Hieman ihmettelyä Tinderistä
Varmaan aika kulunut aihe Tinderin toimimattomuudesta ja siitä, ettei tavallinen suomalaismies löydä sieltä mitään. Avaudun silti.
Minulla oli kevään kunniaksi maksullinen Tinder Gold neljän viikon ajan. Ajattelin, että jospa naisilla hyrräisivät hormonit näin keväällä enemmän ja tavismiehellä olisi jotain jakoa. No ei ollut.
Swaippasin oikealle kuukauden ajan valehtelematta tuhansia naisia. Jopa heitä, joista en välttämättä ollut kiinnostunut.
Lopputulos: matcheja syntyi vain tummaihoisten ja aasialaisten naisten kanssa. Jotkut heistä asuivat Suomessa ja osa ulkomailla.
Lisäksi kaksi suomalaisnaista uteli, kiinnostaisiko minua maksullinen seksi. No ei kiinnostanut. Etsin perinteistä parisuhdetta.
MITEN tämä on mahdollista? Jos minua kävelisi kadulla vastaan tuhat sinkkunaisia, heistäkö ei kukaan haluaisi lähteä edes treffeille? Olen 46-vuotias.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on siellä 80 prosenttia, naisia 20. Siinä syy. Ja se algoritmi on vaan tosi huono miehille. Lisäksi, jos mies tykkää kaikista, algoritmi katsoo hänet epäsuosituksi ja vähentää näkyvyyttä. Mene vaikka sellaisiin harrastuksiin, joissa naisia on enemmistö.
Ei pidä paikkaansa. Kokeilin joskus pari vuotta sitten tehdä feikki profiilin esittäen naista, laitoin maksimi etäisyyden ja aloin swaippailemaan, en huomannut ajallisesti eroa siihen kunnes alkoi ilmoittamaan että osumat loppuivat verrattuna toisinpäin. Todella paljon siellä on naisia. Jos jokaisen kortin tutkii huolellisesti kestää monta viikkoa ennenkuin loppuu vaikka pyyhkii joka päivä ihan urakalla niitä. Mies
Ei tinder sulle kaikkia käyttäjiä näytä, varsinkin iän ja sukupuolen perusteella jätetään näyttämättä yhteensopimattomat (eli vähintään toinen asettanut kriteerin johon toinen ei sovi) käytännössä täysin, eikä se näytä edes kaikkia jotka ei ole jotenkin suoraan sulkenut sua pois.
Kaikki ei vain tajua sitä algoritmia, vaikka se on monta kertaa tässäkin ketjussa jo selitetty.
Joo, swaipaa vaan kaikki profiilit oikealle ja toivo erilaista lopputulosta. Jos ei edelleenkään tuota tulosta, niin tule tänne valittamaan lisää. Tsemppiä! 👍
Aloituksesta pystyy päättelemään kaiken tarvittavan ap:sta.
Kuvittele että olette kaverisi kanssa menossa tosi sosiaalisen tuttavanne luo, joka työkseen mätsää ihmisiä keskenään, ja hän on luvannut että etsiä keräämästään verkostosta teille sokkotreffit illaksi.
Kaverisi sanoo hänelle että tykkää pyöräilystä ja liikunnasta, haluaa parisuhteen, ja ikähaarukka voisi olla +-5v.
Sinä menet ja sanot että joo ihan kuka vaan käy, ihan sama minkä ikäinen tai näköinen, kunhan vaan on nainen.
Arvaa kummalle teistä tämä matchmaker ehdottaa deitiksi sitä tuntemaansa maantiepyöräilyä harrastavaa pilatesohjaajaa, ja kumpi teistä saa sen vähän pullukan kaupan kassan? Sinähän sanoit ettei ole mitään väliä!