Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa, joka äänestää perussuomalaisia?
Kommentit (486)
Vierailija kirjoitti:
En usko. Minulla ja persuilla on ihan erilainen arvomaailma.
Sinun arvomaailmasi on islamilainen Suomi, hijab ja sharia. Ja arvaa mitä. Sinä saat ne kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain persu käyttää muista lempinimiä kuten "v*tun vammainen". Se on semmoista, kun menee tunteisiin, sappi kiehuu ja närästää.
Ehei kyllä mä ihan ilomielin haukun teitä vihervassareita vammaisiksi 😅
Eli et ole sivistynyt ihminen vaan huonokäytöksinen moukka.
Eli peruspersu!
Saatko jonkun orgasmin joka kerta kun sanot persu? Kai sentään ryppyinen ja haiseva vit tusi edes kostuu 😅
Olet täydellinen esimerkki persusta... ja se ei tarkoita mitään hyvää vaan halveksittavaa sontaa.
Kasvaako sulla hämäkin seittiä pillussas, v*tun vanha ja haiseva huo ra? 🤣
Onpa kumma kun naiset ei läm pene näin puhuville miehille.
Ei kirjoittaja ole mikään mies, vaan äidin pikkupoika, joka tosin on selvästi kotoisin persukodista.
Peppukipeä femcelrummo copettaa juttelemalla itsekseen 😅 Cute 😘
Määrittelepä femcel, kiinnostaisi.
Incelhän tulee sanoista involuntarily celibate eli vastentahtoisesti selibaatissa.
Maailmankaikkeudessa ei ole yhtään naista, joka on vastentahtoisesti selibaatissa, koska yksikään mies ei anna. Ai niin, ja tuohon vielä kuuluu, että valittaa asiasta kovaan ääneen. Enpä ole tällaista kuullut. Persu taas projisoi tapansa mukaan.
Se, että sulla meni femcel sana tunteisiin ja peppukipuisena pyydät mua määrittelemään mitä se tarkoittaa kertoo jo ihan tarpeeksi 😅 Jatka toki peppukivun täyteistä projisointiulinaasi 😆 Saan suurta mielihyvää sun kaltaisten isäongelmaisten femcelrummojen servaamisesta 😘
Koet siis itsesi mieheksi kun auot päätäsi vauva palstalla? Voi hyvää päivää...
Missä mä niin sanoin? 😅 Vihervassarinpaska ei näköjään osaa edes lukea 😆 Ja missäs kohtaa sanoin olevani mies? Vihervassarin parempaa sukupuolen olettamista 🤭
No kylläpäs meni tunteisiin. Luuletko etten minä tunnista milloin paskahousu netissä uhoaja on miessukupuolinen? Niin paljon olen teitä paskanjauhajia nähnyt elämäni aikana ihan livenä että kyllästyttää jo.
Ei mulla mitään tunteisiin mennyt 😅 Selkeästi projisoit omaa kiukun tunnettasi 😘
Punavih ei kelpaa minnekään,näyttää ihan Starmerilaiselta kusipää eliittipolitiikalta,kahmitaan äänestäjät muista maista ja nöyristellään heitä.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisia haukkuvat vain ne joiden tukia on leikattu. Siitä tunnistaa vasemmalle kallellaan olevan palstavalittajan.
Ja myös he, jotka eivät halua heikentää ihmisten elämää. Se on sitä sosiaalista omatuntoa. Toisille totista, persuille hyvesignalointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon sen.
Vasemmisto perseennuoleksijoineen päivineen haluaa suomeen lisää mm. kunniaväkivaltaa, kulttuurista äärimisogyniaa, pakkoavioliittoja, seksirikoksia, uskonnollisia vaarallisia fanaatikkoja, kehitysmaalaista osaamattomuutta, sosiopaatteja, jotka eivät halua sopeutua tai integroitua ja jotka pahimmassa tapauksissa vihaavat ja halveksuvat kantaväestöä.
What's not to like?
Miksi kuvittelet tietäväsi muiden halut, kun et tunne yhtäkään, et ainkaan keskustele kenenkään kanssa.
Tuo lista on niin tunnistettava trollilista, jota papukaijana vaan toistelet. Maksetaanko sinulle, vai oletko hyödytön trolli?
Teidän halut näkyy teidän edesottamuksista, mielipiteistä, aktvivismista, canceloinnista, sensuurista, haastatteluista yms yms. hyvin selkeästi.
Ja ironista kun vassari - "älkää käykö mielipiteenvaihtoon rasistien kanssa" "pitäkää turvallinen tila" - selittää ettei joku halua keskustella kanssaan. Hauskaa.
Kerro toki kenet on muka turhan takia "canceloitu"? Teidän oikeistolaiset kusipää seksirikolliset saavat rikoksistaan palkinnoksi ministerin salkun! (Rydman)
Aika monikin artisti, esiintyjä, näyttelijä, poliitikko, aktivisti, tapahtuma, tuotemerkki jne jne on canceloitu viime vuosina - jopa suomessa. Oletko asunut jossain tynnyrissä vai leikitkö taas tahallaan tyhmää?
Esimerkkejä kiitos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskusteluketju on kyllä hyvä esimerkki että hommaforumin ja Ylilaudan väki ovat siirtyneet tänne.
Ahdasmielistä vihervassaria harmittaa kun tämä ei enää ole vihervassareiden kaikukammio 😅
Ah vanha klassikko! Ei kannata persuja, pakko olla vihervassari. Koska maailmassa ei ole kuin kaksi poliittista suuntausta, persut ja vihervassarit.
En väittänyt, että maailmassa olisi vain persuja ja vihervassareita, v*tun vammainen. Te persuista ulisijat nyt vaan useimmiten satutte niitä olemaan, joten ihan turvallista olettaa.
Miksi pitää puhua noin rumasti? Sivistynyt ihminen ei nimittele tuolla tavoin.
Yhyy mee itkee jollekin jota kiinnostaa 😘
Eli käyttäydyt huonosti ja olet vielä ylpeä siitä. Aikamoista.
"Yhyy kaikki ei sitoudu sosiaalisiin normeihin 😭😭😭😭😭"
Ota nyt huomioon, että juttelet sosiopaatin kanssa, jota ei voisi paskaakaan kiinnostaa teidän lampaiden sosiaalinen koodistonne. Mä olen tällainen nimenomaan ympäristön vaikutuksen takia ja siksi vihaan ihmisiä. Mä ikäänkuin heijastan teidän omaa paskaa käytöstänne takaisin teihin itseenne, mutta sitä te itsekkäät paskat ette kaikessa narsistisuudessanne edes tajua.
Voi että poika on kova jätkä 😂uhoa ja nolaa itseäsi vähän lisää, nyt jo on älytön myötähäpeä 🤣
Narsistilampaalla meni näköjään tunteisiin kun tuotiin ihmisten kusipäisyyttä esille johon sinäkin olet osasyyllinen. Ihan ymmärrettävää. Jatka toki ulinaasi itkicopehymiöiden kera.
Netissä on helppo uhota. Edelleenkin, jos poika kadulla tavattaisiin ja tulisit päätäsi aukomaan niin siinä kävisi huonosti. Ole "sosiopaatti" tai mikä hyvänsä mitä haluat larpata. Ja pari hymiötä sulle vielä 😘🥰
Hyvä kun jatkat pointtini todistamista. Sun kaltaiset narsistilampaat saa aikaan sosiopaatteja ja vielä ylpeilet sillä eli sadistisiakin piirteitä sulta löytyy. Harmi kun elämäsi ainut sisältö on netissä uhoaminen itkucopehymiöiden kera, mutta jatka toki peppukivun täyteistä ulinaasi.
Haukut täällä muita ja uhoat, ja sitten kun sinulle sanotaan takaisin samalla mitalla vedät uhrin viitan päälle. Ehtaa persuilua.
Minä en ollut se joka aloitti vittuilun, vaan se joka antoi samalla mitalla takaisin. Narsistina et tätä huomaa, koska näet itsesi aina uhrina. Sen jälkeen kehtaat vielä haukkua ja sanoa, että minä uhriudun. Ehtaa narsistia.
Haukut ihmisiä alatyylisesti vammaisiksi kun joku huomautti että ei kaikki persujen kanssa eri mieltä ole vasemmistolaisia, kyllä on tosi kypsää. Sitten pahoitat mielesi kun sinulle sanotaan ettei käytöksesi ole kovin hyvää. Joo, sinähän se uhri olet.
Mutta mielestäsi on kumminkin ok uhota pahoinpitelyllä?
"Netissä on helppo uhota. Edelleenkin, jos poika kadulla tavattaisiin ja tulisit päätäsi aukomaan niin siinä kävisi huonosti."
Tällainen on siis mielestäsi ok ja siihen ei saisi mitään vastata. No tulipahan taas vihervassarin kaksoisstandardit ilmi.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Alkaa nimittäin pikkuhiljaa kyrpimään se että vain oikeistolaisilla on oikeus pahoinpitelyyn sun muuhun väkivaltaan. Plus, minä en ole "vihervassarit", ihan vanhanajan demari.
Haluaisit siis pahoinpidellä ihmisiä?
Tyypillinen demari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Miksi?
En jaa heidän arvomaailmaansa. Impivaaralaisuus ei ole minun juttuni.
Tämäko kuulostaa raikkaan kansainväiseltä: tuhannet muslimit huutavat ettei ole muuta jumalaa kuin allah ja muhammad on hänen lähettiläänsä. Mikä on sinun asemasi tällaisessa Suomessa kun saavat tahtonsa läpi?
Kuvattu aivan Hgin ydinkeskustassa Kampissa Mannerheimintien tuntumassa. Video julkaistu alunperin tiktokissa jonkun muslimin tilillä
https://pt-media.org/2023/11/01/video-tuhannet-muslimit-huutavat-allahi…
Taas tätä inttämistä. Ei, se ettei jaa persujen impivaaralaisuutta ei tarkoita että kannattaisi islamin äärimmäistä tulkintaa.
Äläs ny, kyllä persu päättää, mitä sinä ja minä ajattelemme. Jos et ole persu, he päättävät. Nih.
Jos vasuripiireissä sanot jotain negatiivista islamista niin olet melkein saman tien paaria, "äärioikeistoa" tai "persu". Ei teidän riveissä kerta kaikkiaan törrötä vinot naulat mitä tulee teidän identiteettipolitiikkaan. Se on pyhä.
En tiedä, missä näitä rivejä näet, mutta olen minä aina saanut sanoa mielipiteeni, eikä siitä ole mitään pahennusta seurannut. Yleisesti ystäväpiirissä olemme puhuneet avoimesti kaikesta, vaikka emme ole aina samaa mieltä. Sitä sanotaan keskusteluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskusteluketju on kyllä hyvä esimerkki että hommaforumin ja Ylilaudan väki ovat siirtyneet tänne.
Ahdasmielistä vihervassaria harmittaa kun tämä ei enää ole vihervassareiden kaikukammio 😅
Ah vanha klassikko! Ei kannata persuja, pakko olla vihervassari. Koska maailmassa ei ole kuin kaksi poliittista suuntausta, persut ja vihervassarit.
En väittänyt, että maailmassa olisi vain persuja ja vihervassareita, v*tun vammainen. Te persuista ulisijat nyt vaan useimmiten satutte niitä olemaan, joten ihan turvallista olettaa.
Ota nyt huomioon, että juttelet sosiopaatin kanssa, jota ei voisi paskaakaan kiinnostaa teidän lampaiden sosiaalinen koodistonne. Mä olen tällainen nimenomaan ympäristön vaikutuksen takia ja siksi vihaan ihmisiä. Mä ikäänkuin heijastan teidän omaa paskaa käytöstänne takaisin teihin itseenne, mutta sitä te itsekkäät paskat ette kaikessa narsistisuudessanne edes tajua.
Voi että poika on kova jätkä 😂uhoa ja nolaa itseäsi vähän lisää, nyt jo on älytön myötähäpeä 🤣
Narsistilampaalla meni näköjään tunteisiin kun tuotiin ihmisten kusipäisyyttä esille johon sinäkin olet osasyyllinen. Ihan ymmärrettävää. Jatka toki ulinaasi itkicopehymiöiden kera.
Netissä on helppo uhota. Edelleenkin, jos poika kadulla tavattaisiin ja tulisit päätäsi aukomaan niin siinä kävisi huonosti. Ole "sosiopaatti" tai mikä hyvänsä mitä haluat larpata. Ja pari hymiötä sulle vielä 😘🥰
Hyvä kun jatkat pointtini todistamista. Sun kaltaiset narsistilampaat saa aikaan sosiopaatteja ja vielä ylpeilet sillä eli sadistisiakin piirteitä sulta löytyy. Harmi kun elämäsi ainut sisältö on netissä uhoaminen itkucopehymiöiden kera, mutta jatka toki peppukivun täyteistä ulinaasi.
Haukut täällä muita ja uhoat, ja sitten kun sinulle sanotaan takaisin samalla mitalla vedät uhrin viitan päälle. Ehtaa persuilua.
Minä en ollut se joka aloitti vittuilun, vaan se joka antoi samalla mitalla takaisin. Narsistina et tätä huomaa, koska näet itsesi aina uhrina. Sen jälkeen kehtaat vielä haukkua ja sanoa, että minä uhriudun. Ehtaa narsistia.
Haukut ihmisiä alatyylisesti vammaisiksi kun joku huomautti että ei kaikki persujen kanssa eri mieltä ole vasemmistolaisia, kyllä on tosi kypsää. Sitten pahoitat mielesi kun sinulle sanotaan ettei käytöksesi ole kovin hyvää. Joo, sinähän se uhri olet.
"Netissä on helppo uhota. Edelleenkin, jos poika kadulla tavattaisiin ja tulisit päätäsi aukomaan niin siinä kävisi huonosti."
Tällainen on siis mielestäsi ok ja siihen ei saisi mitään vastata. No tulipahan taas vihervassarin kaksoisstandardit ilmi.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Alkaa nimittäin pikkuhiljaa kyrpimään se että vain oikeistolaisilla on oikeus pahoinpitelyyn sun muuhun väkivaltaan. Plus, minä en ole "vihervassarit", ihan vanhanajan demari.
"Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan"
Niinhän minä teinkin, v*tun vammainen. Milloin hidas demari ymmärtää tämän?
Voi että pelottaa kun vähä-älyinen kakara uhoaa! Ime lisää Halla-ahon nakkia ja kutsu häntä "mestariksi", narttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain persu käyttää muista lempinimiä kuten "v*tun vammainen". Se on semmoista, kun menee tunteisiin, sappi kiehuu ja närästää.
Ehei kyllä mä ihan ilomielin haukun teitä vihervassareita vammaisiksi 😅
Eli et ole sivistynyt ihminen vaan huonokäytöksinen moukka.
Eli peruspersu!
Saatko jonkun orgasmin joka kerta kun sanot persu? Kai sentään ryppyinen ja haiseva vit tusi edes kostuu 😅
Olet täydellinen esimerkki persusta... ja se ei tarkoita mitään hyvää vaan halveksittavaa sontaa.
Kasvaako sulla hämäkin seittiä pillussas, v*tun vanha ja haiseva huo ra? 🤣
Onpa kumma kun naiset ei läm pene näin puhuville miehille.
Ei kirjoittaja ole mikään mies, vaan äidin pikkupoika, joka tosin on selvästi kotoisin persukodista.
Peppukipeä femcelrummo copettaa juttelemalla itsekseen 😅 Cute 😘
Määrittelepä femcel, kiinnostaisi.
Incelhän tulee sanoista involuntarily celibate eli vastentahtoisesti selibaatissa.
Maailmankaikkeudessa ei ole yhtään naista, joka on vastentahtoisesti selibaatissa, koska yksikään mies ei anna. Ai niin, ja tuohon vielä kuuluu, että valittaa asiasta kovaan ääneen. Enpä ole tällaista kuullut. Persu taas projisoi tapansa mukaan.
Se, että sulla meni femcel sana tunteisiin ja peppukipuisena pyydät mua määrittelemään mitä se tarkoittaa kertoo jo ihan tarpeeksi 😅 Jatka toki peppukivun täyteistä projisointiulinaasi 😆 Saan suurta mielihyvää sun kaltaisten isäongelmaisten femcelrummojen servaamisesta 😘
Koet siis itsesi mieheksi kun auot päätäsi vauva palstalla? Voi hyvää päivää...
Missä mä niin sanoin? 😅 Vihervassarinpaska ei näköjään osaa edes lukea 😆 Ja missäs kohtaa sanoin olevani mies? Vihervassarin parempaa sukupuolen olettamista 🤭
No kylläpäs meni tunteisiin. Luuletko etten minä tunnista milloin paskahousu netissä uhoaja on miessukupuolinen? Niin paljon olen teitä paskanjauhajia nähnyt elämäni aikana ihan livenä että kyllästyttää jo.
Ei mulla mitään tunteisiin mennyt 😅 Selkeästi projisoit omaa kiukun tunnettasi 😘
Kuuleppa narttu jos minä kiukkuuntuisin siitä että joku kakara aukoo päätään vauva palstalla niin huhuh, noloa olisi. Lonksuttele lisää leukojasi, lähinnä naurattaa.
Lisäö uhmaikäisen pennun uhittelua 🤭 Söpöä 😘 Huomaa kyllä, että koulujen kesälomat alkaneet 😅
Kyllä, perussuomalaiset miehet on isomunaisia ja panee kuin kanit
Vieras mies, 26, raiskasi 17-vuotiaan tytön puistossa aamuyön tunteina – oikeudelta suorat sanat
Vierailija kirjoitti:
Vieras mies, 26, raiskasi 17-vuotiaan tytön puistossa aamuyön tunteina – oikeudelta suorat sanat
Eva Biaudet (RKP) on pitkän linjan poliitikko ja ihmisoikeusvaikuttaja, joka on tehnyt vuosikymmeniä työtä tasa-arvoisen, monimuotoisen ja avoimen yhteiskunnan puolesta. Hän on profiloitunut erityisesti maahanmuuton, rasisminvastaisen työn ja monikulttuurisuuden puolustajana, ja on toistuvasti tuonut esiin, miten kulttuurien rikkaus ja moninaisuus vahvistavat suomalaista yhteiskuntaa.
Minä nimenomaan "seurustelen" "miehen" kanssa, joka kertoi äänestävänsä perussuomalaisia. Niin kuin arvaatte, kyseessä on vähän reppana pelle, jolla ei ole lainkaan omaa tahtoa ja joka seuraa ja tottelee kuin puudeli.
Petiin en tuota hönöä päästä, seurustelkoon muuten kanssani :) Ei sillä tosin taitaisi seistäkään, persuilla on niitä ongelmia yleisemminkin. Rahaa hänellä on perinnöstä. Imen kuiviin ja sitten päästän takaisin maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan"
Niinhän minä teinkin, v*tun vammainen. Milloin hidas demari ymmärtää tämän?
Voi että pelottaa kun vähä-älyinen kakara uhoaa! Ime lisää Halla-ahon nakkia ja kutsu häntä "mestariksi", narttu.
No kylläpäs sua kiukuttaa 🤭 Sulla taitaa olla pieni pippeli ja impotenssi 😘 Tyypillinen vihervassarinpaska 😆
Wolt-kuski, 24, haki 13-vuotiaan tytön kyytiinsä koulun pihalta ja raiskasi syrjäisellä montulla
Vierailija kirjoitti:
Persu oli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon sen.
Vasemmisto perseennuoleksijoineen päivineen haluaa suomeen lisää mm. kunniaväkivaltaa, kulttuurista äärimisogyniaa, pakkoavioliittoja, seksirikoksia, uskonnollisia vaarallisia fanaatikkoja, kehitysmaalaista osaamattomuutta, sosiopaatteja, jotka eivät halua sopeutua tai integroitua ja jotka pahimmassa tapauksissa vihaavat ja halveksuvat kantaväestöä.
What's not to like?
Miksi kuvittelet tietäväsi muiden halut, kun et tunne yhtäkään, et ainkaan keskustele kenenkään kanssa.
Tuo lista on niin tunnistettava trollilista, jota papukaijana vaan toistelet. Maksetaanko sinulle, vai oletko hyödytön trolli?
Teidän halut näkyy teidän edesottamuksista, mielipiteistä, aktvivismista, canceloinnista, sensuurista, haastatteluista yms yms. hyvin selkeästi.
Ja ironista kun vassari - "älkää käykö mielipiteenvaihtoon rasistien kanssa" "pitäkää turvallinen tila" - selittää ettei joku halua keskustella kanssaan. Hauskaa.
Kerro toki kenet on muka turhan takia "canceloitu"? Teidän oikeistolaiset kusipää seksirikolliset saavat rikoksistaan palkinnoksi ministerin salkun! (Rydman)
Linkkaa tähän Rydmanin tuomio seksirikoksesta.
Ai niin, kaikki on sallittua, mistä ei tule tuomiota. Paitsi vornasen ampumiset...
Hih, sellainen "nainen" on tiukkana😁