Olen 60+ nainen, kysy tai ole kysmättä
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiinnostus seksiin lopahtaa vaihdevuosien jälkeen?
Ei ole lopahtanut.
Miehillä lopahtaa naisten vaihdevuosien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Otatko suihin?
En
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lopahtanut.
Pahoittelen jos noin on päässyt käymään.
Käykö joku pesällä vai rapsitko itse homeet römpsästä?
Vierailija kirjoitti:
Käykö joku pesällä vai rapsitko itse homeet römpsästä?
Pesiä on paljon tähän vuodenaikaan ja tokihan niissä haudotaan tai poikasia syötetään. Römpsiä meillä ei ole, ei ainakaan homeisia. Jos tarkoitit lompakkoa, niin siellä ei ole hometta vaan rahaa, ainakin muutama euro.
Ohis, kuume on laskenut. Kävin kissan kanssa kävelemässä. Olo on jo parempi, vaikka tietty yöksi se kuume taas noussee. Voi paska.
Vierailija kirjoitti:
Onko muistisairauden oireita?
Ei, mutta valitettavasti sukurasitusta on eli who knows, sairastunko vai en? Toistaiseksi pää pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonto on sen näin tarkoittanut. Kun ei ole enää kykyä lisääntyä, niin raskautumista tukeva hormonituotanto myös vähenee tai lakkaa. Se aiheuttaa myös kiinnostuksen lopahtamisen koko touhua kohtaan ja muokkaa myös genitaalialuetta niin, että yhdynnästä tulee kivuliasta ilman kosteuttavia tuotteita.
Jos te vanhat ukot vielä kykenette tai haluatte, niin hommatkaa nuorempia kumppaneita siihen touhuun.
Näin teemme.
T. Vanha ukko
Vierailija kirjoitti:
Pelkäätkö kuolemaa?
En pelkää, mutta en haluaisi ihan heti kuollakaan kun elämänhalua vielä on ja paljon onkin. Ehkä enemmän pelottaa ajatus vakavasta sairaudesta tai onnettomuudesta, sillä viikate on vieraillut liian monen läheisen ja ystävän luona, liian varhain ja liian yllättäen. Toki vuosien kituminen jossain hoitopaikkahelvetissä tai kamalissa kivuissa kärvistely on sekin karmiva ajatus. Olisihan se aika perseestä kuolla nyt kun elämä on vasta edessä. Oikeasti, tämä eläkkeelle jääminen on maailman parasta. Noh, pizzan jälkeen parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonto on sen näin tarkoittanut. Kun ei ole enää kykyä lisääntyä, niin raskautumista tukeva hormonituotanto myös vähenee tai lakkaa. Se aiheuttaa myös kiinnostuksen lopahtamisen koko touhua kohtaan ja muokkaa myös genitaalialuetta niin, että yhdynnästä tulee kivuliasta ilman kosteuttavia tuotteita.
Jos te vanhat ukot vielä kykenette tai haluatte, niin hommatkaa nuorempia kumppaneita siihen touhuun.
Näin teemme.
T. Vanha ukko
Ei ollut minun eli ap:n vastaus, mutta vanha ukko, tee miten parhaaksi näet.
Vierailija kirjoitti:
En halua kysyä mitään.
Minäpä kysyn sinulta eli miten tämä kaunis sunnuntai-ilta sujuu? Ai niin, palstaillessa. Eiku mun ei pitänyt vastata vaan sinun.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on myös biologinen olento. Hormonit.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lopahtanut.
Kaikenikäiset miehet ovat kiinnostuneimpia vain nuorista ja nuorehkoista naisista. Kukaan ei ole kiinnostunut 6-kymppisistä mummoista.
Vierailija kirjoitti:
Otatko suihin?
Vain muslimeilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lopahtanut.
Kaikenikäiset miehet ovat kiinnostuneimpia vain nuorista ja nuorehkoista naisista. Kukaan ei ole kiinnostunut 6-kymppisistä mummoista.
Housussasi sulla on mummo! Minulle ihan ihan sama mistä kaikenikäiset miehet on kiinnostuneita. Minulle riittää oma mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko suihin?
Vain muslimeilta.
No nyt pistit huonon 🥱
Lintujen pesimäaika ajoittuu Suomessa pääosin huhtikuun ja heinäkuun väliselle ajalle. Tänä aikana vapaana liikkuva kissa aiheuttaa merkittävän uhan pesiville linnuille ja maassa liikkuville poikasille. (BirdLife).
Pidätkö kissasi vapaana?
Otatko suihin?