Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa, joka äänestää perussuomalaisia?

Vierailija
06.06.2026 |

Kerroppa

Kommentit (448)

Vierailija
241/448 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisia haukkuvat vain ne joiden tukia on leikattu. Siitä tunnistaa vasemmalle kallellaan olevan palstavalittajan.

Vierailija
242/448 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Minulla ja persuilla on ihan erilainen arvomaailma.

Uskon sen.

Vasemmisto perseennuoleksijoineen päivineen haluaa suomeen lisää mm. kunniaväkivaltaa, kulttuurista äärimisogyniaa, pakkoavioliittoja, seksirikoksia, uskonnollisia vaarallisia fanaatikkoja, kehitysmaalaista osaamattomuutta, sosiopaatteja, jotka eivät halua sopeutua tai integroitua ja jotka pahimmassa tapauksissa vihaavat ja halveksuvat kantaväestöä.

What's not to like?

Miksi kuvittelet tietäväsi muiden halut, kun et tunne yhtäkään, et ainkaan keskustele kenenkään kanssa.

Tuo lista on niin tunnistettava trollilista, jota papukaijana vaan toistelet. Maksetaanko sinulle, vai oletko hyödytön trolli?

Teidän halut näkyy teidän edesottamuksista, mielipiteistä, aktvivismista, canceloinnista, sensuurista, haastatteluista yms yms. hyvin selkeästi. 

Ja ironista kun vassari - "älkää käykö mielipiteenvaihtoon rasistien kanssa" "pitäkää turvallinen tila" - selittää ettei joku halua keskustella kanssaan. Hauskaa.

Kerro toki kenet on muka turhan takia "canceloitu"? Teidän oikeistolaiset kusipää seksirikolliset saavat rikoksistaan palkinnoksi ministerin salkun! (Rydman)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/448 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on moni persu pahoittanut mielensä kun jotkut eivät halua seurustella persun kanssa. Miksi ihmeessä, eivätkö nämä ihmiset kannata ihmisten vapautta valita?

Ehkä enemmän siinä ärsyttää kuinka valtamedia on saanut runnottua "persut paha" -narratiivinsa läpi. Se myös turhauttaa kun huomaa kuinka pieni osa ihmisistä oikeasti osaa ajatella omilla aivoillaan.

Ei sitä tarvi mitenkään runnoa, kun media kertoo, mitä persut tekevät ja miten käyttäytyvät. Se saksikäsikuva on ihan oikea kuva, ne naamanvääntelyt ylpeinä tehty, aseen kanssa heiluttelulla todistajia jne. jne. Haluatte huomiota, saatte sitä ja sitten valitatte. 

Vierailija
244/448 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon sen.

Vasemmisto perseennuoleksijoineen päivineen haluaa suomeen lisää mm. kunniaväkivaltaa, kulttuurista äärimisogyniaa, pakkoavioliittoja, seksirikoksia, uskonnollisia vaarallisia fanaatikkoja, kehitysmaalaista osaamattomuutta, sosiopaatteja, jotka eivät halua sopeutua tai integroitua ja jotka pahimmassa tapauksissa vihaavat ja halveksuvat kantaväestöä.

What's not to like?

Miksi kuvittelet tietäväsi muiden halut, kun et tunne yhtäkään, et ainkaan keskustele kenenkään kanssa.

Tuo lista on niin tunnistettava trollilista, jota papukaijana vaan toistelet. Maksetaanko sinulle, vai oletko hyödytön trolli?

Teidän halut näkyy teidän edesottamuksista, mielipiteistä, aktvivismista, canceloinnista, sensuurista, haastatteluista yms yms. hyvin selkeästi. 

Ja ironista kun vassari - "älkää käykö mielipiteenvaihtoon rasistien kanssa" "pitäkää turvallinen tila" - selittää ettei joku halua keskustella kanssaan. Hauskaa.

Kerro toki kenet on muka turhan takia "canceloitu"? Teidän oikeistolaiset kusipää seksirikolliset saavat rikoksistaan palkinnoksi ministerin salkun! (Rydman)

Aika monikin artisti, esiintyjä, näyttelijä, poliitikko, aktivisti, tapahtuma, tuotemerkki jne jne on canceloitu viime vuosina - jopa suomessa. Oletko asunut jossain tynnyrissä vai leikitkö taas tahallaan tyhmää?

Vierailija
245/448 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö edes persut itse kestä toisiaan, kun niin närästää ettemme me muut voisi heitä ajatellakaan? Ei minua vaan loukkaisi, jos persu sanoisi ettei voisi seurustella kaltaiseni kanssa. Hyvähän se vain olisi, jos eivät turhaan yrittäisi lähestyä. 

Vierailija
246/448 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. 

Miksi?

En jaa heidän arvomaailmaansa. Impivaaralaisuus ei ole minun juttuni. 

Tämäko kuulostaa raikkaan kansainväiseltä: tuhannet muslimit huutavat ettei ole muuta jumalaa kuin allah ja muhammad on hänen lähettiläänsä. Mikä on sinun asemasi tällaisessa Suomessa kun saavat tahtonsa läpi?

Kuvattu aivan Hgin ydinkeskustassa Kampissa Mannerheimintien tuntumassa. Video julkaistu alunperin tiktokissa jonkun muslimin tilillä 

https://pt-media.org/2023/11/01/video-tuhannet-muslimit-huutavat-allahi…

Taas tätä inttämistä. Ei, se ettei jaa persujen impivaaralaisuutta ei tarkoita että kannattaisi islamin äärimmäistä tulkintaa. 

Äläs ny, kyllä persu päättää, mitä sinä ja minä ajattelemme. Jos et ole persu, he päättävät. Nih.

Vierailija
247/448 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on moni persu pahoittanut mielensä kun jotkut eivät halua seurustella persun kanssa. Miksi ihmeessä, eivätkö nämä ihmiset kannata ihmisten vapautta valita?

Ehkä enemmän siinä ärsyttää kuinka valtamedia on saanut runnottua "persut paha" -narratiivinsa läpi. Se myös turhauttaa kun huomaa kuinka pieni osa ihmisistä oikeasti osaa ajatella omilla aivoillaan.

Ei sitä tarvi mitenkään runnoa, kun media kertoo, mitä persut tekevät ja miten käyttäytyvät. Se saksikäsikuva on ihan oikea kuva, ne naamanvääntelyt ylpeinä tehty, aseen kanssa heiluttelulla todistajia jne. jne. Haluatte huomiota, saatte sitä ja sitten valitatte. 

Juu persuista ei tarvitse negatiiivisia aiheita väkisin kaivella. He tyrkyttävät niitä ansiokkaasti ihan itse.

Vierailija
248/448 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. 

Miksi?

Tämäko kuulostaa raikkaan kansainväiseltä: tuhannet muslimit huutavat ettei ole muuta jumalaa kuin allah ja muhammad on hänen lähettiläänsä. Mikä on sinun asemasi tällaisessa Suomessa kun saavat tahtonsa läpi?

Kuvattu aivan Hgin ydinkeskustassa Kampissa Mannerheimintien tuntumassa. Video julkaistu alunperin tiktokissa jonkun muslimin tilillä 

Taas tätä inttämistä. Ei, se ettei jaa persujen impivaaralaisuutta ei tarkoita että kannattaisi islamin äärimmäistä tulkintaa. 

Äläs ny, kyllä persu päättää, mitä sinä ja minä ajattelemme. Jos et ole persu, he päättävät. Nih.

Jos vasuripiireissä sanot jotain negatiivista islamista niin olet melkein saman tien paaria, "äärioikeistoa" tai "persu". Ei teidän riveissä kerta kaikkiaan törrötä vinot naulat mitä tulee teidän identiteettipolitiikkaan. Se on pyhä.

Vierailija
249/448 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin.

Vierailija
250/448 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon sen.

What's not to like?

Aika monikin artisti, esiintyjä, näyttelijä, poliitikko, aktivisti, tapahtuma, tuotemerkki jne jne on canceloitu viime vuosina - jopa suomessa. Oletko asunut jossain tynnyrissä vai leikitkö taas tahallaan tyhmää?

Anna yksi esimerkki. Odotan.

Vierailija
251/448 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika heteronormatiivinen toi sun tulokulma. Taidat itse olla joku persujuntti.

Väitätkö ettei homo voi olla persu? Oleko homoja vastaan?

Eduskunnassa eniten neekerihomoilua harrastavia on juuri persuissa. Ei minusta kovin heteronormatiivinen puolue.

Niin? Yrittäkää nyt vassarit jo päättää, onko homous hyvä vai huono asia. Jostain syystä persujen kohdalla se tuntuu aina olevan lyömäase.

Miksi päättelet tuon olevan vassari? Hän on trolli. Kuuluu lähinnä sinne teidän osastolle.

Eri

Vierailija
252/448 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En  voisi seurustella rotan kanssa

Vierailija
253/448 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi, koska arvomaailma päinvastainen kuin minulla.

Eli arvosi on pedofilian harjoittaminen ja valkoisten lasten vihaaminen. 

Annatte kyllä persuista todella sairaan kuvan. Ei mitenkään edistä mitään positiivista mielikuvaa.

Vierailija
254/448 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö edes persut itse kestä toisiaan, kun niin närästää ettemme me muut voisi heitä ajatellakaan? Ei minua vaan loukkaisi, jos persu sanoisi ettei voisi seurustella kaltaiseni kanssa. Hyvähän se vain olisi, jos eivät turhaan yrittäisi lähestyä. 

Jep! Nyt ottaa näköjään todella koville...🤭

Vierailija
255/448 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. 

Miksi?

Eli siis Islam on sinun juttusi? Haluat vetää säkin päälle ja olla koiraakin kurjempi?

Kuinka yksinkertainen ihmisen täytyy kuvitella jos ei näe muuta vaihtoehtoa impivaaralaisuudelle kuin islamin äärimmäisen muodon. 

Miksi vastaat omiin paskoihin baitteihisi? Niin ja voit lopettaa sen persujen mustamaalaamisen.

Persuja ei tarvitse kenenkään mustamaalata. Ihan ovat itse oman maineensa sössineet. 

Silti täällä epätoivoisesti mustamaalaat persuja päivästä toiseen kun ei tuollaisella työttömällä loisella parempaakaan tekemistä ole 😆

Olet siis myös työtön loinen, kun ehdit aamusta iltaan seurata toisten palstailua😆

Eri

Vierailija
256/448 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon sen.

What's not to like?

Linkkaa tähän Rydmanin tuomio seksirikoksesta. 

Vierailija
257/448 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. 

Miksi?

Jos vasuripiireissä sanot jotain negatiivista islamista niin olet melkein saman tien paaria, "äärioikeistoa" tai "persu". Ei teidän riveissä kerta kaikkiaan törrötä vinot naulat mitä tulee teidän identiteettipolitiikkaan. Se on pyhä.

Onko sinullakin siis kokemusta aiheesta, kuten minulla? Kukaan, ei siis kukaan, oman osastomme kokouksessa ole koskaan kiistänyt eri uskontokunnille ja niiden äärimuodoille ominaisia haasteita. Kukaan ei ole koskaan puolustellut r**iskauksia tai muuta kenenkään henkeä tai terveyttä vaarantavaa rikollisuutta. Silti tuota jaksetaan jankuttaa, eli olisi kieltämättä ihan kiva joskus vaikka päästä sellaiseen kokoukseen mukaan, missä tuollaista kuvaamaanne "identiteettipolitiikkaa" esiintyy. Missä niitä siis on?

Vierailija
258/448 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
259/448 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Mutta mulle sopis väestönvaihto: persut pihalle ja muualta maailmasta sivistyneitä ihmisiä tilaĺe.

Vihervassarien ja demarien ansiosta Suomi on taantunut kehitysmaaksi. 

Niiden valta on kyl käsittämätön, kun ovat saaneet perskokkarit tekemään sen taantumisen.

Vierailija
260/448 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Pahin on vihervassari meikäläisen mittarissa. Kaikki muu käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme