Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis oikeesti kuuluuko kerrostalossa lorinaa kun naapuri kusee?

Vierailija
06.06.2026 |

Mitä ihmettä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kuuluu samoin syvyyspommitus

Vierailija
2/26 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, miehet ei osaa kusta sillä tavalla että ei kuuluisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tiedän aina kun naapuri menee kuselle. Useimmat kusee suoraan veteen, itse kusen reunaan juurikin ettei naapurit kuule milloin menen kuselle ja paljonko kusta tulee ja millä paineella.

Vierailija
4/26 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣siis kuuluuko semmoinen kakkaloiskahduskin naapuriin?

Vierailija
5/26 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku miesnorsulorisija saattoi muuttaa pois. Huh.

Vierailija
6/26 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin rivitalossa kuulen vaimeaa lorinaa, mikä on tosi outoa, koska mitään muuta en koskaan kuule. En edes käsienpesua. 

Vierailija
7/26 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, miehet ei osaa kusta sillä tavalla että ei kuuluisi. 

Kyllä tänne kuuluu kun naapurin akka kusee. Ja tämä ei ole edes kerros- vaan rivitalo. Ei ole miehiä ko.   asunnossa. Tai on sillä kissa, jonka sukupuolta en tiedä.  

Vierailija
8/26 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran ukrainalaisrouva kusee pytyn veteen niin, että varmasti kuuluu. Kun hänellä on suomalainen asiakas, lorina on paljon vaimeampi. Kuuluu myös, kun sängyn pääty paukuttaa seinään. 

Vierailija
9/26 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivitalossa ainakin kuuluu ja todella selvästi. 

Myös ihan kaikki muukin kuuluu läpi. 

Olen joutunut elää 8 vuotta lähes 24/7 vastamelukuulokkeet päässä tässä asunnossa että en menettäis täysin järkeäni. 

Vierailija
10/26 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan vessan vetäminen voi kuulua naapuriin vienona kohahduksena.

Kusemisen lorinan ja kakan molskahdusten kuuleminen tapahtuu vain vittumaisen naapurin korvien välissä

Vierailija
11/26 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kuule tänne juuri mitään. Joskus harvoin jos lapsi sattuu metelöimään rappukäytävässä, toisinaan ehkä joku putkiston ääni, mutta eipä muuta. Varsinaisesti muiden asunnoista ei kuulu mitään. Pesen pyykkiä keskellä yötäkin, eikä ole kukaan valitellut, en ikinä kuule muiden pyykkikoneita tms, joten en ole nähnyt tarpeen olla erityisen hiljaa. En myöskään herännyt Horneteihin silloin kun ne tässä partioi, ulkoa ei kuulu mitään jos ovet kiinni. Helsingissä asun, vilkas alue, talossa paljon vuokralaisia. Riippuu siis talosta. Voisi ehkä olla hyväkin jos tänne kuuluisi esim se hätäilmoitusääni tai just joku hornet.. 

Vierailija
12/26 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu usein vanhoissa kerrostaloissa, joihin ei ole tehty putkiremonttia pitkiin aikoihin. Nykyään viemäröinnissä otetaan äänenvaimennus huomioon.

Vierailija
13/26 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kuuluu kun naapurin mummu käy vessassa. Liriliriliriplumsplums. Kiva kuunnella ruokapöydässä.

Vierailija
14/26 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh häh häh hää😄. Kuuluuko pierut, entä haiseeko? Onpa yhteisöllistä asumista!

Vierailija
15/26 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tiedän aina kun naapuri menee kuselle. Useimmat kusee suoraan veteen, itse kusen reunaan juurikin ettei naapurit kuule milloin menen kuselle ja paljonko kusta tulee ja millä paineella.

Minäpä tiedän milloin yläkerran ukko lähtee kuselle, yöllä, elefantin askelin. Itse valvon nolla kahteen.

Vierailija
16/26 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorinaa ja molskahduksia ei, mutta wc-pöntön kannen paiskonta ja yläpuolen asunnon wc:n vetäminen kuuluu vittumaisesti täällä.

Vierailija
17/26 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän milloin naapuri dokaa. Seuraavana päivänä koko talo haisee krapulalle.

Vierailija
18/26 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Meillä on yläkerran ukon kanssa säännöllinen "yhteinen" rituaali, hän menee vessaan aina iltaisin kun oon käynyt sänkyyn ja jo hetken ootellut unta, niin saan nukahtaa hänen lorotteluunsa 🥰

Vierailija
19/26 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän milloin naapuri dokaa. Seuraavana päivänä koko talo haisee krapulalle.

:D

Vierailija
20/26 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin sekakäyttäjä joskus ilmeisesti kasvatellessaan jotain vessassaan pissasi aina keittiön lavuaariin, siis joka kerta kun oli tarve. Kiva oli katsella leffaa samaan aikaan olkkarissa tuo kuullen tai syödä keittiössä, viereisestä asunnosta kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi