Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet katselee taas

Vierailija
07.06.2026 |

Olin pitkään näkymätön. Nyt 30 kg laihtuneena ja rakastuneena miehet ei saa silmiään irti. Nuoremmatkin katselee. On kyl hyvä fiilis ja tietty kivaa olla onnellinen.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ennenkin katsoi mutta inhoten

Vierailija
2/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kateutta! Jännä ku tääl aina heti dissataan, kukaan ei saa olla onnellinen, ku palstalaisilla suurimmalla osalla on niin älyttömän paha olla. Kyllä ihailevat katsee erottaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noin paha ollla? Jotenkin hellyyttävää, et pitää tollein purkaa. Etkö osaa iloita muiden puolesta? Kerrankin joku laittaa jotain positiivista niin sit se on tota. Huvittaa… :D

Vierailija
4/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sulle! Nauti! Täällä kateelliset surkimukset inisee.

Vierailija
5/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne ihmettelee mitä toi kyylää.

Vierailija
6/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä.

Vierailija
7/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 kiloa laihtuneena eli painat vieläkin 120 kiloa!

Vierailija
8/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen onni lähtee pääsääntöisesti siitä että on itseensä tyytyväinen, muiden katseista tai katsomattomuuksista viis. Itsetunto lähtee muusta kuin muiden katseista.

Vierailija
9/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kateutta! Jännä ku tääl aina heti dissataan, kukaan ei saa olla onnellinen, ku palstalaisilla suurimmalla osalla on niin älyttömän paha olla. Kyllä ihailevat katsee erottaa. 

Niinpä. Itse kun vastasin johonkin keski-iäisyyttä koskevaan ketjuun, että asiani ovat paremmin kuin koskaan ja itse voin kokonaisvaltaisesti paremmin kuin koskaan, sain kuulla olevani psykopaatti.

Onnellisuudesta, tyytyväisyydestä ja omien tavoitteiden saavuttamisesta ei täällä saa mainita.

Vierailija
10/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin rullasit laihdutuksen jälkeisen ylimääräisen nahkasi?

miten ne miehet sitten katsoo, kun roikkuva nahkasi läpsyy tuulessa?

Vierailija
11/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat NIIN kateellisia, jos joku muu nainen on laihempi , kauniimpi ja miehet pitävät.

Tietyt naiset jotka itse ovat huomionhakuisia haluavat aina dissata, ettei kukaan muu nainen olisikin suositumpi.

Tulee mieleen satu Lumikista..ken on maassa kaunehin….Ilmeisesti lopulta se kaunehin pitää sitten tuhota ja dissata.

Vierailija
12/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen ikä sekä BMI tai pituus ja paino?

Vierailija
13/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsovat maahan 

Vierailija
14/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelen mielelläni hoikkia ja itsevarmoja naisia, jotka näyttävät onnellisille.. :)

Kivaa kesää sulle!

T: Heteromies

Vierailija
15/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat NIIN kateellisia, jos joku muu nainen on laihempi , kauniimpi ja miehet pitävät.

Tietyt naiset jotka itse ovat huomionhakuisia haluavat aina dissata, ettei kukaan muu nainen olisikin suositumpi.

Tulee mieleen satu Lumikista..ken on maassa kaunehin….Ilmeisesti lopulta se kaunehin pitää sitten tuhota ja dissata.

Eikös tapaus Olga perustu juuri tähän.

Vierailija
16/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä painolla ole enää merkitystä jos on yli 40-vuotias nainen.

Vierailija
17/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan säteilevä hymyilevä ja varma itsestäsi ja koska samalla katselet enemmän ympärillesi niin huomaat kuinka paljon sinua ihaillaan. Nauti elämästäsi 

Vierailija
18/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sillä on. Itse ainakin tykkään käyttää naisellisia, vyötäröä ja timmiä takapuolta korostavia vaatteita. Pitkät hiukset näyttävät paremmilta, kun kasvot ovat sirot ja kiinteät, hymykuopat erottuu jne. Vaatekoko 38, ikää 47.

Vierailija
19/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva olisi kiva.

Vierailija
20/42 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sillä on. Itse ainakin tykkään käyttää naisellisia, vyötäröä ja timmiä takapuolta korostavia vaatteita. Pitkät hiukset näyttävät paremmilta, kun kasvot ovat sirot ja kiinteät, hymykuopat erottuu jne. Vaatekoko 38, ikää 47.

Tarkoitin ettei ole merkitystä miesten katseluun. Monikaan yli 40-vuotias nainen ei miehiä kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi