Ysärillä niin äidit kuin tyttäret katsoivat Joka kodin asuntomarkkinoita nähdäkseen lihaksikkaan Remontti-Reiskan (Jorma)
työn touhussa. 2000-luvulla sama ilmiö toistui Temptation Island ohjelmassa esiintyneen Sami "mieskarkki" Kurosen kanssa. Kuka on tämän päivän seksisymboli josta haaveilee niin äidit kuin tyttäret?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Lol. Sininen vaimonhakkaajapaita, bodatut käsivarret ja takatukka permiksellä 😂
No sen ajan meemihän tuo oli jo ysärillä, läpällä katsottiin
Käsittääkseni Pete Parkkonen on jostakin syystä äitien ja tyttärien mieleen.
Mä näinkin saunassa Remontti- Reiskan jorman.
Katsottiin ja naureskeltiin :D Mediahan tuosta "seksisymbolin" leipoi ja Jorma parka sai varmaan kaikki hulluimmat akat peräänsä :D
Mummot katsoi remppareiskan takia. Nuoremmat katsoi koska oli ainoa asumisaiheinen ohjelma siihen aikaan.
Minua kiinnosti ne talot. Äiti ei katsonnut sitä sarjaa. Tempparit ei ole koskaan kiinnostanut.
Sen jälkeen, kun kertoi olevansa persu, kukaan nainen ei ole edes vilkaissut.
Vierailija kirjoitti:
Melkoisen rupsahtanut on ukko nykyään. Lihakset taisi olla lisäravinnepurkista ja pillereistä. Persuuntuminen viittaa steroideihin.
Piisinen on lähes 70-kymppinen nykyään. Ja jos täsmällisiä halutaan olla, niin Remontti-Reiska esiintyi 90-luvun alkupuolella eli lähes 40 vuotta sitten.
Ei katsottu, tyyppi ei osannut edes remontoida, taisi tulla sutta ja sekundaa.
Bromesa kartanoa ne kattelee opetellen uusia juonimiskikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän on muuten paljon samaa kuin Jormassa nuorena
Vierailija kirjoitti:
Inhoan yleistyksiä. Remppa-Reiska oli kyllä iloinen ja luonteva ohjelman omalla osuudellaan, mutta ei hän todellakaan vedonnut lihaksikkaana miehenä.
Oli tosiaan tyhmä pullistelija ja hidas ihan hidastamattakin :D Mä katsoin niiden remppavinkkien takia. Ja olen niitä kyllä myös tarvinnut.
N, johon vetoavat älykkäät miehet eikä tyhmät rahkamarkut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän on muuten paljon samaa kuin Jormassa nuorena
Ei mitään. Pete on lahjakas ja hyvännäköinen, Jorma on tyhmä möhkäle, joka söi nappeja.
Ja taas joku jarmo selittää mistä naiset tykkää.
Ehei. Ap, sä oot pihalla ja vaipunut pappanostalgiaan. Joskus 40 vuotta sitten joku olis saattanut huolia sinut ellet olisi jo silloin ollut kusipää.
Tyypillinen salityyli tuohon aikaan. Salillahan tuo ukko kai kävi ahkerastikin.
En kiinnostunut mistään steroidipellestä