä ihan mukavaa ollut. Palstalaiset ei vaan tykkää, heh heh ap

Vierailija
40/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen silmä hakeutuu katsomaan kauneutta. 

Kyllä minä katson kadulla puita ja lintuja, käyn taidenäyttelyissä ihailemassa kauneutta, mutta ihmiset eivät kiinnosta ulkoisesti. Korkeintaan jonkun persoonallinen pukeutumistyyli kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi