Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saakohan polkupyörällä ison multasäkin kuljetettua?

Vierailija
07.06.2026 |

Ajo matka noin 2.5 km. painaa varmaan 20kg

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naru on kätevä työkalu tällaista reissua varten.

Myös kevyet, 25 mm leveät pikasoljelliset taakkaliinat ovat käteviä. Kumilankoihin, ns. "mustekaloihin" en tuollaisen painon kanssa luottaisi.

Vierailija
62/69 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli kuljetti pyörällä runkopatjan 90*200, minä onnistuin kuljettamaan kukkapöydän kummallakin oli matkaa noin viisi kilometriä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä muutin rivarista pois mm. sen takia, etten autottomana saanut edes multaa puutarhaani hankittua. Sama ongelma oli muillakin taloyhtiön autottomilla, että aina piti miettiä, kuka toisi sitä multaa puolesta.

Mitä! :D 24 vuotta rivarissa asunut ja hyvin on multakin tullut kymmenen kilsan päästä... K-raudassa esim on kotiinkuljetus, sitä voi hyödyntää... TAi taksi kuskaa sut ja tavaras. Jos ei halua tutuilta pyytää virka-apua.

Millä sä muutit pois, kun et varmasti osannut muuttoautoakaan tilata avuksi. Jätit kamat seuraavalle..

Minä tunnistan kyllä tuon autottoman mullan kuljetus ongelman. Muut ostaa 5 säkkiä multaa kympillä, mutta minä lisään siihen vielä muutaman kympin taksimaksua ja jotenkin tuntuu ettei taksit tykkää kuljettaa sellaista tavaraa. Olen hakenut multaa säkki kerrallaan sekä pyörällä että bussilla vanhoilla lastenvaunuilla.

Vierailija
64/69 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vietnamin porukoilta ne kuljettivat satoja kiloja tavaroita polkuja pitkin pyörällä raukka kusipää jenkit vaan pommitti.

Vierailija
65/69 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyesti kulkee pyörällä kun asetat sen säkin oikeaan paikkaan.

Vierailija
66/69 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanilaatikolla tai ikeakassilla saa, ilman ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/69 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tubesta löytyy vanhoja valokuvia siinä ihmettelee että mitenkä tuo on mahdollista esim, polkupyörällä roudata tasapainoilla erillaisten hommien kanssa, apina ei siihen pysty.

Vierailija
68/69 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy vietnamin porukoilta ne kuljettivat satoja kiloja tavaroita polkuja pitkin pyörällä raukka kusipää jenkit vaan pommitti.

Jenkit pommitti niitä kusipääraukkakommunisteja jotka tappavat ihmisiä!

Niiden pommittaminen oli velvollisuus ihmiskuntaa kohtaan - kuten niiden agfanistanilaistenkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/69 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viimeksi 30 litran multasäkin, tosin se kai painoi vain reilu 12 kg, mutta ei ollut ongelmia ja toin sivulaukuissa petunioita ja pelargoneja samalla. Kukat on kevyitä, mutta vähän arkoja. Joten pitäisi vähän painavampikin kuljetus onnistua, viimeistään jakamalla osan painosta laukkuihin. Kuten sanottu, aina voi sitten taluttaakin. Joulukuusi vaikkapa ei ole kovin painava, mutta hankalan mallinen, ja sen kanssa en ole onnistunut polkemaan.