Miehelleni kävi hauska " työtapaturma" =D
Mieheni on poliisi. Oli lähtenyt tauolla viereiseen kauppaan hakemaan evästä kun kuuli partioradiosta, että toinen partio toi putkalle väkeä. Mies teki ruokaostoksensa ja tultuaan kaupasta häntä vatsaan ajoi partioauto.
Mieheni näytti hymyillen keskisormea (joo älkää kysykö, mutta on kuulemma joku sisäpiirin köyhä vitsi), mutta huomasi vasta kohdalla että auto olikin naapurikunnan paskalakit eikä partiokaverit =)
Oli vielä työvaatteissaan kävellen liikkeellä, joten mahtoi siinä naapurin pojilla olla ihmettelemistä =DD
Kommentit (16)
Mielestäni aliarvostat miehesi ammattia ja poliisien virkakuntaa nimittelemällä paskalakiksi.
Häpeäisit mokoma moukka !
Jos ei sulla muuta kommentoitavaa niin heippa sulle
ap
auton keulalla on tunnukset, havaittavissa jo kaukaa...
Vierailija:
auton keulalla on tunnukset, havaittavissa jo kaukaa...
Ja mistä tiedät tuliko auto suoraan kohti??
ap
onhan sun mies tosi ammattilainen, kun ei tunne oman kihlakunnan autoja...
Mieheni OLETTI auton olevan partiokavereiden auto ja ei ehkä siksi tullut edes kiinnittäneeksi huomiota tunnuksiin tai älysi ne vasta kun keskisormi heilui?
Niin tai näin, tämäkö se vitsi mielestäsi oli?
ap
voikoon vastaan ajaa jotenkin muutenkin kuin suoraan... ehkä sivuttain..? :D
Olen itse sen sortin säheltäjä, että mulle aina sattuu ja tapahtuu ja siksi huvitun aina suuresti, jos joskus joku muukin mokaa =)
ettei autoa tunnistanut.
Ap ja miehensä oli jossain muualla kun järkeä jaettiin.
Tai siis sinä yksi...
No, kuule voitko arvata että ehkä mieheni ei kuitenkaan sanonut näillä sanoin että " tuli vastaan" , itse kirjoitin niin, mutta oli joka tapauksessa törmännyt (huom. ei konkreettisesti, jos vaikka tästäkin otat vittuiluherneen nenääsi) partioautoon. Eipä tullut siinä mieleeni kysellä että ai, oliko edestä vai sivulta vai viistottain...
Olet todella naurettava pelle! Mene nukkumaan ääliö!
ap
Ei ole näemmä omaa elämää tai se on poikkeuksellisen katkeroitunutta?
Voin kuvitella miten miestäsi hävetti =) Itse olen kaupungilla huutanut jotain puolitörkeyksiä ihmiselle, jonka olen luullut olevan tuttuni (juu kuvittele 7, ihan viiden metrin päästä erehdyin ja tajusin vasta kun oli liian myöhästä)
mä kerran halasin kiihkeästi takaapäin vierasta miestä keikalla, kun luulin olevan miun ukkoni. Sitten kun se mua tölläs ja tajusin mokani, niin huikkasin vaan sori ja juoksin mieheni kainaloon :D
Miestä pikkasen hävetti...
ap
ps. en voinut olla kysymättä, että millainen poliisi näyttelee julkisella paikalla virkavaatteissa keskaria...