Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko valmis elämään 6kk-12kk valmisruoalla?

Vierailija
15.05.2007 |

Miksi niin monet suomalaiset(kin) vauvat joutuvat syömään pelkkää purkkiruokaa, kun harva aikuinenkaan sitä söisi? En vastusta valmisruokia, ne ovat käteviä hätätilanteessa, mutta pelkkä purkkiruoka ravintona.. tulee mieleen lemmikkieläin :S

Panostakaa ihmiset ihan vähän myöskin lastenne ruokiin. Vauvalle saa helposti tehtyä sosetta lihasta/kanasta/kalasta + kasviksista keittämällä ja soseuttamalla ison satsin kerralla, jääpalamuotteihin ja sitten voikin sulatella niitä sieltä vaikka kaksi viikkoa, tehdä eri yhdistelmiä ja lisätä jopa mausteita! :)

Itse en ainakaan eläisi esim. saarioisten ruoalla edes viikkoa.. enkä halua että lapsenikaan niin tekevät.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä laiskottaa, sillon purkkiruoka/einestä. Mutta kauiheita ne on maultaan

Vierailija
2/5 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin minusta voi varsin hyvin syöttää vauvalle välillä kaupan purkkiruokia. En kyllä rinnastaisi niitä einesruokiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. aikuisen suussa d-vitamiinitipat maistuvat todella ällöttäviltä, vauvan ei.

Vierailija
4/5 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman kerran kuussa saatetaan jotain puolivalmistetta käyttää..." itse tehtyä ruokaa" muutama kerta vuoteen.

Vierailija
5/5 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, ap, että jaksat väsätä ruuat itse, mutta kaikki eivät vain yksinkertaisesti jaksa...

Terv. koliikkivauvan äiti, jolla tekee tiukkaa selvitä päivästä toiseen ihan ilman soseuttamistakin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi