Minne ulkomaille matkustatte tänä kesänä ja miksi?
Minä ja mieheni menemme häihin Kroatian rannikolle ensi viikonloppuna. Bordeaux Ranskassa on vuorossa heinäkuussa. Kiertelemme viinitiloja ja lopulta käymme veneilemässä tuttavien kanssa Biscajanlahdella. Elokuussa pariksi viikoksi pojan perheen luokse Ruotsiin lastenvahdiksi. Loppukuusta vielä viikonloppumatka Sveitsiin Geneveen 4 päivää.
Kommentit (25)
Eihän kukaan nyt kesällä ulkomaille lähde. Ap on näköjään perin onneton kun säntäilee. Mutta provohan tuo onkin.
Tulin Suomeen vajaa 3 viikkoa sitten ja pääsen takaisin lämpimään 3viikon kuluttua. Elokuussa tulen taas käymään Suomessa.
Ilman muuta haluan olla lämpimässä, Suomen kelit on turhan epävakaat omaan makuun.
Asun Saksassa, kaukomatkat on tehty 😊 ja nykyään kesäkohteeni on Suomi. Tähtään Helsingin juhlaviikkoihin.
Se on Biskajanlahti. Kirjoita sieltä lisää provoja, jos joskus sinne pääset.
Kuulostaa tosi stressaavalta kesältä ap. Paikat mistä kerroit ovat hirveitä pätsejä kesällä. En lähtisi mistään hinnasta euroopan reissuille kesällä.
Marras tai helmikuussa kaukoloma kiitos, kesällä Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Tulin Suomeen vajaa 3 viikkoa sitten ja pääsen takaisin lämpimään 3viikon kuluttua. Elokuussa tulen taas käymään Suomessa.
Ilman muuta haluan olla lämpimässä, Suomen kelit on turhan epävakaat omaan makuun.
Kyllä täällä kesäaikaan on pääsääntöisesti sulat kelit.
Valitettavasti rahatilanne ei anna periksi matkustaa yhtään minnekään. Jos olisi mahdollista, matkustaisin kesällä Kreikkaan.
Ruotsiin ja Baltiaan. Syynä lähinnä ruokaostokset.Säästöä ihan jumalattomasti.
Ensi viikolla kohti Jäämerta. Kalastelen ja olen.
Olen ollut Italiassa toukokuun alusta alkaen ja nyt pähkin jaksanko ajella Ranskaan vai pysynkö täällä. Toisaalta ei kiire päättää, kun palaan Suomeen vasta elokuussa. Autolla liikkeellä niin vapaus liikkua.
berliiniin. ihan hyviä gay paikkoja löytyy. sekstailemaan. suomessa ei ole mitään homoille
En edes halua ulkomaille.
Pidän Suomesta, ja pistän ne rahat mieluummin kotimaan matkailuun.
Ap. Satuilee. Kuusamoon oon menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä kesäaikaan on pääsääntöisesti sulat kelit.
Mutta ei välttämättä lämpimät ja poutaiset.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsiin ja Baltiaan. Syynä lähinnä ruokaostokset.Säästöä ihan jumalattomasti.
En ole pitkään aikaan käynyt ostoksilla Ruotsissa! Viitsisitkö kertoa, mitä sieltä nykyään kannattaa tuoda? Voisit aloittaa siitä vaikka oman ketjun. Kiinnostaa.
Ihan vasta oltiin Italiassa, ja normaalisti kiertelemme kesällä 5 viikkoa Euroopassa. Nyt valitettavasti on niin, että perheenjäsen on sairastunut, emmekä välttämättä pysty matkustamaan kesän aikana ollenkaan. Syksyksi on varattu Espanjan liput ja toivon, että silloin pääsemme lähtemään.
Te, joilla terveyttä on: nauttikaa elämästä! Koskaan ei tiedä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Ei matkusteta yhtään minnekään, mies on sen verran huonossa kunnossa. Saattaa olla meidän matkustelut matkusteltu.
.