Lisää nautintoa naiselle Naiset saavat tutkitusti miehiä vähemmän orgasmeja, mutta näin ei pitäisi olla. Seksuaalisen nautinnon uranuurtaja
Kommentit (4)
Kenenkä naiset saa kenenkä ei. Oma naiseni saanut alusta lähtien vähintään yhtä monta kuin minä. Olen pitänyt siitä huolen ja se ollut meillä rakasteluiden idea.
Kalamiehet tietävät, että vain vedessä oleva viehe pyytää. Sama se on noiden orgasmienkin kanssa. Jos ei yritä, ei voi onnistua.
Mulla on sellainen kokemus että sovin netti tutun kanssa että hän tulee luokseni kun lapset ovat isällään. No tuli kylään. Pari viikkoa tutustuttu niin puolen tunnin päästä sängyssä. Nainen oli kiimassa ja sai neljä orgasmia ja itselläni teki hyvää mutta en saanut siemensyöksyä. Pirkko suuttui ja pakkasi tavarat ja ilmoitti että en rakasta häntä koska mälli ei lentänyt. Aivan täydellistä seksiä. Ei koskaan ollut tuntunut niin hyvältä munassa mutta Pirkko kun suuttui niin mikään selitys ei auttanut. Mulla on ollut ongelmia kumin kanssa laueta. Mutta seisoi kun rautakanki. Pirkko, nimi muutettu, oli Lohjalta
Nainen saa neljä orgasmia ja minä vaan sen yhden. Vaikka täytyy tunnustaa, että kyllä se kestävyyttä vaatii ja monipuolisen esileikin.